Close
Logo

Hakkımızda

Cubanfoodla - Bu Popüler Şarap Değerlendirmeler Ve Yorumlar, Eşsiz Tarifleri Fikri, Haber Kapsamı Ve Kullanışlı Rehberleri Kombinasyonları Hakkında Bilgiler.

Kültür

İklim Değişikliği Geleneksel Hasat Uygulamalarını Altüst Ediyor. Büyük Bir Şarap İmalathanesi Bu Durumla Nasıl Başa Çıkıyor?

Şarap her şeyden önce bir tarım ürünüdür. Aşırı iklimler onu etkiler ve iklim değişikliği Hem doğal hem de insan yapımı, yalnızca hızlanıyor. Sorun elbette sadece yüksek sıcaklıklar değil. Duman lekesi Kuraklık, don, sel, dolu ve aşırı yağışlar üzüm bağlarını etkiliyor. Bu değişikliklerin şarap üretimi üzerindeki kolektif etkisi zamanla daha belirgin hale geliyor.



Bu hafta konuyu tartışmak için Steve Peck'le oturdum. Peck şarap yapımından sorumlu başkan yardımcısı J. Lohr Üzüm Bağları ve Şarapları içinde Paso Robles , California'da beyaz ve kırmızı şaraplardan oluşan tüm portföyü denetlemektedir.

Peck'in hasat zamanı geldiğini nasıl belirlediğini açıklarken dinleyin; hasat sürecinin incelikleri; aşırı hava koşullarının bu yıl J. Lohr'un mahsulünü nasıl etkilediğini; iklim değişikliği sonuçta onun şarap yapım tarzını etkileyecek mi; ve J. Lohr'un üzüm bağlarındaki iklim değişikliğini azaltmak için neler yaptığı.



  Apple Podcast Logosu
  Google Podcast Logosu


Bölüm Transkripti

Transkriptler, konuşma tanıma yazılımı ve insan transkriptörlerin birleşimi kullanılarak oluşturulur ve hatalar içerebilir. Lütfen alıntı yapmadan önce ilgili sesi kontrol edin.

Konuşmacılar: Steve Peck, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Merhaba, Şarap Meraklısı podcast'ine hoş geldiniz. İçecek kültürüne ve onu yönlendiren insanlara hizmet veriyorsunuz. Ben Jacy Topps. Bu hafta iklim değişikliğinden ve bunun hasat üzerindeki etkisinden bahsediyoruz. Şarap her şeyden önce bir tarım ürünüdür. Dolayısıyla aşırı iklimler şüphesiz şarap üretimini değiştirecektir. Yıllar boyunca Napa ve Sonoma'da rekor sıcaklıklarda kar fırtınaları, Kuzey Amerika'da orman yangınları ve Almanya'da Avustralya'da sellere tanık olduk. Hem doğal hem de insan yapımı iklim değişikliği son derece gerçektir. Ve şarap üretimi üzerindeki etkisi giderek daha belirgin hale geliyor. Peki şarabı nasıl etkiliyor? Tartışmak için Steve Peck'le oturdum. Steve, Paso Robles, Kaliforniya'daki J. Lohr Üzüm Bağları ve şaraplarında şarap yapımından sorumlu başkan yardımcısı olup, burada J. Lohr şaraplarının tüm portföyünü denetlemektedir. Öyleyse, Steve'in hasat sürecinin ne zaman hasat edileceğine nasıl karar verdiğini anlattığını dinleyin; aşırı hava koşullarının bu yıl mahsullerini ne kadar etkilediğini; iklim değişikliğinin sonuçta şarap yapım tarzlarını etkileyip etkilemeyeceği ve J. Lohr'un üzüm bağlarında iklim değişikliğini azaltmak için neler yaptığı.

