Close
Logo

Hakkımızda

Cubanfoodla - Bu Popüler Şarap Değerlendirmeler Ve Yorumlar, Eşsiz Tarifleri Fikri, Haber Kapsamı Ve Kullanışlı Rehberleri Kombinasyonları Hakkında Bilgiler.

Kültür

Şu Anda Sevdiğimiz İçecekler

Eleştirmenlerimiz arasındaki bir konuşmanın nasıl olabileceğini hiç merak ettiniz mi? Şarap Tutkunları'nın olağanüstü ruh eleştirmeni ve Yazar-at-Large ile bu bölüme dalın Newman'ın çalışması Ve Anna-Christina Cabrales , maestro tadım direktörü ve Burgundy ve Rhône Valley eleştirmeni. Mizahı uzman görüşleriyle birleştiren, mevcut ve gelecekteki şarap ve alkollü içki trendleri hakkında canlı bir tartışma.



Bu bölüm, ya bir izlenim bırakan ya da onları sinirlendiren ve şaşırtan 2023 modasının samimi bir 'Beğendim' ve 'Nefret Ediyorum' turuyla açılıyor.

İkili, 2024'teki kristal kürelerine bakarken, geçen yıldan ve salgına kadar olan süreçte neler olduğunu keşfediyorlar (düşünün: içime hazır içeceklerin yükselişi ve daha fazlası). Kara bahisini belirli bir şeye koyuyor Espresso Martini hakim olacak ruh kategorisinde riff ve ikiye katlanır. AC, gerçek şarap trendlerinin henüz gelişmediğini söylüyor ancak meraklıları çeşitli düzeylerde rosé'yi ve artan şeffaflığı keşfetmeye tutkuyla davet ediyor.

İster deneyimli bir sommelier olun ister şarap dünyasında ayaklarınızı ıslatmış olun, bu samimi ve eğlenceli sohbette herkes için bir şeyler var. Öyleyse kendinize bir bardak doldurun ve bu uzmanların 2024'te ne olacağına dair düşüncelerini ortaya çıkarırken bize katılın.



Şunlar da hoşunuza gidebilir: Sert Seltzer'de Yeni Trend? Normal Seltzer

  Apple Podcast Logosu
  Google Podcast Logosu

Bölüm Transkripti

Transkriptler, konuşma tanıma yazılımı ve insan transkriptörlerin birleşimi kullanılarak oluşturulur ve hatalar içerebilir. Lütfen alıntı yapmadan önce ilgili sesi kontrol edin.

Konuşmacılar: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Merhaba ve Şarap Meraklısı podcast'ine hoş geldiniz. İçecek kültürüne ve onu yönlendiren insanlara hizmet veriyorsunuz. Ben Anna-Cristina Cabrales, burada Şarap Tutkunları'nın tadım direktörüyüm ve bugün bana katılan, alkollü içkiler eleştirmenimiz ve genel olarak yazarımız Karen Newman. Bu bölümde, içecek dünyasının kristal küresine derinlemesine bakıyoruz ve önümüzdeki yılın şarap ve alkollü içecek trendlerinde neyin sıcak olup olmayacağını tahmin ediyoruz. Konserve şarap çekiciliğini yitirdi mi ve Espresso Martini 2024'te çıkacak mı, çıkacak mı? Hemen içeri girelim.

Newman'ın çalışması 00:43

Çağrı, farklı çeşitler, stiller ve sınıfının en iyisi Appalachians sunan Kaliforniya şaraplarının rüya gibi bir koleksiyonudur. Şarap üreticisi James MacPhail, Chardonnay, Pinot Noir ve Cabernet Sauvignon'u üretmek için ünlü aile yetiştiricileriyle birlikte çalışarak her şarabın net ve benzersiz bir sese sahip olmasını sağlıyor. Bu süreçte 7090'ın üzerinde artı puan toplarken. Yeni çıkanlara, özel kütüphaneye, hendeklere ve daha fazlasına ilk erişim için meslektaşlarınızın tamamen özelleştirilebilir şarap kulüplerinden birine katılın. Dört üyelik seçeneğiyle, her şarap tutkunu için bir kulüp var; yılda üç gönderi alın veya aylık aboneliği deneyin; ayda üç şişe doğrudan kapınıza teslim edilsin. Bilgi ve erişim için. Bizi www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast adresinde ziyaret edin.

Anna-Christina Cabrales 01:47

Ben de Ana Christina Cabrales, bordo ve Rhone Vadisi tadım direktörü ve eleştirmeniyim. O halde Kara, 2024 trendlerinden bahsetmeden önce 2023'ten bahsedelim.

Newman'ın çalışması 02:00

Tamam, demek şarap dünyasının tam ortasındasın. Bu yüzden elbette sizinle başlayacağız. Peki 2023'te dikkatinizi ne çekti? Aslında, biliyorsunuz, bu fikre dalmadan önce, neden küçük bir aşk oyunu oynamıyoruz, onu sevmiyoruz ya da nefret etmiyoruz. Bu yüzden olumlu ya da olumsuz bir yükselişle başlamak istiyorum.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Ben sevgiyle ve sevgiyle gideceğim, belki biraz da sinir bozucu bir damarla, eğer istersen, değil mi? Madalyonun iki yüzü de öyle ama ben bunu sevdim. Kesinlikle daha fazla tüketicinin daha fazla bilgi edinmek istediğini fark ettim. Bu benim için olumlu çünkü şarap tüketiminin azaldığını gördüğümüz bir pazarda tüketicilerin ne tükettikleri ve ne kadar ödedikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek istediklerini görüyoruz veya en azından benim fark ettiğim şey bu. onun için. Ancak, biliyorsunuz, elbette bu, şarap dünyasına yeni giren, ambalajlama ve pazarlama yoluyla yollarını bulmaya çalışan ve yollarını bulmaya çalışan diğer içicileri diskalifiye etmiyor; var olmak. Ama sevdiğim şey, neden sülfitlerle ilgili sorular olduğunu, sülfitleri, seviyelerini, şaraplarda ne kadar olduğunu sorguladığımıza dair daha fazla soru sormaya başlamamız. Bunun ne kadarı, şaraptaki sülfitlerin piyasadaki diğer ürünlere ne kadar benzediği. Ve hatta küresel ısınmaya kadar uzanan şeyler? Bilirsiniz, aniden şu tür sorular duyardım: Peki bu hangi üzüm? Ama şimdi şu soruları soruyoruz: Bu beni nasıl etkiliyor? Ve cevapları seviyorum. Şarap imalathanelerinden öğrenmeyi seviyorum. Ama lütfen, burası biraz sinirlendiğim kısım. Hadi ama, şarap imalathaneleri bize şu soruya gerçekten iyi ve özel bir cevap veriyor, küresel ısınmayla savaşmak için yaptığınız şeyi neden yapıyorsunuz? Biliyorsunuz, bu tamamen size ait bir hikaye olmalı ve bu sizin hikayelerinizdir, ona sahipsiniz ve biz sizin adımlarınızı takip etmek ve yaptığınız şeyi neden yaptığınızı anlamak istiyoruz. Ve bazı şeyleri sorgulamamızı ama daha çok nedenini anlamamızı seviyorum. Peki ya sen?

