Close
Logo

Hakkımızda

Cubanfoodla - Bu Popüler Şarap Değerlendirmeler Ve Yorumlar, Eşsiz Tarifleri Fikri, Haber Kapsamı Ve Kullanışlı Rehberleri Kombinasyonları Hakkında Bilgiler.

Kültür

Prosecco'nun Yeni Koruyucu Azizi Issa Rae mi?

Issa Rae, 'Başkalarıyla iyi eşleşiyor ve iyi oynuyor' diyor Prosecco . Şarap Meraklısı podcast'inin bu bölümünde editör Jacy Topps Ödüllü yazar, oyuncu ve şimdi de köpüklü şarap yaratıcısı olan Issa Rae ile şarap endüstrisine neden girdiğini anlatıyor.



Bu yılın Ekim ayında ortaklaşa E. & J. Gallo Şaraphanesi , Rae %100 İtalya'da üretilen Viarae Prosecco'yu piyasaya sürdü Glera üzüm. Daha önce Şarap Meraklısı ile röportaj Viarae'nin lansmanı üzerine Rae, şişenin 'pişmanlık duymadan serbest kalma ve özgün olma özgürlüğünü temsil ettiğini' söyledi.

Bu konuşmada Rae tam da bunu yapıyor. Rae'nin en çok bir bardak içkiyi paylaşmak istediği Başkan Barbie'nin Prosecco'yu içip içmediğini öğrenmek için dinleyin Yollar ve neden bir temel yemeğin saygıyı hak ettiği.

Şunlar da hoşunuza gidebilir: Yeni Prosecco ile Issa Rae'nin Tercih Edilen 'Güvensiz' İçeceği Bir Hikayeye Kavuşuyor



  Apple Podcast Logosu
  Google Podcast Logosu


Bölüm Transkripti

Transkriptler, konuşma tanıma yazılımı ve insan transkriptörlerin birleşimi kullanılarak oluşturulur ve hatalar içerebilir. Lütfen alıntı yapmadan önce ilgili sesi kontrol edin.

Konuşmacılar: Jacy Topps, Issa Rae

Jacy Topps 0:00

Merhaba, ben JC Topps, Wine Enthusiast'ın editörüyüm. Bugün Awkward Black Girl adlı web dizisinden ve HBO dizisi Insecure'dan gişe rekorları kıran hit film Barbie'ye kadar Issa Rae ile oturuyorum. Issa Rae on yıldan fazla bir süredir oyunculuk yapıyor, yapımcılık yapıyor ve yaratıyor. Ve şimdi Altın Küre adayı aktrisin bir Prosecco etiketi var. Hoş geldin İsa. Bugün bize katılabilmenize çok sevindim.

Issa Rae 0:26

Merhaba, çok teşekkür ederim.

Jacy Topps 0:32

Bu yüzden burada olmanızdan dolayı ne kadar heyecanlandığımı size anlatamam çünkü sahneye çıktığınızdan beri sizi gördüğümü hissettim ve bundan onur duyduğumu bilmenizi isterim.

Isa Rae 0:46

Tuhaf bir insan olduğunuzun görüldüğünü hissettiniz mi?

Jacy Topps 0:50

Evet, çünkü ben de tek başımayken bir müzik videosundaymışım gibi davranıyorum.

Isa Rae 0:54

Dostum, bunu yapmanın tek yolu bu. Keşfettim. Sen benim ailemsin.

Jacy Topps 1:00

Mükemmel. Yeni plak şirketiniz Viarae'yi tebrik ederim. Haydi hemen konuya girelim. Prosecco'yu ilk kez içtiğiniz zamanı duymanızı çok isterim.

Issa Rae 1:13

Evet, ilk kez. Insecure'u çekmeden önce pilot yönetmenimiz Melina Matsoukas'la çıktığımda Prosecco'nun olduğunu hatırlıyorum. Bu pilotu çekmek için yakalandık ve bir yönetmen bulmamız birkaç ay gibi uzun bir zamanımızı aldı. Sonunda onu bulduğumuzda, seni tanımam için beni yemeğe çıkarmak istedi. Beni suşi yemeye götür. Benim için zaten çok şık olan Matson pizzasını seviyorum. Bir bardak Prosecco sipariş etti ve ilgimi çekti, sanki ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sonra ona bunu yapmasını söyledim ve o zamandan beri bu benim imza içeceğim oldu.