Jacy Topps 01:32

Her kadeh şarap bir hikaye anlatır. Bu hikayeler gizli bir tarihi, lezzetleri ve tutkuları ortaya çıkarır ve bazen en karanlık arzularımızı açığa çıkarır. Ve Şarap Meraklısı'nın en yeni podcast'i. Ünlü Gazeteci Ashley Smith, şarap dünyasının temellerini inceliyor. Sevgi ve ilgi ürünlerinin açgözlülüğün, kundakçılığın ve hatta cinayetin kaynağı haline gelmesinin ne anlama geldiğini bilen insanlardan duyuyoruz. Her bölüm, dinleyicileri şarap yapımının gizemli ve tarihi dünyasına ve o zamandan bu yana Vinfamous haline gelen suçlara götürüyor. Bu podcast, şarap severlerle, tarih meraklılarıyla ve suç bağımlılarıyla iyi uyum sağlar. O halde, en sevdiğiniz şarabınızdan bir kadeh alın ve tüm zamanların en şok edici rüzgâr suçlarının ardındaki dönemeçleri ve dönüşleri araştırırken bize katılmak için podcast'i takip edin. Vinfamous'u Apple'da, Spotify'da veya dinlediğiniz her yerde takip edin ve programı takip ettiğinizden emin olun, böylece hiçbir skandalı kaçırmazsınız. Yeni bölümler her çarşamba günü yayınlanıyor.

Jacy Topps 02:43

Merhaba, ben Jacy Topps. Bugün hasat ve iklim değişikliğini tartışıyoruz. Konuğum Steve Peck. Steve, J Lohr Vineyards'da şarap yapımından ve Paso Robles'te şaraptan sorumlu başkan yardımcısıdır. Hoş geldin Steve. Bugün bize katılabilmenize çok sevindim.

Steve Peck 02:59

Teşekkürler Jacy. Seninle biraz zaman geçirme fırsatını kesinlikle takdir ediyorum.

Jacy Topps 03:03

Yani tüm kuzey yarımkürede hasat mevsimi başladı ve şarap dünyası son derece heyecanlı ve meşgul.

Jacy Topps 03:11

Sürece pek aşina olmayan dinleyicilerimiz için, hasadın aşamalarını hızlıca anlatabilir misiniz? Peki şarap yapımının gerçekten hayati bir bileşeni olduğu için alınması gereken kararlar?

Steve Peck 03:25

Evet, yani J Lohr Kaliforniya'nın üç bölgesinde çiftçilik yapıyoruz, orijinal bölge Monterey bölgesidir. Bugün ona Monterey'in kraliyet Seiko'su deniyor, bir nevi Rodeo Drive'a benziyor. Bilirsiniz, Monterey'in gerçekten en seçkin bölgelerinden biri, Chardonnay Pinot Noir için çok ideal bir iklim, St. Alena ve Napa Vadisi'nde 30 dönümlük bir bağımız var ve aslında Paso Robles'de öncelikle Cabernet Sauvignon'a ayrılmış 3000 dönümlük bir bağımız var.

Steve Peck 04:00

Yani yıl boyunca budamadan sulama protokollerine, sürgünlerin seyreltilmesine, salkım seyreltilmesine kadar çalışan bağ yöneticileri ve bağcılık uzmanlarından oluşan kendi ekibimiz var. Hasada yaklaştığımızda asıl amaç numune toplamak, ben de dahil olmak üzere tanıdığınız şarap üreticilerimizi tarlalara çıkarmak, toplama kararlarımızı vermeden önce optimum olgunluk seviyesi için tatmak ve tatlandırmaktır. Böylece bugün laboratuvarımız için ilk kırmızı üzüm numunemizi aldık. Sezon sonu olacak ve 2023 çok sıcak, çünkü Amerika Birleşik Devletleri'nin iç kesimlerindeki iklimler rekor kırıyor ve her eyalet gerçekten de akla Teksas ve Colorado geliyor. Bunun yaptığı aslında Pasifik Okyanusu'ndan dev bir emme sesi çıkarıyor ve jet akımı da bunu getiriyor.