Newman'ın çalışması 04:23

Şu anda sevdiğim şeylerden biri de kuru Ocak ayının sonunda olduğumuzu gerçekten yazmış olmam. Evet. Ve bu benim sevdiğim kısım değil. Ancak sıfır geçirmez ve düşük geçirmezlikteki içeceklerin artık her yerde, her menüde olduğunu kesinlikle takdir ediyorum. Bir kuralın iki olduğunu kesinlikle gördük. Sıfır kanıtlı bir tane yapabilir misin?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Kesinlikle menülerde çok daha fazlasını görüyorum, çünkü bu, kokteylleri ve şarapları bir arada gördüğünüz bir kombinasyon.

Newman'ın çalışması 04:57

Ama artık onu her yerde gördüğünüz için gerçekten minnettarım gibi hissediyorum, sanki şimdi bir bar restoranına giderseniz ve bir kokteyl menüsü alırsanız ve orada değilse, göz kamaştırıcı bir ihmal gibi geliyor. Evet, bunun işleri kolaylaştırdığını söyleyebilirim. Hangi nedenle olursa olsun, içmemeyi ya da biraz daha az tüketmeyi ya da içmeyen insanlarla birlikteyken seçeneklere sahip olmayı kolaylaştırır. Bence canlandırıcı ve çok gerekli. Önümüzdeki yıl bu menülerden daha fazlasını keşfetmeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Kesinlikle. Baskı yok seçeneğine sahip olmayı seviyorum. Hâlâ katılabilirim ama alkol tüketmem konusunda baskı yok.

Newman'ın çalışması 05:38

Kesinlikle. Tamam, başka ne var senin elinde? İyi listenizde mi? Beğenilenler listeniz?

Anna-Christina Cabrales 05:43

Hayır, sanırım doğrudan nefrete gireceğim çünkü sen zaten gerçekten adil olan bir şeye değindin, bilmiyorum, bana bir şeyler hissettiriyor Kara. Bu yüzden nefrete gireceğim ve bu bir bütün olarak kategoriyle ilgili değil. Artık alkolsüz, düşük geçirmez şaraplara sahip olmanın önemine inanıyorum. Ama biliyorsun, onlara ihtiyacımız var. Bence bu kalıcı olacak bir kategori. Ama lütfen kendi şeridinizde kalın. Şarabı çöpe atmayın. Biliyorsunuz burada belli bir nedenden dolayı şarap içiyoruz. Ve burada konu mutlaka sağlık yararları ile ilgili değil. Çünkü yakınlaştır çünkü iyi hissettiriyor. Pek çok farklı yemek çeşidiyle harika uyum sağlıyor. Burada bu kategoriden sağlıkla ilgili bir şeymiş gibi bahsetmeyelim. Tamam

Newman'ın çalışması 06:30

aman tanrım, acı noktalarımdan birine çarptın. Nedir? Demek istediğim, demek istediğim şeylerden biri, bir süredir bu davulu çalıyorum, bu 2023'e özel değil. Ama gerçekten de kokteylleri veya alkollü içecekleri veya şarabı veya birayı bu durumda görmenizden nefret ediyorum. bir sağlıklı yaşam içeceği. Evet, hayır, hayır, hayır, hayır, eğer içinde alkol varsa bu bir sağlıklı yaşam değildir. Net değil, her ne olursa olsun, Margarita'nın daha az alkol veya daha az şeker içermesi umurumda değil. Bilirsiniz, eğer alkol varsa, bu bir sağlıklı yaşam içeceği değildir ya da kaç tane uyarlanmış Genex ya da nootropik ya da içine alkol varsa oraya ne koyarsanız koyun. Bence bunu olduğu gibi kabul etmeli ve tadını çıkarmalısın ve bilirsin, spaya gitmek, spor salonuna gitmek harikadır, bilirsin, işini yap. Ama biliyorsun, daha sonra o Margarita'nın tadını çıkar ve olduğu gibi tadını çıkar. Ve her şey ölçülü olduğunda iyidir.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Kabul.

Newman'ın çalışması 07:32

Tamam, peki yaşam grubunuzdaki hoşlanmadığınız şeylere geri dönmek ister misiniz? Omzunda oturan melek mi yoksa şeytan mı?

Anna-Christina Cabrales 07:40

Tamam, tamamen ben olamayacağım için bunu geri atayım.

Newman'ın çalışması 07:45

Geri döneceğim. Tamam, beni gerçekten deli eden bir şeyi daha bırakacağım. 2023'te nefret ettiğim bir şey vardı. Bu da kokteyl fiyatının 20 dolar ve üzeri olması.

Anna-Christina Cabrales 07:56

Tamam, evet, hatta 25 veya daha fazla diyebilirim. Kesinlikle. Ben şöyle düşünüyorum: Ne? Bütün bunlar neyle ilgili? Bu bir yemeğin bedeli değil mi? Yemeğimizi beğendin mi?