Jacy Topps 1:59

Peki ya Prosecco'ya ne dersiniz? ilginizi çekti, o sırada hangi tarzda içiyordunuz? Peki şimdi hangi tarzı beğeniyorsun?

Isa Rae 2:09

O zamanlar yani o restoranda ne servis ediliyorsa onu içiyordum. Ama bu daha çok o özel anla ve nasıl hissettiğimle ilgiliydi, bilirsin, güzel bir ilişkinin başlangıcı gibi hissettirdi. Kariyerimin başlangıcı gibi hissettim. Hayatımın ne kadar değişeceğini bilmiyordum. Ama sanki uzun zamandır kutlamamış gibi hissettiğimde kutlama yapmak için bir fırsattı bu. Ve Prosecco'nun o içeceğin merkezinde olduğu gibi. Ve o andan itibaren, ne zaman kendimi iyi hissetsem, ne zaman ailem ya da arkadaşlarımla kutlama yapmak istesem, Prosecco o anları benim için işaretliyordu. Ve bunun şampanya olmadığını da takdir ettim çünkü şampanya hâlâ fazla süslü geliyordu. Şampanyayı gerçekten çok sosyal bir şekilde yapıyormuş gibi içiyorsun, öyle bir şekilde ki, Ah, bu, bu biraz gerçekçi geliyor ve hala gidecek yolum var. Yani alabileceğim bir içecek gibi geliyor. Moscato gibi çok tatlı olmadığı, şampanya gibi çok sert olmadığı ve o zaman istediğim zaman oturup içebileceğim bir yer.

Jacy Topps 3:23

Peki bunu diğer insanlarla paylaşmak istediğiniz için kendi etiketinizi yaratmanız konusunda size ilham veren şey bu mu oldu?

Isa Rae 3:28

Yaptım. Yani aslında şunu ifade ettim… yani yazarlar dizideki karakterimi de Prosecco'yu sevmek için yazdılar, çünkü ben her zaman yazarların odasındaydım, 'ah, Prosecco'yu patlatıyoruz, hikayenin ritmini yakaladık, kutlama zamanı.' dediler. karakteri yazdı – bazen ben ne söylersem söyleyeyim, tesadüfen karakterimin de aynı şeyleri söylediğini ya da onlardan hoşlandığını fark ettim. Böylece karakterime Prosecco'yu sevdirdiler. Ve bölümler yayınlandıkça insanlar denemeye başladı. Biliyorsunuz, karakterim başlangıçta Prosecco'yu biraz viskiyle seviyordu, ben de bunu sevdim. Ve insanların bunu şöyle yazdığını gördüm: ah, bunu denedim., hoşuma gitti. Daha sonra votkalı Prosecco'ya dönüştüğünde insanlar bunu deniyordu ve insanların benim yüzümden Prosecco'yu denediğini keşfettiğimde, bu bende kendi damgamı basmak için kendime ait bir tür ürün sahibi olma isteği uyandırdı. Bu özel etiketi yaratmam için bana ilham veren de buydu.

Jacy Topps 4:26

Mükemmel. Yani, yani herkes şunu sevmek ister: Insecure hayranları viski ve votkayı biliyor mu? Prosecco'nun tadını böyle mi çıkarıyorsun? Sanat mı hayatı taklit ediyor yoksa hayat mı sanatı taklit ediyor?

Issa Rae 4:41

Hayatı taklit eden sanat. Evet, odaya şöyle dedim: Evet, hayır, artık viski ve Prosecco için fazla büyüdüm, bu yüzden artık votka içebilirim ve gerçekten hoşuma gitti. Ve böylece bu onun da tercih ettiği içecek haline geldi. Aslında biliyor musun, balodan önce gittiğimizde keşfettim bunu. Dördüncü sezonu çekmeden önce, küçük bir Palm Springs yazarları inzivasına gittik ve bir bar vardı, bunun gibi bir şey, bunun bir votka olduğunu söylemek istiyorum, French 75, French 75 votka değil, ama o içinde biberiye de vardı. Yani çok lezzetliydi. Ben de bunu evde yapmaya çalıştım ve başarısız oldum, ben de şöyle düşündüm, eğer bu şeyi yapacaksan sadece votka ve Prosecco'yu birlikte yapacaksın. Aslında tek başına lezzetli ama hâlâ Biberiye şurubunu kopyalamaya çalışıyorum.