Steve Peck 04:59

Okyanustan çok daha fazla soğuk hava geliyor. Yani, Santa Barbara'dan Paso Robles, Monterey, Sonoma Napa'ya kadar olan kıyı şeridi. Aslında bu, 1999'dan bu yana yaşadığımız en soğuk büyüme mevsimiyle sonuçlandı. Yani, okyanustan daha soğuk havanın çekilmesi nedeniyle tüm eyalet, yeniden normalden daha geç bir hasat almayı bekliyor. Tamam o zaman biraz geriye gidelim o olgunluğa kadar üzüm topluyorum derken, şarap üreticileri nasıl? Bu mükemmel olgunluğu nasıl belirliyorsunuz? Doğru, yine üzümlerde belirli bir tatlılık seviyesi veya şeker seviyesi aradığımız bir analiz seviyesi var, bu da şarapta ne kadar alkol olduğuyla sonuçlanacak. Ancak J. Lohr gibi bir markanın bir sonraki aşamaya geçeceğini biliyorsunuz ki bu da lezzet olgunluğudur. Ve uygun tadı geliştirmek için asmada yeterince bekleme süresine sahip olmak istiyoruz. Yani klasik olan, flüt geçişimiz, bir yürüyüş çözmemiz olabilir, eğer şekeri tam olması gerektiği yerde alırsak, meyvenin tadı hala çimenli ve yeşilse, biraz yeşil biber karakterine sahip olacaktır. Ancak, meyvenin asma üzerinde ek bekleme süresine sahip olmasına izin vermemiz gereken çarkıfelek meyvesi aromalarının bir türü olan bazı dosyaları geliştirmemiş olacaktır. Bu, benim ve Christian Barnhouse'un veya beyaz şarap üreticisinin Chardonnay için Sauvignon Blanc'ta çarkıfelek meyvesi aromalarının geliştirilmesi için gerçekten devriye gezdiğimiz klasik bir şey, bir tür yeşil elmadan belki daha çok şeftaliye geçiş arıyoruz. veya nektarin türü lezzet profili. Ve kırmızı üzümlerle ilgili olarak, ekibimiz ve ben de dahil olmak üzere gerçekten ilginç bir yaklaşım geliştirdik, yani 1 Ağustos civarında, üzümlerin yeşilden kırmızıya döndüğü kuru üzümden üzümlerin tadına bakıyoruz. Yeşil dolmalık biber aromasını da içeren olumsuz tatları bu noktada tadın. Ve eğer 1 Ağustos'ta güzel, meyveli bir lezzet profili elde edersek, sezona hazır olduğumuzu biliyoruz. Eğer o yeşil dolmalık biber aromasını alırsak, aslında asmaları herhangi bir sulamadan mahrum bırakmış oluruz. Ve yeşil dolmalık biber aromasının bir kısmını sıkmak için onları bir kurutma döngüsüne koyacağız. Ancak kırmızı üzüm hasadının son gününe gelindiğinde teknikler oldukça ilginç, birkaç üzümü ağzımıza atıp çiğneyip tükürüyoruz. Ve eğer meyve suyu ağzımdan yeşil veya pembe renkte çıkarsa, bu hazır olmadığı anlamına gelir. Tükürdüğünüzde çıkan meyve suyu güzel ve koyu kırmızı ise o kabukların rengi yuvarlanmaya hazır demektir. Ve fermentörde gerçekten çok kolay vakit geçireceğiz ve bu üzümlerin rengini meyve suyuna çok kolay bir şekilde teslim edeceğini bilmenizi sağlayacağız. Ve rengini elde etmek için şarap üzerinde fazla çalışmak zorunda kalmayacağız ve bu, lezzet profilimizi ekstrakte edilmiş lezzet profilinden daha fazla tanenli bir tat profiline yönlendirecek.

Jacy Topps 08:21

Sadece bildiğin gibi tarif etmen hoşuma gitti; Siz şarap tadımınızı üzüm bağlarında yapıyorsunuz ve onu koyuyorsunuz ve tükürüyorsunuz. Şarap eleştirmenleri bunu nasıl aynı şekilde yapıyor?

Steve Peck 08:33

Evet, evet, bu hiç de hoş bir süreç değil. Biliyorsunuz, bu sürecin bir kısmı tohum renginin gelişimini aramak olabilir. Yani eğer tohumlar hala biraz beyaz ve özlüyse, acı bir tat profili verme eğilimindedirler. Eğer bu hoş, kahverengi, kızarmış bir görünüme sahiplerse. Şarapları gerçekten yumuşak ve ulaşılabilir tanenlerle üretecekler.

Jacy Topps 09:04

Veraset konusunu gündeme getirmenize sevindim çünkü iklim değişikliğinin genellikle ağustos başı olduğunu söylemiştiniz. Bu biraz etkiledi mi, etkilemedi mi? Genellikle ağustos ayının ilk haftası mı?