Newman'ın çalışması 08:05

Evet. Bu delilik. Ben de içeceklerin karşılanabilir lüksler olduğunu düşünürdüm. Ve sadece çatıdan geçti. Dergi için 21 dolarlık Martini'nin hikayesini anlatıyorum. Ve bunun bile dikiz aynasında olduğunu hissediyorum. Bazen 25 dolar çok çılgınca bir şey. Ve görünürde bir son görüyormuşum gibi hissetmiyorum. Ve bu sadece New York City'de de değil. Her yerde var. Enflasyonun kontrolden çıktığını hissediyorum. Hatta ekonominin diğer alanlarında enflasyon düşüyor gibi görünse de, içecekler hakkında yazmaya başlamadan önce hisse senetleri, tahviller ve ekonomi hakkında yazmıştım. Ve bu yüzden hala muhtemelen düşünmem gerekenden daha fazlasını düşünüyorum. Her ne kadar bazı bölgelerde enflasyon düşüyor olsa da gıda fiyatları, restoran fiyatları ve alkol fiyatları söz konusu olduğunda enflasyonun hâlâ çok yüksek olduğunu görüyorum. Hala demek istediğim, özellikle evden uzakta bir durumda, bu günlerde dışarı çıkıp iyi vakit geçirmek için içecekler çok pahalı.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Kabul. Kendimi evde her zamankinden daha fazla eğlenirken buluyorum. Sanırım 2023'te sadece işle ilgili olmayan şeyler için kaç kez dışarı çıktığıma dair muhtemelen bana güvenebilirim. Kesinlikle evde çok daha fazla eğlendim.

Newman'ın çalışması 09:28

Evet elit değilim. Başımı salladığımı göremiyorlar, aynı fikirdeyim. Aman Tanrım.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Bilirsiniz, enflasyonla ilgili merak ettiğim bir şeye değindiniz ve özellikle belki de eskiden stoklamayı, keyif almayı ve arkadaşlarla paylaşmayı sevdiğimiz bazı alkollü içeceklere değindiniz. Gelecekte markaların biraz daha uygun fiyatlı başka bir seri yarattığını görmeye başlayacağımızı mı düşünüyorsunuz? Yine günlük tüketim için, şu anda her şeyin fiyatının artması gerektiğini hissediyorum. Peki bunun gelecekte tekrar ortaya çıkacağını görecek miyiz? Sence?

Newman'ın çalışması 10:09

Bu gerçekten iyi bir soru. Bilmiyorum, eskiden primizasyon olarak adlandırılan şeye işaret eden daha fazla çalışma gördüğümü biliyorum. Prim prim izolasyonunun tersi nedir? Uzun zamandır, tıpkı sizin de belirttiğiniz gibi, giderek daha pahalı içkilere doğru bir eğilim vardı. Ve şimdi daha fazla insan aşağı işlem yapıyor. Yani 2024’ü daha çok düşünüyorum. O halde ileriye bakın. 2023. Ama sanırım her şey birbirine karışıyor.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Belki de o zaman hemen konuya girmeliyiz. 2024'e girmek ister misiniz?

Newman'ın çalışması 10:43

Evet, kesinlikle zıplayacağız. Tamam aşkım. Evet. Dolayısıyla 2024'te muhtemelen daha fazla insanın daha değerli fiyatlara ticaret yaptığını göreceğimizi düşünüyorum. Ruhlar. Bilmiyorum, bu her yerde olacak. Ve hâlâ çok fazla joker karakter var, biliyorsunuz ve her şey olabilir. Ama elbette, bugün daha fazla insanın dışarı çıkıp margarita sürahileriyle markanın üzerinde margaritalarını sergileyebileceğini göreceksiniz.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Ben de. Daha sonra bir tane alabilir miyiz?

Newman'ın çalışması 11:14

Kesinlikle. Ama sanırım daha fazla insanın sürahi margaritalarını içmeye devam ettiğini göreceksiniz. Henüz kimse bundan vazgeçmiyor, ama sanırım bu resimde, bildiğiniz gibi en çok, en premium, en pahalı olanın aksine, daha az pahalı olacak. Ve bu aslında ws Ws'den gelen o küçük bilgiyi nereden aldığımı belirtmek için doldurduğum bir istatistik, bir çalışma hazırladılar ve çuval ticaretinden bahsettiler ve bir nevi aklımda sıkışıp kaldı, bilirsiniz, evet tam olarak beklediğim şey bu, göreceğiz.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Biliyor musun, burada bir şeye değindin. Ve bunu kesinlikle ruhlar dünyasında çok daha fazla görüyorsunuz. Ve bence şarap dünyasında bu, teneke kutu formatında ortaya çıkıyor, ancak orantı, orantı üzerinde biraz daha fazla kontrol görüyorsunuz, özellikle alkollü içkiler ve şarapta, şöyle bir zihniyet var: tamam, sen Karşınızda bir şişe var, 750 ML saman var, belki onu da belli bir süre içinde tüketmek zorunda kalacaksınız. Ve yeterince komik, bir yükü dışarı koysanız bile, bilirsiniz, aynı boyuttaki şarap şişesini hemen yanına koysanız bile, hala aynı miktarda basınca sahiptir. Ve özellikle daha hızlı hareket ettiğimiz bu çağda, daha üretken olmamızın, daha keskin olmamızın, orantı gibi, iyi hissetmek ve bu avantajı elde etmek istememizin beklendiğini hissediyorum. Ama aynı zamanda ertesi gün aynı duyguyu yaşamak istemiyoruz, akşamdan kalma olmaktan ya da sadece uyuşuk hissetmekten hoşlanmıyoruz. Ve biz o küçük şeyin, o küçük kenarın, o küçük şeyin bizi bir nevi bu durumdan kurtarmasını istiyoruz. Ve bu yüzden, özellikle konu konserve şarap olduğunda, daha kaliteli seçenekler gibi daha fazlasını göreceğimizi hissediyorum. RTD'de daha fazla hazır seçenek mi buluyorsunuz? Dünya?

Newman'ın çalışması 13:09

Ah, elbette. Kesinlikle. Bu çok komik. Akşam yemeği için bir şişe şarap almak için içki dükkânına gittiğimde konserve şaraplar gördüm ve onlar kutular, kutular şarap ve sadece kutu satın alabileceğim hiç aklıma gelmedi.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Evet, çok kolay, taşınabilir ama söyleyebileceğim tek şey sıcaklıktır. İnsan ılık şarap ister. Ve sanırım kırmızı, köpüklü şarap olmadığı sürece. Bu biraz zorlayıcı. Ama bu fikir hoşuma gitti, tamam, peki, hâlâ keyif alabilir miyiz, ama sadece daha küçük oranlarda. Ve teneke kutulara ek olarak şunu merak ediyorum: Bu, özellikle restoranlardaki cam listeye göre gerçekten gelişmek için gerçek bir fırsat mı? Biliyorsunuz, zaten dışarı çıkmak için çok fazla para harcıyoruz. Demek istediğim, kesinlikle benim için, en azından benim kanunlarıma göre, sanki para ödüyormuşum gibi geliyor, halbuki daha önce piyasa belki üç kat daha fazlaydı. Şimdi sanki dört kat beş kat daha fazlaymış gibi geliyor. Ve eğer o kadar para ödeyeceksem, gerçekten iyi bir şey istiyorum. Bunu söylemekten nefret ediyorum çünkü bu şişelerden bazılarını biliyorum. Bunu ödemeyeceğim. Biliyorsunuz, burada gerçekten iyi bir fırsat olabileceğini düşünüyorum, özellikle şarap direktörleri için, maliyetlerini gerçekten benimseyen, maliyetlerini öğrenen ve bardak seçimleriyle çok yaratıcı yaratanlar için.