Jacy Topps 5:43

Biberiye aşılanmış her şeyi seviyorum.

Issa Rae 5:47

Mükemmel. Gerçekten öyle.

Jacy Topps 5:51

Katılımla ilgili konuşabilir misiniz? Viarae'nin yapım sürecine ne kadar dahil oldunuz?

Issa Rae 5:56

Demek istediğim, çok, bilirsin, benim zevkime özel olması gerekiyordu ya da bilirsin, ne aradığım, lezzet profillerinde bile neyi sevdiğim, hangi notalar ve ben bir olmadığım hakkında tonlarca soru şarap uzmanı, ne olursa olsun, çoğunlukla neyden hoşlandığımı biliyorum. Ve bu nedenle, istediğimi iletecek dile mutlaka sahip değildim. Çok sayıda test, konuşma ve ardından aradığım şeyi tercüme edip yorumlamayı içeriyordu. Ve böylece Gallo ile çalışmadan önce bile, farklı şirketlerde farklı Prosecco'ları tadarak bu tadın bıkmayacağım, keyifle keyif alabileceğim bir şey olduğunu daraltmaya çalışıyordum. Ve aynı zamanda paylaşılabilir bir duyguydu. Ve bu diğer kokteyllerle iyi uyum sağlar. Yani kısacası son derece ilgili.

Jacy Topps 6:51

Evet, yani diğer kokteyllerle iyi uyum sağladığını söylemen hoşuma gitti çünkü bu onu daha ulaşılabilir kılıyor. Kesinlikle.

Issa Rae 6:58

Ve bazen bir bardak Prosecco isteyebileceğinizi de göz önünde bulundurmalısınız. Ve bazen bunu biraz daha fazla ve başka insanlarla yapmak isteyebilirsiniz. Mesela, karışık içecek poşetinin çok hoş olduğunu düşünüyorum, artık kendi ev barım olduğu için o kadar sosyal bir uygulama ki, denemeyi seviyorum. Ve deney yapmak için bir temele sahip olabilmek için, örneğin, ne iyi gidebilir, Prosecco ve tekila ile ne yapabilirim? Prosecco ve romla ne işe yarar? Bu çok heyecan verici.

Jacy Topps 7:31

Mükemmel. Artık şarap sektörünün bir parçası olduğunuza göre, sektörle ilgili sizi şaşırtan herhangi bir şey var mı? Veya sizi herhangi bir şekilde şaşırttı mı?

Issa Rae 7:45

Beni şok etti…

Jacy Topps 7:47

ya da bilmediğiniz bir şey sizi şaşırttı mı ya da sizi hoş ve hoş bir şekilde şaşırttı mı?

Issa Rae 7:52

Beni hoş bir şekilde şaşırttı… Demek istediğim, o kadar zengin bir topluluk var ki, New York'a gerçek şarap uzmanlarıyla ve şarap hakkında konuşurken bile etrafta topluluğu bulan meraklılarla tanışmak için gidiyor. Ve ne kadar güçlü olduğunu bilmiyordum, sanırım şarap uzmanları, şarap garsonları ve bunun gibi şeylerin olduğunu biliyordum. Ama sadece içine düşen ve iş kuran insanlardan oluşan bir topluluk var. Ve bu benim için daha az korkutucu hale geldi, sanki herkes ne hakkında konuştuğunu tam olarak bilerek bu sektöre otomatik olarak girmiyor. Elbette tutkuyla başlıyor, uzmanlık gerektirmiyor ve onların arasında olmak beni daha rahat hissettirdi. Evet,

Jacy Topps 8:46

Evet, bunu kesinlikle görebiliyorum. Maalesef şarap markalarının sahibi olan yalnızca bir avuç siyah kadın var. McBride kardeşler ve kendi şampanya markasının sahibi Marvina Robinson gibi onlarla burada, Wine Enthusiast'ta röportaj yapma fırsatına sahip olacak kadar şanslıydım. Yeni bir iş kurmak zaten gözünüzü korkutuyor, siyahi bir kadın olarak başarılı olmanın daha mı korkutucu olduğunu düşünüyorsunuz, yoksa siyahi bir kadın olarak başarılı olmak için daha fazla baskı mı hissediyorsunuz?