Steve Peck 09:18

Sağ? O halde iklim değişikliği terimini kullanın, doğru terim budur. Biliyorsunuz, 10 yıl önce küresel ısınmadan bahsediyorduk, ısınmadan bahsediyorduk, bilirsiniz, Amerika Birleşik Devletleri'nin sıcak iç bölgelerinin bir nevi Kaliforniya boyunca daha soğuk bir kıyı şeridine yol açtığını biliyorsunuz. Ve evet, belki artı veya eksi 10 gün değişebilir, eğer kuru bir kış geçirmişsek, asmalar tomurcukların açılmasından biraz daha erken uyku halinden çıkma eğilimindedir, yani en erkeni Aziz Patty Günü'dür. ve en sonuncusu 1 Nisan şakasından biraz sonra. Yani, korunma eğilimindesiniz. Bu konuda daha fazlasını biliyorsunuz, bilirsiniz, Mart ayının ortasında, kurak bir kışta tomurcuk patlaması. Ve tekrar, tekrar, belki de 2023'te yaşadığımız gibi daha yağışlı bir kışta Nisan ayının ilk haftasında. Yani, bilirsiniz, tüm büyüme mevsiminin başlangıç ​​noktası gibi bir şey var ve bu da devam edecek. Genellikle mayıs ayında gerçekleşen çiçeklenme dönemine kadar pek çok insan üzüm asmalarını çiçekli bir bitki olarak düşünmez. Ama aslında, bu ufacık minik çiçeklere sahip. Ve tıpkı bir kiraz çiçeği gibi, ideal olarak her çiçek bir meyve parçasına, bir üzüm parçasına veya bir kiraza dönüşecektir. Ve böylece, bu süreç 15 Mayıs'ta artı veya eksi olma eğilimindedir. Ve sonra yine, bu sert, ekşi, yeşil meyvelerden yumuşak, renkli ve tatlı meyvelere gittiğimiz yer olan o sote başlar, bilirsiniz. 25 Temmuz'dan belki 8 Ağustos'a kadar, o dönemde bir yerlerde. Ve bu yıl, bu iyi, biz bu yelpazenin geç tarafındayız. Tamam, üzümlerin olgunluğuna ve olgunlaşmasına gelince, ne tür hava koşulları onu etkiler; aşırı sıcaklık, aşırı nem veya don, örneğin olgunlaşmayı yavaşlatan veya olgunlaşmayı hızlandıran şeyler. Sağ. Yani yaklaşık 70 ila yaklaşık 85 derece Fahrenheit arasında bir tür Goldilocks sıcaklık bandı var. Ve böylece, o küçük sıcaklık aralığında günün ne kadar çok saatini geçirirseniz, renk gelişimi o kadar yüksek olur, tüm üzümler için ışınların başlangıcından itibaren yaklaşık iki hafta sürer. yeşilden kırmızıya dönüyoruz. Ve eğer orta dereceli bir sıcaklık penceremiz varsa, günlük en yüksek sıcaklığın 90, 95, hatta 100 olabileceğini bilmeniz önemli değil, yeterince saatiniz olduğu sürece, gündüz saatleriniz bu 770 ila 85 arasında -dereceFahrenheit penceresi. Biz de geriye dönüp yıllar içindeki kayıtlarımıza baktık. Ve sonra, dizilerin yeşilden kırmızıya döndüğü iki haftalık bir periyodumuz olduğunda, o güzel ılıman sıcaklık bölgesinde daha fazla saatimiz varsa, bir renk patlaması görürüz. İki ay sonra ürettiğimiz üzümlerde ve şaraplarda gelişme var. Tamam, yani bu yıl Paso'da havanın daha sıcak olduğunu söylemiştin, yoksa daha mı sıcaktı? Daha soğuk? Daha soğuk. Aslında daha soğuk. Paso'da ve Kaliforniya'daki şarap üretim bölgelerinin çoğu aslında 2023'te normalden daha soğuk olacak. Vay, bu çok ilginç. Evet, gerçekten öyle. Ve yine, iklim değişikliği teriminin küresel ısınmadan daha iyi bir tanımlayıcı olduğu nokta da burasıdır. Çünkü hava bu kadar sıcak, yani buzullar eriyor, düzenli ısı sıcaklıkları ayarlıyorlar, Kanada ve Rocky Dağları'nda kontrol edilemeyen yangınlar var, genel ısı Amerika Birleşik Devletleri'nin iç kısmına yansıyor, bilirsiniz, aslında Pasifik'ten daha soğuk havayı çekebilir ve Kaliforniya kıyı şeridi boyunca Pasifik Okyanusu'ndan Santa Barbara'dan Mendocino'ya kadar 20 veya 35 mil kadar uzanan kara kütlesine çekebilir.