Newman'ın çalışması 14:39

Çok komik, RTD'leri gündeme getirdin ve bence muhtemelen bir saat boyunca bunu yapabiliriz. Evet ama sen onları sorduğuna göre izin ver. 2024'ün RTD içecek alanında gerçek bir sarsıntı göreceğimiz yıl olacağını hissediyorum.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Nasıl yani? Çünkü yeni görüyorum...

Newman'ın çalışması 14:59

Orada onlardan çok var. Demek istediğim, bundan kazanç sağlıyorlar

Anna-Christina Cabrales 15:03

Kesinlikle. Görüşlerinize göre kesinlikle geliştirilmeye yer var.

Newman'ın çalışması 15:14

Evet, kesinlikle hepsi iyi değil. Ve bence birçoğu da bir barda aldığınız kadar iyi değil. Ve bu kesinlikle. Bu oldukça zorlu bir iş ama bence çok iyi yaptıklarını düşünüyorum, dağıtım. Gerçekten bazı yerlerde ortaya çıkıyorlar, spor sahalarında veya Evet gibi bir biradan veya bir konserde veya tren istasyonlarında, otel barlarında sadece biradan daha fazlasını alabileceğinizi asla hayal etmezdim. Uçuşta bir çift gördüm, biliyorsunuz, sizin için açıp dökecekleri, önceden karıştırılmış kokteylleri olacak, bilirsiniz, onun dediği gibi porsiyon kontrolü ve iyiler. Evet. Ve sen kesinlikle bazen aldığından daha iyisin.

Anna-Christina Cabrales 16:00

Evet. En azından son birkaç uçuşumda bunu fark ettim. Vay canına, bu aslında oldukça iyi.

Newman'ın çalışması 16:04

Evet. Elbette bazı artıları var. Demek istediğim, kategorinin tamamına dalmaya gerek yok, aslında bazı mükemmel seçenekler var. Ama bence mükemmel seçenekler kalıcı olanlar ve o kadar iyi olmayanlar, özellikle biliyorsunuz, enflasyon yine örülmüş gibi görünüyor. Bugünkü konuşmamızdaki geçiş çizgisi gibi. Ve bence değer sağlamayanlar muhtemelen ortalıkta kalmasına izin verilmeyecek olanlardan bazıları olacak, bilirsiniz, evdeki tüketiciler şöyle diyecekler, yani, bilirsiniz, eğer ben' Bunun bedelini ödeyeceğim, gerçekten iyi olmasını istiyorum. Aksi halde cüzdanımla oy kullanacağım ve devam edeceğim. Herkesin seveceği en iyi hediyeleri, çok düşük fiyatlarla, tam bir şarap ve daha fazlasını nerede bulabilirsiniz? Elbette, aralarından seçim yapabileceğiniz pek çok harika şişe varken, ister Cabernet olsun, ister iş arkadaşınız için kız kardeşiniz için köpüklü şarap ya da babanız için tek fıçı burbon olsun, listenizdeki herkes için bir şeyler bulun. Yardıma ihtiyacınız olursa, dost canlısı rehberlerimizden birine danışın veya 30 yılı aşkın süredir en düşük fiyatlarla tavsiye alın, her zaman sevdiğiniz şeyi bulacaksınız ve yalnızca Total Wine'da bulduklarınızı ve Virginia'da satılmayan daha fazla alkollü içkiyi seveceksiniz. Kuzey Carolina. Sorumlu bir şekilde iç 21 yaşında ol. Önümüzdeki yıl için tahmin listenizde başka neler var?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Bilirsiniz, daha önce bahsettiğim şeye değinmek, sadece şeffaflık, sanırım benim için çok çok önemli bir anahtar kelime. Tüketicilerin saf, keyifli bir şey hissetmek istediklerini düşündüğüm anlamında şeffaflık. Bir ton meşeyle kaplı olabilecek bir şeyi mutlaka istemiyorlar. Her şeyin bir zamanı ve yeri olduğunu, bunun için bir alan olmadığını söylemiyorum. Ama sanırım çok sofistike bir paletin ortaya çıkmaya başladığını görmeye başlıyoruz. Ve sadece yer duygusunu anlamak istiyorlar. Bildiğiniz teruar nerede yetişmiş, o üzüm nerede yetişmiş, o üzümler nerede yetişmiş ve bir nevi öğrenmek istiyorlar, etkilenmek ve etkilemek istiyorlar. Demek istediğim, markadan bir şeyler öğrenmek ya da şarap üreticisinden daha fazlasını öğrenmek gibi. Bu yüzden şarap etiketleri formatında da şeffaflığın çok büyük olduğunu düşünüyorum. Bir şişe almayı seviyorum ve bir şişe şarapla ilgili giderek daha fazla ayrıntı görüyorum. Şimdi, demek istediğimden önce bir şişe şarap aldınız ve onu arkaya çevirip etiketi okudunuz, sonra öyle görünüyor ki bazen etiketler arasındaki hikayeleri neredeyse değiştirebiliyorsunuz. Zaten bu da diğer şişe hikayesine benziyor.