Issa Rae 9:15

Her zaman bulunmadığımız alanları ararım çünkü her şeyi yapabileceğimizi ve pek çok şeyi iyi yapabileceğimizi hissediyorum, bu yüzden ona yaklaşmak asla korkutucu değil. Çünkü neden olmasın zihniyetine sahibim. Tamam gibi, peki bu neden olmadı? Neden bu yerlerden dışlandık? Veya neden bu alanlarda daha aktif ve aktif olarak bulunmuyoruz? Sanırım konuya daha fazla bakarsam cesaretim kırılabilir ve korkup kaçabilirim. Bu yüzden dürtüsel olmayı ve iyi olmayı çok isterim, evet hadi deneyelim. Ve sonra kahretsin, bunlardan pek fazlası yok. Ve biliyorsunuz, Prosecco'nun lansmanını bilmenizi istediğimde ilk olarak McBride kardeşlerle konuştum. Ve biliyorsunuz, sonuçta daha fazla köpüklü şarap için bizden daha çok yukarıya bakıyorlardı ve Prosecco benim için bu hikaye nedeniyle gerçekten ama gerçekten aradığım şeye benziyordu. Hatta lansmandan sonra onlarla buluştum ve sektörle ilgili sahip oldukları içgörü ve onlarla uluslararası yaklaşım hakkında konuştukları ve öğrenecek çok şey var ama onlar da öğrenmeye çok istekliler. Paylaş. Ve bu topluluklardaki siyah kadınların bu özelliğini seviyorum. Hepimiz oradayız. Bilgi istifçisi olduğumuz, yükselmek için birbirimizin üzerine basmaya çalıştığımız çok nadirdir, bu her zaman toplumsaldır. Ve çok fazla siyah kadın vardı etkinlikte ya şarap tutkunları, ya şarap uzmanları ya da şarap üreticileri. Ve bu çok canlandırıcıydı. Yani topluluk ne kadar küçük olursa olsun bilgi paylaşımı sayesinde kendisini büyük hissediyor.

Jacy Topps 10:53

Evet katılıyorum. Açıkçası, temsilin önemli olduğunu hissediyorsunuz. Peki içecek endüstrisinde temsilin neden önemli olduğunu neden beğeniyorsunuz? Demek istediğim, bu ne kadar önemli?

Issa Rae 11:06

Viarae'de bile gördüm ama özellikle insanların bu Prosecco'yu benimseme şekli çok tatmin edici çünkü çocuklarından uzaktayken evde poz veren arkadaşlarıyla poz veriyorlar. Mesela bu annenin şarabı. Bu anne suyu zamanı. Bizi özgün bir şekilde temsil eden şeyleri ortaya çıkarma şeklimiz her şeye değer. Dürüst olmak gerekirse, her şeyi değerli kılıyor, çünkü sizinle konuşulduğunu ve özellikle gerçek bir şekilde hedef alındığınızı hissetmek gibi bir şey yok. Ve bence bu tüm farkı yaratıyor.

Jacy Topps 11:53

Evet, bunu duymayı seviyorum. Neyi eşleştiriyorsun? Viarae Prosecco ile, içerken ne yiyorsun? Bilmeyi çok isterim.

Issa Rae 12:06

Hala suşi ile Prosecco içiyorum. Geçen gün Sugarfish ve Prosecco yemiş gibiyim. Ve aslında İtalyan yemeği. Ben büyük bir Branzino kızıyım. Ama evet, yani, gerçekten de söyleyebilirim ki, şu anda çoğunlukla deniz ürünleri gibi diyorum ama gerçekten her şeyin yanına gidebilir, bir biftek yiyebilirsiniz ve Viarae, bir et lokantası tavuğu da yiyebilirsiniz, ki bu da benim en sevdiğim, temel yiyecektir. yemeğe. Her zaman her yerden çok iyi baharatlanmış yarım et lokantası tavuğu alacağım. Elbette.

Jacy Topps 12:44

Çok iyi baharatlanmış olması gerekiyor.

Issa Rae 12:47

Aslında insanların onu olduğu gibi, saygısız bir şekilde servis etmesi beni sinirlendiriyor.

Jacy Topps 12:53

Bu çok saygısız, mesela neden?

