Close
Logo

Hakkımızda

Cubanfoodla - Bu Popüler Şarap Değerlendirmeler Ve Yorumlar, Eşsiz Tarifleri Fikri, Haber Kapsamı Ve Kullanışlı Rehberleri Kombinasyonları Hakkında Bilgiler.

Kültür

Özel Etiketli Şarap Nedir?

Amerika Birleşik Devletleri'ndeki mağazalarda özel markalı şaraplarda son zamanlarda bir artış oldu; ancak ortalama bir içici bunları bu şekilde tanımayabilir.



Özel etiket tam olarak nedir? Costco'nun Kirkland'ını düşünün; Trader Joe'nun Charles Shaw'u veya Two-Buck Chuck'ı; veya Target'in Kaliforniya Kökleri. Bazen bu özel etiketlerin seçilmesi kolaydır, bazen de göz önünde saklanırlar. Ve çoğu, 'toplu şarap' damgasıyla (diğer bir deyişle kaliteden ziyade niceliğin önceliklendirilmesiyle) çevrelenmiş olsa da, bazı üst düzey şarap imalathaneleri, vintage'dan vintage'a kadar kaliteli şarap ifadeleri üretiyor. Bu şişelemeler perakendeciye özeldir ve genellikle belirli tüketicileri göz önünde bulundurularak üretilir.

Şarap yapımından sorumlu başkan yardımcısı Alison Crowe, 'Şarap üreticisi olmayı böyle hayal etmemiştim' diyor. Plata Şarap Ortakları Kaliforniya'nın kalbinde lider bir özel etiket üreticisi. Ancak sektörde geçirdiği 15 yılın ardından Crowe, görünüşte 'alternatif' şarap üretimi kategorisinde profesyonel oldu. Bu bölümde bize üzüm tedarikinden şarap üretimine, pazarlamaya, markalamaya ve kategorinin artıları ve eksilerine kadar her konuda iç bilgiler veriyor.

Şunlar da hoşunuza gidebilir: Sommeliers'a Göre Süpermarkette Şarap Nasıl Alınır?



  Apple Podcast Logosu
  Google Podcast Logosu
  kırmızı şarap bardağı

Dükkandan

Şarabınızı Bir Ev Bulun

Kırmızı şarap kadehi seçeneklerimiz, şarabın hafif aromalarının ve parlak tatlarının tadını çıkarmanın en iyi yoludur.

Tüm Şarap Kadehlerini İncele

Bölüm Transkripti

Transkriptler, konuşma tanıma yazılımı ve insan transkriptörlerin birleşimi kullanılarak oluşturulur ve hatalar içerebilir. Lütfen alıntı yapmadan önce ilgili sesi kontrol edin.

Hoparlörler : Alison Crowe, Stacy Briscoe, Samantha Sette

Samantha Sette 00:00

New York City'den hiç ayrılmadan Güney Amerika'yı dolaşmak için eşsiz bir fırsata davetlisiniz. 6 Mayıs 2024 Pazartesi günü bize katılın. Otantik yiyecekler ve canlı müzik eşliğinde özel bir şarap tadımı etkinliği için City şarap imalathanesinde. Güney Amerika'nın en iyi 40'a yakın şarap imalathanesinin şaraplarını tatma şansına sahip olacaksınız. Hepsi 90 artı puanlık şaraplar sunuyor. Unutulmaz bir akşamda Arjantin, Şili, Uruguay ve ötesinin lezzetlerini keşfedin, bu inanılmaz deneyimi kaçırmayın. Biletinizi hemen ayırtın ve Güney Amerika lezzetlerini tatmaya hazırlanın. Wineenthusiast.com/events/sip adresinde %10 indirimden yararlanmak için WESIP10 promosyon kodunu kullanın

Stacy Briscoe 00:48

Merhaba ve Şarap Meraklısı podcast'ine hoş geldiniz. İçeceklere, kültüre ve onu kullanan insanlara hizmet veriyorsunuz. Ben Wine Enthusiast'ın genel yayın yönetmeni Stacy Briscoe ve bugün özel markalı bir markanın ne olduğuna odaklanıyoruz. Burada Plata Wine Partners'ın şarap yapımına ilişkin Başkan Yardımcısı ve özel etiketle ilgili her konuda uzman olan Alison Crowe ile birlikteyim. Özel etiketin ne olduğunu tartışacağız. Plata gibi şirketler bu şarapları nasıl yaratıyor? Peki ya şarap üreticileri perakendecileri için özel markalamanın çekiciliği nedir? Elbette biz tüketiciyiz Merhaba, Plata Wine Partners'ın şarapçılık başkan yardımcısı Alison Crowe ile birlikteyim. Alison, bu sabah bana katıldığın için teşekkür ederim.

Alison Crowe 01:38

Evet, beni programa davet ettiğin için teşekkürler. Seni görmek, duymak çok güzel.

Stacy Briscoe 01:44

Kim olduğunuzu ve ne yaptığınızı bilmeyen izleyicilerimiz için, belki 30 saniye veya daha kısa bir süre içinde bize biraz kendinizden, ne yaptığınızdan ve neden bunun hakkında konuşmaya yetkili olduğunuzu anlatabilirsiniz. bugün hakkında konuşacağız.