Jacy Topps 13:43

Ve şimdi sponsorumuzdan bir söz: Hafta sonunuzu alışılmadık üzüm yetiştirme bölgelerini keşfederek geçirin. Portland'ın sadece birkaç dakika batısında, Oregon'un ünlü Willamette Vadisi deneyimi ve olağanüstü samimi şarap dünyasında ve Walton Vadisi'nde yer almaktadır. Kalabalık olmadan 30'dan fazla Dünya Standartlarında şarap imalathanesini ortaya çıkarın. Tamamı Kuzeybatı Pasifik'te yerel olarak yetiştirilen ve üretilen düzinelerce farklı çeşidin tadını çıkarın. Tualatin Vadisi tual@invalley.org adresinden Tualatin Vadisi'ni keşfedin.

Jacy Topps 14:26

Şarap üreticilerinin temelde üzüm hasat ettiğini biliyorum, çünkü beyaz üzüm daha hafif şaraplar için daha erken hasat ediliyor ve kırmızı üzümler biraz daha geç hasat ediliyor. Bu yıl havaların soğuması nedeniyle iklim değişikliğinden dolayı daha belirgin bir dalgalanma ve hasat zamanları var mı?

Steve Peck 14:51

Evet, kırmızı üzümlerimizi yetiştirdiğimiz bölgede beyaz üzümlerimizi yetiştirmiyoruz. Yani Chardonnay'i büyüttüğümüzü biliyorsunuz. Ve ilk olarak Monterey'in serin ikliminde Samuel Blanc. Yani bu üzümlerin hasadı aşağı yukarı o sıcak bölgedeki Paso Robles'te Cabernet'i olgunlaştırdığımız zamana denk geliyor. Bununla birlikte, iklim değişikliğinin etkisinin gerçek olduğunu biliyorsunuz, buna tamamen inanıyoruz. Bazı durumlarda, örneğin 2022'de, Eylül ayının ilk haftasında rekor sıcaklıklar yaşadık; sıcaklıklar Monterey'deki bağlarımızın bazı kısımlarında benzeri görülmemiş 105, hatta 110 dereceye ulaştı. Bu durumda, üzümlerin gerçekten hızlı olgunlaşacağını düşünebilirsiniz, ancak aslında bu şekilde çalışmıyor; üzüm asmasının yaprakları veya hemen hemen herhangi bir bitki, bilirsiniz, öyle parlak bir tarafınız var ki, karşı karşıya kalıyor. Güneş. Ve yaprağın arka tarafı bir çeşit yumuşak tüylü taraftır ve o arka tarafa da taş ustaları veya stomalar denir. Yani aslında ter gözenekleri gibi ve sıcaklık 105 dereceye ulaştığında bu gözenekler kapanıyor ve sarmaşıklar kış uykusuna yatıyor. Ve böylece, Sıcaklıkların 100 derecenin kuzeyinde olduğunu ve asmaların adeta kilitlendiğini gördüğümüzde olgunlaşma gelişimimizde bir duraklama görüyoruz. Fotosentez yapmayı bıraktılar ve bir nevi hayatta kalma moduna girdiler. Yani bu gerçekten ilginç; sıcak havanın her şeyi olgunluğa doğru iteceğini düşünürsünüz ama aslında işler bu şekilde yürümüyor. Yine, 70 ila 85 derece arasındaki o gerçekten tatlı nokta olan Goldilocks bölgesinde yeterli saatinizin olmadığı ve sarmaşıkların aslında sıcak havalarda o kadar verimli olup olmadığı dışındasınız. Bu çok büyüleyici. Evet, sezgisel değil. Sezgisel bir bilim değil. Evet. Ve Kaliforniya'nın farklı bölgelerinde dönümlerce ekili arazileriniz olduğunu söylediniz. Bu doğru mu? Doğru, Paso Robles de la'da 3000 dönümlük kırmızı üzüm ekimi ile Monterey kraliyet Seiko bölgesinde sahip olduğumuz ve yetiştirdiğimiz yaklaşık 1000 dönümlük bir alan var ve ardından St. Alena Napa Vadisi'ndeki Pratt Bulvarı'nda 30 dönümden biraz fazla bir alan var.