Newman'ın çalışması 18:58

Pazarlama jargonuna benziyor. Evet, belirli bir yerden, belirli bir kişiden bahsediyormuşsunuz gibi görünmüyor. Herhangi bir yerde herhangi bir şey olabilir.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Kesinlikle. Ve böylece bir etiket gördüğümde, özellikle de belirli bir alandan bahsettiklerinde, rakımdan bahsediyorlar, kıyafetlerden bahsediyorlar, ortalama satın alma yaşı ve toprak türünden bahsediyoruz. Bu konuşmanın sadece bir kısmı. Ve bu, şarap meraklısı veya bu konuyla gerçekten ilgilenen şarap meraklısı herkes için harika. Ancak sohbete dahil etmek isteyen herkes için, tüm bunlar ne anlama geliyor, özellikle de şarap üreticilerinin farklı parselleri ve üzüm bağlarını parçalayıp çok sayıda şişeleme yarattığını gördüğümüz bir günde ve çağda? Birinin diğerinden farkı nedir söyleyin bana ve bence orada gerçek bir fırsat var ve bu, bu şaraplara daha da fazla aşık olmamıza yardımcı olacak ve benim için üçüncü bir formatta şeffaflık, sanırım ve bana söyleyebilirsiniz Ben tamamen yanılıyorum ama siz belki de bunun nedeni sadece sosyal medyada takılmamdır. Bu aralar Instagram'da gördüklerimden pek hoşlanmıyorum. Ama blogların geri geleceğini hissediyorum. Tamam, sert gibi. Bunu sevgili arkadaşım Christy Frank'la konuşuyordum. Ve artık kısa formatın hiçbir zaman yeterli olmadığını görüyoruz. Ve başka neler olup bittiği hakkında konuşabilmek istiyoruz. Ve tıpkı bir şirketin web sitesi gibi mutlaka yeterli teknik sayfanın yeterli olup olmadığını bilmiyorum. Sanırım yeniden daha büyük bir sohbete katılmak istiyoruz ve bazı şeylerin neden önemli olduğu hakkında konuşabilmek istiyoruz, özellikle de yenilenebilir tarım, sürdürülebilirlik, küresel ısınma gibi konulardan bahsederken, bu kısa bir sohbetten çok daha büyük bir sohbet. sosyal medya gönderisi.

Newman'ın çalışması 20:49

Çok ilginç. Blogların geri geleceğini kabul edip etmediğimi bilmiyorum, paramın haber bültenlerine gideceğini düşünüyorum, Tamam, bu alt yığınlar ve tüm bunlar.

Anna-Christina Cabrales 20:58

Bu, henüz bu kadar alt yığın kültürüne dalmadığım bir dünya mı?

Newman'ın çalışması 21:05

Evet, sanırım şimdi başlıyoruz ama daha çok medya trendlerinden, daha az içecek trendlerinden bahsediyoruz. Ama evet, insanların kesinlikle daha önemli sohbetlere aç olduklarına katılıyorum, sadece Evet, etkileyici liderliğinde yaptığınız kısımlara değil. Yani evet, kesinlikle. Daha fazla şeffaflık talebi konusunda sizinle aynı fikirdeyim, sanırım, özellikle de bu günlerde en genç nesil içki içenlere baktığınızda, biliyorsunuz, Z kuşağı ve daha yaşlı, özgünlüğe ve özgünlüğe kesinlikle daha fazla talep var. İçtiklerinin arkasında kimin olduğunu, ne tükettiklerini, sıvı formda olup olmadığını tam olarak bilmek istedikleri için, bunu kimin yaptığı, ne yaptıkları hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorlar. çevreyi desteklemek, diğer kültürleri desteklemek açısından, artık paralarını önemli bir şeye yatırabilmek istiyorlar. Tükettikleri şeyin daha büyük bir şeyin parçası olduğunu hissetmek istiyorlar. Ve kesinlikle bu tür bir pithosa hayranım. Bu güzel.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Kesinlikle, diyorum ki, yeni nesil koleksiyoncular arasında bile, bilirsiniz, konuştuğum, bilirsiniz, mutlaka koleksiyon yapmıyorlar, bilirsiniz, amcalarının, büyükbabalarının ya da babalarının, ebeveynlerinin, sizin gibi şeyleri biliyorlar, toplanmışlar, kendi zevklerini buluyorlar ve bir hikayeyi takip etmek istiyorlar, birinin bir şeye olan bağlılığı ve bağlılığı ve şaraptan bir şeyler hissediyorlar. Şimdi bu şarapların nasıl yıllandığı başka bir hikaye. Ama yine de, bu günlerde şarabı her zaman çok daha erken içiyoruz ya da eskiden mahzende kullanıldığından daha erken tüketiyoruz. Ama bunu gerçekten seviyorum

Newman'ın çalışması 23:02

Genç tüketicilerin belirli bir bölgeye veya stile yöneldiğini mi düşünüyorsunuz? Ve neden?

Anna-Christina Cabrales 23:08

her yerde biraz var. Ve bunun biraz önyargılı olduğunu düşünüyorum, özellikle de bu çağda, biz sadece fiyatlarız, özellikle klasik bölgelerde çok pahalı. Demek istediğim, o pazarın kesinlikle var olmadığını söylemiyorum. Oldukça büyüleyici. Bilirsiniz, şişeler 1000'lerce dolar olmasa da yüzlerce dolara taşınıyor, ama bence kesinlikle daha fazla bir hayranlık var, bu yüzden son zamanlarda durmadığını görüyorum, aynı zamanda İspanya'da da var. Ve Portekiz. Orada daha fazla ilgi görüyorum. Oh ilginç. Evet. Egzotik olanlar için de. Bunun hâlâ zorlu bir pazar olduğunu düşünüyorum. Burada hâlâ her gün olduğu gibi değil, o liman oldukça popüler bir şey. Sanırım bu, eğer görürlerse belki benim de bir seçenek olarak gideceğim şeylerden biri, ama toplama ve paralarını nereye harcayabilecekleri açısından. Sanırım tıpkı daha önce bahsettiğim gibi bir şey arıyorlar; dolaysızlığı, dolaysızlığı ve karmaşıklığı hissedebileceğiniz, hemen tüketilebilecek bir şey, ama aynı zamanda muhtemelen onu birkaç dakikalığına bir kenara koyabilirler. yıllar boyunca daha fazla sonuç bekleyin veya sonuçların ne olduğuna tamamen hayret edin. Ve özellikle İspanya'da ve Portekiz'de gördüklerimizin bütçeyi zorlamadan tamamen işe yaradığını hissediyorum ve bunun da bu kadar çekici olmasının nedeninin bir parçası olduğunu düşünüyorum.

Newman'ın çalışması 24:39

Bakalım 2024 video listemizde, dijitale dair ileriye dönük beklentilerimizi yayınladıktan sonra size gerçekten büyük bir patlama yaşatacak başka neler var? Carajillo'nun 2024 yılının kokteyli olabileceğinden bahsetmiştim.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Bana daha fazlasını anlat.