Issa Rae 12:56

Restoranınızı kapatın lütfen. Gerçekten öyle. Başkalarıyla eşleştiğini ve iyi oynadığını söylediğimde bu biraz size kalmış, bunu sizin yemek zevkinize göre genişleteceğimi kastediyorum.

Jacy Topps 13:14

Tamam, eğer hayatta ya da ölü biriyle bir şişe Viarae içme şansın olsaydı bu kim olurdu ve neden?

Issa Rae 13:29

Çok nadir ama aklıma Tupac geldi. Onu seviyorum ve Los Angeles'a geri döndüğüm anılarımla ilişkilendiriliyor ve onu bir sanatçı olarak tam olarak takdir etmediğimi hissettim. Ve çok çekici bir adam olarak. Ta ki çok genç ve idealist olana kadar. Bilirsiniz, Amerika'daki servet açığını azaltmak için topluluğuna yardım edecek pek çok harika fikri vardı; sanki işlerin nasıl değiştirilebileceği konusunda iyimserlik ve başkalarının haklarından mahrum bırakılması gibi kızgınlıklarla doluydu ve aynı zamanda çok havalı ve komikti. . Yani evet, onunla bir şişeyi mutlu bir şekilde paylaşırdım.

Jacy Topps 14:25

Evet, bu cevabı seviyorum. Bir şişe Viarae içtikten sonraki gibi rap yaptığını duymak istiyorum.

Issa Rae 14:35

İlk kez bir şişe daha kolay içtikten sonra rap yaptığını duyduğumuzda… Bunun ona doğal geldiğini hissediyorum. Eminim öyleydi. Biliyor musun, rap yapması için onu bölgeye çekmek için bir iki içki içmek istediğinden eminim.

Jacy Topps 14:46

Kesinlikle. Başkan Barbie Prosecco içer mi?

Issa Rae 14:55

Bu iyi bir soru. Barbie diyarında alkol olup olmadığını bilmiyorum sanırım. Var mı bilmiyorum, Barbielerin sarhoş olmanın ne olduğunu bildiğini sanmıyorum, bence bu gerçek dünyadaki bir şey. Bilmiyorum. Kesinlikle alkolsüz Prosecco'ları olduğunu düşünüyorum.

Jacy Topps 15:18

Ah, bu bir şey. Evet, kulağa hoş geliyor.

Issa Rae 15:21

Evet, sahip olduğu şey bu. İşine çok odaklanmış ve oyalanmak istemiyor ki bence Prosecco sana bunu yapma fırsatı veriyor, bu yüzden sadece baloncuklar için, sadece parlak baloncuklar için daha çok alkolsüz bir Prosecco'ya benziyor.

Jacy Topps 15:38

Tamam, bu hoşuma gitti. Odaklanması gerekiyor, yapacak çok şey var. Evet. Sana son bir sorum var mı? Prosecco içmediğiniz zaman. Bardağında ne var? Ne içiyorsun?

Issa Rae 15:55

Prosecco içmediğimde sana ne söylüyorum?

Jacy Topps 15:57

Presecco içmediğiniz zaman.

Issa Rae 16:07

Herhangi bir şey gibi mi demek istiyorsun? Ah, taze sıkılmış limonlu daha fazla maden suyu benim tercihimdir. Her gün, akşam ve sabah kahvesi.

Jacy Topps 16:22

Sabah ve akşam kahve?

Bilinmeyen Konuşmacı  16:25

Kahve içerim ve siyah severim ve sonra sabahın ilerleyen saatlerinde badem sütlü latte içeceğimi bilirsiniz.

Jacy Topps 16:32

Tamam, tamam, şok oldum ama tamam. Yargılama yok, yargılama yok.

Issa Rae 16:43

Alkolsüz içeceğiniz hangisi?

Jacy Topps 16:47

Portakal suyu benim alkolsüz içeceğimdir.

Issa Rae 16:50

Bu o kadar sağlıklı ki, ah, C vitamini gibi. Ben meyve suyu ya da soda içen biri değilim, ama portakal suyu harikadır ve Prosecco ile iyi gider.

Jacy Topps 17:09

Tamam, bu mükemmel bir cevap. Issa, bize katıldığın için çok teşekkür ederiz. Prosecco'nuz için tekrar tebrikler. Bir zevkti.

Issa Rae 17:19

Aynı şekilde beni kabul ettiğiniz için de çok teşekkür ederim. İyi günler.