Jacy Topps 17:26

Bu yüzden Napa Valley Acres hakkında bilgi edinmek ilgimi çekiyor çünkü biliyorsunuz, Napa'da çok kar yağdı Napa ve Sonoma'da bu kış çok kar yağdı. Bu doğru. Evet. Bunu yaptım. Hayır, demek istediğim New York City'den çok daha fazlasına sahiptin. Burada, New York City'deyim. Bu delilikti. Bu durum üzüm bağlarını etkiledi mi?

Steve Peck 17:52

Biliyorsunuz, uyku mevsiminde. Yani, bilirsiniz, güzel bir foto muhabirliği sağlar. Ama ben, bilirsin, vizör, kış uykusu için güzelce saklanmışlar. Ve böylece üzüm bağlarında kar gibi bir anormallik olsa bile, asmalar uykuda olduğu sürece bu durum elma arabasını gerçekten rahatsız etmiyor. Yani ama görmek çok güzel.

Jacy Topps 18:19

Yani bu yıl biraz daha geç hasat yapacağınızı mı söylediniz? Ne kadar sonra hasat yapacaksınız?

Steve Peck 18:28

Hasadı 10 Kasım'da bitireceğimize dair tahminde yetersiziz, geçen yıl 20 Ekim'de bitirmiştik. Öyleyse bunun hesabını yapın, bu 20 gün kadar farklı, üç hafta, üç hafta farklı. Bununla birlikte, tek bir üzüm bile toplamadık. Biz de Mike Tyson'ın suratlarına yumruk yiyene kadar herkesin bir planı olduğunu söylediğini söyledik. Ama biliyorsunuz, biz, biz, biz her zaman bunun şimdiye kadarki en iyi görüntü olacağı umuduyla yaşıyoruz. Şu ana kadar hiçbir şey olmadı ve 2023 bunu engelleyecektir. Ama bilirsiniz, yine bilirsiniz, sıralama, bilirsiniz, ekim ayı yağışlı geçerse ya da don gelirse ya da sıcak hava dalgaları yaşanırsa

Steve Peck 19:18

Planımızı uyarlamamız ve şarap imalathanesindeki sihrimizi gerçekten size göre çalıştırmamız gerekecek, bilirsiniz, ortalama kalitedeki üzümleri alıp, bilirsiniz, bunlardan bazılarından, bazı harika bağ bozumlarından ziyade bundan en iyi şekilde yararlanmamız gerekecek. 2021 2012 2013 2014'te çok sayıda bağ bozumu yaşadık, biliyorsunuz, şaraplar daha yeni bağda yapılıyordu, hayatları boyunca çok güzeldiler, bildiğiniz gibi bundan daha zor şeylerle karşılaşacaktık 22 şarap üreticilerinin vintage olması hakkında konuştuğumuzlardan biri olun. Yani gerçekten bu noktada, biliyorsunuz, insanların keyif alacağı bir şey bulmak için şarap stilini gerçekten uyarlamak için ustalıklarını, harmanlama becerilerini kullanmak şarap üreticisinin elinde mi?

Jacy Topps 20:06

Evet, bu kesinlikle bir sonraki sorumdu. Biliyorsunuz, er ya da geç seçim yapmak zorunda kalırsanız ya da seçim yaptığınızda bu, ihtiyacınız olan nihai olgunluk düzeyi değildir. Bu durum fermantasyon sürecini nasıl etkiledi? Daha fazla şeker daha az asitlik mi? Ya da tam tersi?