Newman'ın çalışması 24:59

Bu kahve kokteyli. Şununla başladı:

Anna-Christina Cabrales 25:03

Bir kahve kokteyli daha bekleyelim mi? Espresso Martini'yi bitirdik mi zaten? Bitmediğimi biliyorum, muhtemelen ne zaman dışarı çıksam mecbur kalıyorum.

Newman'ın çalışması 25:18

Ancak bundan bahsettiğim anda ve bunu yayınladığımız anda birdenbire insanlardan pek çok farklı e-posta ve mesaj aldım. Bu yüzden kapsamlı bir bakış açısına bayılıyorum, yoksa Amerika'nın onu keşfetmesinin bu kadar uzun sürdüğüne inanamıyorum. Sonsuza kadar bunu içtik. Ve İspanya ve Meksika'da. Demek istediğim, bu

Anna-Christina Cabrales 25:32

Peki bilmeyenler için nedir bu?

Newman'ın çalışması 25:35

Espresso ve likörün karışımıdır. 43 İspanya'dan gelen bitkisel bir luchar ve 43 kişilik espresso. Eğrelti otu gibi mi? Bu mu? Bir çeşit vanilya II. Tamam aşkım. Evet, tek başına içmek de keyifli.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Yani Espresso Martini'nin başka bir seviyeye geçmesi gibi ne zaman?

Newman'ın çalışması 25:56

Sanırım evet. Kolay bir yudum gibi sanırım. Ve görünüşe göre Meksika'da gerçekten popüler. Ve aslında Mills, Bernstein bu konuyu dergi için de yazdı. El lugar cantina'nın açılışını yapan bir restorana gittim ve menüde bir şeyler karıştırdılar. Bu bir Espresso Martini'ydi, tıpkı bir Espresso Martini'ye benziyordu. Ama aynı zamanda içinde 443 gibi bir kardiyo vardı. Ben de şöyle düşündüm: Biliyor musun, bu bu kadar yaygınlaşmasının sadece başlangıcı ve beni şaşırtmaz. Demek istediğim, işte benim tahminim. Şimdiden yıl sonuna kadar sadece Meksika restoranlarını değil her türden restoran ve barı görmeye başlayacağız. Sanırım sadece bir patlama göreceğiz. Ben bundan sonra olacaklardanım. Biliyorsunuz, o kadar çok Espresso Martini kaburgası görüyoruz ki, her yerde var. Yani Carajillo rifflerini ve sonrasında gelecek olan şeyleri de sabırsızlıkla bekliyorum.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Haydi, paranı üstüne koy, sonrasında ne olacak?

Newman'ın çalışması 26:58

Bilseydim muhtemelen hemen şimdi bir bar açıp hizmet verirdim. Göremediğim bir şey olacak. TikTok'ta tuhaf bir şey olacak, görsel bir şey olacak, çılgınca görünen bir şey olacak. Demek istediğim, bu aynı zamanda 2024 için her yerde gördüğüm bir şey. Pek çok şey sürükleyici barlar, sürükleyici içki, çılgın bir şey, dumanlı bir şey ve çılgın görünümlü bir kap, bilirsiniz, parlak renklerde. Olmak zorunda

Anna-Christina Cabrales 27:32

Şimdi, sürükleyiciliğin masa başında servis edilen bir şeyden çok farklı olduğunu veya biraz daha fazla etkileşimin geldiğini söylediğinizde…

Newman'ın çalışması 27:41

Bence bir tür etkileşimli öğe veya sürükleyici bir şey olduğu sürece, artık moda bir kelime veya başka bir şey ifade eden başka bir şey. Bunu çok sık görüyorum. Sanırım bu moda kelimelerin bazıları hakkında gerçekten daha eleştirel olmam gerekiyor, ama kesinlikle tekrar tekrar görmeyi beklediğimiz en büyük trendlerden biri olduğunu düşünüyorum ve muhtemelen 2024'ü bile durduramayacak olan içecekler çok çarpıcı. ve tuhaf ve abartılı. Ve eğer tüketicinin onu daha özel kılmak için bir şeyler yapmasını ya da kendilerini bu deneyime dahil etmesini içeriyorsa, her zaman daha iyi olduğunu düşünüyorum. Bunun bir alevi söndürmek, onu ışığa kaldırmak için bir şeyler dökmeyi içerip içermediğini biliyorsunuz. Bilirsin, bu her zaman bir şeydir. Renkleri değiştirir. Bu bir jöle çekimi. Onu sallamanız gerekiyor. Her zaman bir şeydir

Anna-Christina Cabrales 28:36

Ben her şeyin renk değiştirmesine bayılıyorum.

Newman'ın çalışması 28:38

Bunları seviyorum. Eğlenceli olması gerekiyordu

Anna-Christina Cabrales 28:46

İşte bu yüzden bazen alkollü içkilerin, özellikle restoran ortamında, bir tür Trumps şarabı gibi, bizde böyle seksi şeyler yokmuş gibi hissediyorum, bilirsiniz, bir şişeden çıkıyor.

Newman'ın çalışması 28:55

Aman Tanrım, kocaman bir şişemiz var. Gerçekten büyük olanlardan.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Evet, kesinlikle magnumların oynamak için ortaya çıktığını görüyorsunuz, özellikle köpüklü dünyada, biliyorsunuz, 2024 için, köpüklü her ne olursa olsun söneceğini düşünmüyorum, hala herkesin arzuladığı bir şey olacak, herkesin kesinlikle sadece hafif bir şeyler istediğini hissediyorum ve ruh halimizi hafifletecek efervesan bir şey, çok ağır olan şeyleri hemen hissetmek istemeyiz. Bilirsiniz, bu tür şeylere geçiş yapmamız gerekiyor ve bunu aynı ruh halinde görmek de güzel. Spritz falan yüzünden bu durum tamamen ortadan kalktı mı?