Steve Peck 20:28

Evet, yapacağımız ilk şey her bağın tamamen tek tip olmadığıdır. Yani eğer J Lohr gibi küçük tepeleri ve vadileri olan bir bağımız varsa, ya da yamacı ayrı ayrı seçip küçük üzümleri serbest bırakmak için ekibimizi oraya göndeririz. vadideki meyvelerin sıcaklık stresine maruz kalmadığı, asmada tamamen ideal olgunluğa erişecek zamana sahip oldukları. Bunun için süslü kelimeye farklı hasat denir. Yani bu kesinlikle başucu kitabımızın başlarında. Ama haklısın, şaraphaneye gelen meyvelere gelince, çok fazla ısıya maruz kalmış meyveler, daha yüksek alkoller ve daha düşük asitli şaraplar göreceğiz, şaraplar aslında o yılın ilk altı ayında oldukça güzel. şarap imalathanesi, ancak her zaman gerçekten sevimli olacak tazeliğe veya yapıya sahip değiller. Yani, yine, tüm bağ bozumunun bu şekilde etkilenmesi durumunda yapabileceğiniz şeylerden birine uyum sağlıyoruz, şöyle diyebilirsiniz: Tamam, peki, belki 18 ay bizim normal süremiz ve varilimizdir, bunu yapacağız Bunun yerine 14 ay boyunca, tazeliğini korumak için bu şarapları fıçılardan çıkarıp şişeye koyun, bu bizim için sıcak sıcak bir vintage için standart bir başucu kitabı olacaktır. Peki Jay Lord iklim değişikliğini azaltmak veya iklim değişikliğine uyum sağlamak için üzüm bağlarında ne yapıyor? Birkaç şey. Anaç seçimi büyük bir iştir, kuraklığa diğerlerinden daha dayanıklı bazı anaçlarınız varsa, bu kararı yalnızca bir kez verirsiniz, değil mi? Bildiğiniz şey bu, bu bir ekim kararı. Ayrıca, bir dizi üzüm bağımızı da buna uyarlamaya gittik; burada, bilirsiniz, bir sıra üzüm bağını hayal edebilirsiniz ve orada kazıkların alt kısmı boyunca uzanan küçük bir sulama hortumu var. Ve küçük bir su damlaması olur veya her asmada, aslında çoğu durumda iki hortumun olacağı bir yere gittik. Yani yine, eğer o sıradaki yamaçtaki meyvenin suya ihtiyacı varsa, sıranın tamamını değil, sadece suya ihtiyacı olan asmaları sulayabiliriz. Diyelim ki bazı asmalar aşağıda, daha alçak zeminde, daha ağır toprakta, onlar iyi, o sıradaki her asmayı sulamamıza gerek yok. İşte bu bir örnek. Üzümlerin doğal olarak dik büyüme eğiliminde olduğu bir tane daha var. Ama tipik olarak bu sürgünleri yukarı doğru konumda tutacak bir çapraz kol ve kafes telleri vardır, biz bunlara gittik, yaklaşık 60 cm uzunluğunda, güneye doğru çıkıntı yapanlara gittik. asma sırasının yanında ve belki de sadece on beş santim kuzey tarafında. Yani, neredeyse bir beyzbol şapkasının kenarı gibi davranıyor; asma mimarisini, örneğin asmanın güneşli tarafında, güneye bakan tarafında biraz daha fazla gölge yaratmak için biraz eğdik. asma, bildiğin gibi benim evim elbette. Yani, biliyorsun, evin güney tarafında verandam var ve kuzey tarafında da var, bilirsin, sıcak bir öğleden sonra, bilirsin, benim ailem ve ben evin gölgeli tarafında oturuyoruz, değil mi? Bilmiyoruz, kavurucu güneşin altında orada oturmuyoruz. Yani, ama ve böylece kafes mimarisini bir nevi buna hitap edecek şekilde uyarladık.

Jacy Topps 23:55

Tamam, hemen hemen her şaraphanenin kendine has bir tarzı var ve Jay Laura'nın da kendine has bir tarzı olduğunu biliyorum. İklim değişikliğinin sonuçta şarap yapım tarzınızı etkileyeceğini düşünüyor musunuz? Belki 1015 20 yıl sonrasını mı düşünüyorsunuz? Yeni bir şarap yapımı tarzını, yeni bir J. Lohr tarzını uyarlar mıydınız?