Newman'ın çalışması 29:34

Hayır… Bazen Espresso Martini'ye karşı biraz arka planda kalıyorum ama sanırım havalar tekrar ısınır ısınmaz.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Ah, elbette. Ve bunu en azından bildiğiniz gibi, ben bordo rengi gibi örtüp koştuğumda, daha fazla Appalachian'lının beyaz çeşitler için ekimlerini genişletmek isteyeceğini görüyorsunuz. Buna daha fazla talep olduğunu anlıyorlar. Biraz zaman alacak çünkü yıllık bazda ne kadar genişletebileceğinizi belirleyen kurallar var. Ama yerel olarak bile, evet, bunlar onların arzuladığı şeyler, ya da en azından bir sonraki nesil için, sadece daha hafif istiyorlar, spritz, ışıltılı, beyaz, hatta biraz gül gibi. Ve güller söz konusu olduğunda benim de oradan koparabileceğim bir parça kemiğim var. Ama evet, bu hala bir tür savaş, Tamam, yine sorun yok, ama Rosae'nin monsell başına mektup tarzı. Ama sadece biraz keşfetmeyi diledim, Rosie'nin özellikle Tavel'den gelen daha derin renginin insanları korkutup kaçırdığını hissediyorum, aslında inanılmaz gastronomik eşleşmeler. Ve belki mezelerinizden bir şişe alıp onunla açabilirim ya da küçük küçük neredeyse ıslık çalarak, bilirsin, ilk yemeğin boyunca, hatta belki şöyle bir şey gibi, bilirsin, şöyle, belki wagyu bifteği gibi gerçekten yumuşak bir şey ya da onun gibi bir şey. Bunu sonuna kadar taşıyabilirim. Demek istediğim, bütün güller aynı şekilde üretilmiyor ama keşke bu kategoriyi biraz daha araştırabilseydik. Ve onların meleği orada çok iyi ve ben de bu savaşta savaşmaya devam edeceğim. Ama keşke farklı gül türleriyle daha çok denemeler yapsaydık.

Newman'ın çalışması 31:21

AC'nin kelimenin tam anlamıyla onu vurduğunu görmelisin

Anna-Christina Cabrales 31:28

Evet, işe yaradı, dediğim gibi. Sonra tekrar söylüyorum, önyargılı bakış açım burada, sırf onu çok sevdiğim için. Ve ben de onu örtüyorum.

Newman'ın çalışması 31:40

Bu yüzden, son tahminleri yapmak için biraz yavaşladığımızı hissediyorum ve tamam, çünkü aslında henüz öldürmekten bahsetmediğimi hissediyorum. Göreyim seni. Ve eğer bakıyorsam, 2024'te dikkat edilmesi gereken büyük ruh trendleri nelerdir diye düşünüyordum. Ve benim için bunun bitişik olarak benimsenen bir şey olacağını düşünüyorum.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Tanrım, umarım öyledir. Ben tamamen bu işin içindeyim.

Newman'ın çalışması 32:08

Tekila'nın bir yere varacağını düşünmüyorum. Bu, hala kesinlikle bir ezici güç. Ve zaten olmasa bile votkayı ve viskiyi geride bırakmaya hazır.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Şu anda diğer kategorilerde olduğu gibi ne kadar önde olduğunu gösteren herhangi bir istatistik var mı?

Newman'ın çalışması 32:25

Kesinlikle istatistikler var. Evet, onları kafamdan çıkarmayacağım ama kesinlikle ABD damıtılmış alkollü içkiler Konseyi ve diğer kuruluşları tartışacağım. IWS, yani tekrar tekrar oluyor, bu sadece onu öldürmenin liderlik tablosunun en üstünde olduğunu ve nerede olmadığını gösteriyor. Olmak üzere ve bu yıl olabilir. Bu çok dar bir fark, tepeden tırnağa diğer tüm kategoriler, çok dar bir fark. Ah, evet ve bu böyle devam ediyor.

Anna-Christina Cabrales 32:54

Peki Mezcal bu işin neresine giriyor?

Newman'ın çalışması 32:57

Gerçekten yaklaştığını düşünüyorum.

Anna-Christina Cabrales 33:00

Bu heyecan verici.

Newman'ın çalışması 33:01

Özellikle çok fazla ünlü mezcal yok, bunun çok doğru olduğunu hissediyorum. Bunun bir çeşit ihbarcı olduğunu hissediyorum, yani, bu gerçekten kontrolü ele alacak. Birkaç spesifik markanın ötesinde, gerçekten spesifik bir marka olduğunu düşünmüyorum. Demek istediğim, herkes Delma Gay ve Lidl'ı biliyor ve insanların bildiği birkaç marka var ama ben tekila için Tron'lar veya tekila için casamigolar üçüncüsü diyen, kontrolden çıkmış başarı gibi bir marka olduğunu düşünmüyorum. bizi öldürdüğü bilinen bir gözyaşı var, en iyi kaliks gibi hissediyorum, sanki yavaş yavaş oraya varıyormuş gibi, bir nevi sürünerek yaklaşıyor, bilirsin, duvarın üzerinden konuşuyor, eğer bu olacaksa, çok yakında orada olacak. Ve sanırım bu gerçekleştiğinde, sanırım bu yıl, Mezcal tepelerinin Hills tekilasını ne kadar uzun süre rehin aldığını da göreceğiz, değil mi? Sanırım bu, bu kadar uzun boyluların ortaya çıktığını göreceğimiz yıl olabilir. Ve bu bir iş değil, daha çok komşu Gobi'ye benziyor. Bu konuda yabani otların çok derinine inmek istemiyorum ama agav'a çok benzeyen bir bitki ve tadı tekila veya Mezcal'a çok benzeyen bir ruh yaratıyor. Ve 2022'de ilk ünlümün bu kadar uzun olduğunu gördüm ve o da Lenny'ydi.

Anna-Christina Cabrales 34:25

Bu, tüm kategoriler arasında gerçekten nadirdir. Ve komik olan, nefret etmiyorum, bu yüzden her şey yolunda.

Newman'ın çalışması 34:32

Sanırım bu sefer alışkanlık oldu. Sanırım bu daha fazla ünlünün olduğu bir dönem, o yüzden söyle ya da belki yanılıyorum. Belki ünlü olacak ama bunlardan biri kapıdan çıkacak ve sanırım 2024'ün sonunda başka bir gelecek vaat eden Agave/Abage bitişik kategorisine sahip olacağız. Senin için geliyorlarsa öldürmen için de geliyorlar. Bu benim tahminim.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Görünüşe göre birlikte daha çok margarita içeceğiz.

Newman'ın çalışması 35:03

Ben üzgün değilim.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Belki bu daha çok duyduğunuz bir şeydir, sizin dünyanızda da bilmiyorum. Ama kesinlikle daha çok profesyoneller ve genel olarak tüketiciler hakkında duyacağımı düşündüğüm bir şey var, bilirsiniz, şöyle konuştuk, bu organik mi? Sürdürülebilir biyodinamik ama yenileyici tarımın yapılmasının nedeni budur. Bu sizin dünyanızda ortaya çıkan bir şey mi?

Newman'ın çalışması 35:33

Zaman zaman bazen belli, belli ceplerde burada mı? Bunun hakkında daha fazla konuşalım mı?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Evet. Yani bu, işleri başka bir seviyeye taşıyor; örtü bitkileri, üst toprak gibi şeylere, çalışanların sağlığına ve temel olarak kendini gerçekten sürdürebilen ve bir nevi kendini sürdürebilen bir ortama daha çok bakıyoruz. İsterseniz herhangi bir zorlukla da iyileşin. Bu bunun çok hafif bir açıklaması. Çok daha karmaşık. Ancak özellikle bu tür ortamlarda üretilen şarapların, mekanın özünü gerçekten yansıttığını, yoğun bir mineralite hissettiğinizi ve mekana dair çok vahşi ve benzersiz şeyler hissettiğinizi söylüyorlar. Fransa'dayken birkaçını tatma zevkini yaşadım. ve ben de 'Vay, bu nedir?' diye düşündüm. Evet, o kadar büyüleyiciydi ki. Sorun şu ki, kendimi tekrar tekrar o şaraplara dönerken ve sadece anlamak isterken buldum. Ve olay şu ki, tek bir oturuşta yakalamak neredeyse imkansızdı, sanki orada olmanız ve onlar bunu söylediklerinde anlamanız gerekiyormuş gibi, bilirsiniz, koyunların ve uzun boyluların kokusunu gerçekten alabiliyorsunuz. çimen ve tüm bu şeyler. Ama bunlar sadece Whoa, orada olan şaraplar. Onlarda güzel bir vahşilik var ve camın içinde bir nevi kaynaşıp kaynaşma şekli var. Bu sadece buna benzer bir şey değil. Bu, daha önce hiç hissetmediğim bir enerjidir. Ve biliyorsunuz, buna ek olarak, şimdi şunu düşünüyorum, özellikle de bu şeffaflık konusu üzerine yazmayı sevdiğim için, daha fazla şarap üreticisinin farklı kaplarla deneyler yaptığını görmemiz de hoşuma gidiyor. Ziyaret ettiğimde sevdiğim şeylerden biri de bu tür şeylerin deneysel olduğunu görmekti, özellikle de şarap küreleri gibi. Yani kelimenin tam anlamıyla bir küreye benziyor. Ama ortamın tamamen indirgeyici olduğunu düşündüğünüz bir camımız var. Ama tam olarak öyle değil biliyorsunuz. Ve bu konuda sevdiğim şey, o üzümün ne kadar iyi yapıldığının saflığını hissedebiliyor olmanız. Ya da ondan gideceksen. Bu da işin bir başka yönü gibi. Bunu denemenin pek çok farklı yolu var, hala oldukça yeni. Ama ben sadece bu kaptaki üzümün şeffaflığını ve tattığım diğer şeyleri de seviyorum, amfora gibi mi, yoksa çok farklı türde beton yumurtalar veya hatta paslanmaz çelik yumurtalar gibi, bildiğiniz gibi oldukça nadirdir. Bu düzeydeki deneyleri seviyorum, çünkü gerçekten de büyüdükleri şeyin kalitesini korumaya çalışıyorlar. Ve sonra biraz bundan ve biraz bundan kullanarak, meşe ya da benzeri geniş format gibi olsun, çok fazla incelik ve zarafetle bir şeyi arzulamak için. Bu çok iyi

Newman'ın çalışması 38:45

Tüm bu farklı tekniklere sahip olabilmenizi seviyorum, ne olduklarını anlamasam bile, yani sadece bir bardağa döküp deneyimleyebilirsiniz.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Evet. Şanslıyız, değil mi?

Newman'ın çalışması 38:59

Tamam, sanırım tam da o zaman geldi.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Evet, margarita içmeye hazırım. Peki ya sen?

Newman'ın çalışması 39:04

Ah, evet, kesinlikle. Varım

Anna-Christina Cabrales 39:05

Kulağa iyi geliyor. Dinlediğiniz için herkese teşekkürler, bir dahaki sefere görüşürüz. Önümüzdeki yıl için heyecanlıyız ve 2024'te hangi şaşırtıcı trendler ortaya çıkacak? 2024 içecek trendleri hakkında sorularınız mı var veya düşüncelerinizi paylaşmak mı istiyorsunuz? Bilmeyi çok isteriz. Yorumlarınızı ve sorularınızı Wine Enthusiast dotnet'teki podcast'ten bize e-postayla gönderebilirsiniz. Ayrıca unutmayın, bu podcast'e Apple, Google, Spotify ve en sevdiğiniz programları dinlediğiniz her yerden abone olabilirsiniz. Daha fazla bölüm ve transkript için wineenthusiast.com/podcast adresine de gidebilirsiniz. Ben Anna-Christina Cobras ve dinlediğiniz için teşekkürler.

Samantha Sette 39:55

Birinci sınıf içerik üretmenin yanı sıra, Şarap Meraklılarının şarap yaşam tarzı ürünleri için de önde gelen alışveriş noktası olduğunu biliyor muydunuz? Şarap deneyiminizi zenginleştirmeyi garantileyen eşsiz kalitede ürünlerden oluşan inanılmaz bir ürün yelpazesini keşfedeceğiniz wine meraklısı.com adresindeki mağazamızı ziyaret etmeniz yeterli. Züccaciye ve aksesuarlardan 1000'lerce benzersiz şarap hediyesi. Şarap severler için oyuncak mağazası gibi. Şarabınızı korumayı da unutmayın. Şarap depolama ürünleri alanında ülkenin lider perakendecisiyiz. İster altı ister 600 şişeniz olsun, ister bir şarap dolabı, ister özel tasarım bir şarap odası isteyin. Ücretsiz şarap depolama danışmanlıklarımız, koleksiyonunuza en uygun olanı bulmanıza yardımcı olacaktır. Bugün wineenthusiast.com'u ziyaret edin. Şaraba hayat veriyoruz. Size Şarap Meraklısı mağazası tarafından getirildi