Steve Peck 24:17

Markamızı destekleyebilecek diğer çeşitlere bakmaya kesinlikle açığız. Cabernet Frangı ve bildiğiniz gibi lezzet profilleri Cabernet Sauvignon'a çok benziyor. Ama biliyorsunuz ki, aslında bazı çeşitler doğal olarak diğerlerinden daha fazla su talep ediyor. Mesela Rhone Vadisi'ndeki Seraj'dan bahsediyoruz. Bunun bir nevi büyük dövüşlerin Hummer'ı olduğundan bahsetmiştik. Başka bir deyişle gaz yutucudur. Serato içinden geçiyor, sadece suyu sürüyor ve Cabernet Franc biz ona Prius diyoruz, biliyorsunuz gerçekten ekonomik olduğu anlamına geliyor. Ve biliyorsunuz ki, Cabernet Frangı ekimlerimizi yavaş yavaş genişlettik ve bunun için daha fazla fayda buluyoruz, meyveler Cabernet Sauvignon programımıza %5 civarında veya düşük programda harmanlanıyor. miktarları. Ancak biz bu çeşitliliği artırma konusundaki deneyimlerimize değer veriyoruz ve iklim değişikliğinin devam ettiğini biliyorsanız buna da yöneliriz. Cabernet Franc konusunda tecrübemiz var ve biliyoruz ki bu bize su tasarrufu sağlayacak, üzüm bağında eskisi kadar sulama gerektirmeyecek ve ısıya biraz daha toleranslı olacak. Bilirsiniz, üzüm bağlarında gördüğümüz daha yüksek sıcaklıklar. Ama yine de, pastorallerin bulunduğu bu kıyı şeridi, aslında burası daha da ısınmayabilir, aslında yeniden serinlememiz söz konusu olabilir, çünkü Amerika Birleşik Devletleri'nin iç kesimlerinin bizim için yarattığı hava akımı nedeniyle Pasifik Okyanusu'ndan daha fazla soğuk hava çekmek için. Yani, düşündüğünüz gibi tamamen sezgisel değil.

Jacy Topps 26:12

Evet. Steve, sana bir sorum daha var. HI-hı. Bütün üzümler preslenip, her şey tankta olduğunda, mayalama ve hasat mevsimi biter. Ve sen bu bir başarıydı. Bardağında ne var? Ne içiyorsun?

Steve Peck 26:29

Cabernet Franc'la ilgili heyecanıma şimdiden şapka çıkardım. Biliyorsunuz, J lore'da gerçekten canlandırıcı olabilecek birkaç Rhone çeşidi de yetiştiriyoruz. JLo veya imzalı Cabernet Sauvignon adında yeni bir tür lüks ikonik sürümümüz var. Yani eğer gerçekten kendimi şımartmak istiyorsam ve tüm bu zorlu çalışmalardan dolayı kendime iyi hissetmeme izin veriyorsam, bildiğiniz gibi, tarif ettiğiniz durumda, bir nevi hasat mücadelesine giriştim. Biliyorsunuz, erken kalktım ve şarap yapımında mahsulümüzü aşırı dikkatli bir şekilde izliyordum ve gerçekten kendimi ödüllendirmek istiyorum. Çıkaracağım şişe bu, hapishane ya da imza Cabernet. Evet, sizlerin bunu hak ettiğinizi biliyorum. Bütün bu zor iş.

Jacy Topps 27:22

Evet, bize katıldığınız için çok teşekkür ederiz. Seninle konuşmak büyük bir zevkti. Bu bir zevkti. Teşekkür ederim. Sizlere çok mutlu ve sağlıklı bir hasat sezonu diliyorum.

Steve Peck 27:33

Tamam, teşekkür ederiz, Jacy ve ben sizinle tekrar konuşma fırsatı bulduğumuz için gerçekten minnettarız.

Jacy Topps 27:44

İklim değişikliğinin hikayesi sadece yüksek sıcaklıklardan ibaret değil; duman kirliliği, kuraklık, don, sel, dolu ve aşırı yağışlar da var. Bunların hepsi şarap bağlarını etkiliyor. İklim değişikliği son derece gerçek ve yalnızca hızlanıyor. Elbette. Teknolojideki ilerlemeler ve üzümlerin nasıl yetiştirildiğine dair daha iyi bilimsel anlayış, şarap üreticilerinin iklim değişikliğine uyum sağlamasına kesinlikle yardımcı oluyor. Ama sonuçta, bunu hafifletmeye yardımcı olmak hepimize düşüyor. Düşüncelerin neler? Bugünkü bölümü beğendiyseniz yorumlarınızı okumayı ve ne düşündüğünüzü duymayı çok isteriz. Yorumlarınızı ve sorularınızı podcasts @ wine meraklısı.net adresinden bize e-postayla gönderebilirsiniz. Ve hey, neden şarap seven arkadaşlarınıza bize göz atmalarını söylemiyorsunuz ki, bu podcast'e Apple, Google, Spotify ve podcast dinlediğiniz diğer yerlerde abone olabilirsiniz. Ayrıca wine meraklısı.com ters eğik çizgi podcast'ine de gidebilirsiniz. Daha fazla bölüm ve transkript için. Ben Jacy Topps. Dinlediğin için teşekkürler.