Alison Crowe 01:58

Tamam evet, adım Alison Crowe ve söylediğim gibi, muhtemelen pek çok dinleyicinizin adını duymadığı bir şirkette şarap yapımından sorumlu Başkan Yardımcısıyım. Buna Plata Şarap Ortakları deniyor. Bu, Paul'deki gibi P, LA ta, bu arada, İspanyolca gümüş anlamına geliyor ve biz Napa'dayız, ancak Kaliforniya kıyılarının her yerinde kendi üzüm bağlarımız var. Yani temelde sahip olduğumuz etiketler için kendi üzümlerimizden çok fazla şarap yapıyoruz. Ve sonra özel etiket, kontrol, etiketleme diyebileceğiniz pek çok şey bu tür şeyleri bilir. Biz temelde bizi sıvı formda üzüm tedarikçisi olarak, kendi markalarımıza, markaları depolamaya ve bazen de diğer şarap imalathanelerine tedarikçi olarak görmekten hoşlanıyorum. Yani ben UC Davis şarapçılık mezunuyum. Kaliforniya kıyılarındaki Santa Barbara bölgesinde doğdum ve büyüdüm, yaşamak için hiç de kötü bir yer değil ve Napa'da yaşamak da harika. Fermantasyon bilimi diplomamı UC Davis'ten aldım. Ayrıca Davis'ten İspanyolca diplomam var. Ve sonra şarap yapma ve bir şeyler yapma işini bıraktıktan sonra, uzun yıllar Santa Cruz'daki Bonnie doon bağında çalıştım, Randall'ı ve onun yaratıcılığını seviyorum, bazı kıyı bağlarında çalıştım, Arjantin'de bir süreliğine çalıştım. Daha sonra 2005'te şarap ortakları bulma konusunda yardım ettim. Ve temel olarak bu, Kaliforniya'nın önde gelen kıyı bağları ve üzüm sahiplerinden birinin (bazılarının bildiği isim Silverado şarap yetiştiricileri) yanında yeni bir iş modeliyle girişimci bir şarap şirketi kurma fırsatıydı. Ve 20.000 dönümden fazla kıyı şaraplık üzümümüz var. Yani burası Napa İlçesi, Sonoma İlçesi, merkez sahil yani bildiğiniz gibi Santa Barbara İlçesi, Monterey ve Paso Robles bölgeleri. Ve her yıl ekibim ve ben, şirketin toplam üzümlerinin yaklaşık %10 ila 15'ini alıyoruz ve bunları şaraba dönüştürüyoruz. Ve sonra bu şarap bazen sizin, dinleyicilerinizin ve okuyucularınızın çok aşina olabileceği diğer şarap imalathanelerine toplu olarak satılır. Ve bazen şaraplarımızın ülke çapındaki mağazalarındaki raflarda yer alacağı çeşitli ulusal perakendeciler için şişeyi vuracaklar. Yani evet, bunu 20 yıl Temmuz 2025 olacağı için yapıyoruz ki bunu hayal etmek zor. Ama evet, gerçekten heyecan verici. Bu sadece bir tür şarap üreticisi olmanın yeni, yaratıcı ve farklı bir yolu. Biliyor musunuz, bana UC Davis öğrencisi olduğumda, bir şarap üreticisi olarak alıntı yapmadan alıntı yaparak böyle mi hayal ettiğimi sorsaydınız, bana hiçbir şekilde olmaz denilirdi. Bilirsiniz, normalde, bence kesinlikle genç, genç, saf şarapçılık öğrencileri ve belki de genel halkın bir kısmı, eğer bir şarap üreticisiyseniz, belki de Napa Vadisi'nde, Instagram'da paylaşılabilen çok sevimli bir şaraphanede çalışıyorsunuz. 29 numaralı otoyolda veya Paso Robles'te, 46 numaralı otoyolun batı tarafında. Ve tüm üzüm bağlarınız orada, şarabı orada yapıyorsunuz, şarabı orada şişeliyorsunuz. Daha sonra tadım odanız aracılığıyla bir restorana satılıyor. Ve belki de sadece bazı perakende mağazalarıdır. Ancak şarabın pazara sunulmasının birçok farklı yolu var. Sanırım bugün konuşacağımız şey bu.

Stacy Briscoe 05:27

Evet kesinlikle. Bunların hepsi için teşekkür ederim. Ve sanırım perakendeciler için yarattığınız özel markalı markalar açısından başlamak istediğim şey, bize özel markalı şarap olmanın ne anlama geldiğine dair bir tanım verebilir misiniz? Kendi etiketinden, üçüncü taraf etiketinden ve piyasadaki tüm farklı etiket türlerinden farklı olduğundan eminim. Dediğiniz gibi mutlaka gördüğümüz markalar var. Ve belki de bunların kendi özel etiketleri olduklarını bile fark etmedik, Plata altında düşünebildiğim birkaç tane, sizin yakın zamanda edindiğiniz ve benim özel etiketler olduğunu bile fark etmediğim. O basın bültenini okumadan önce, yani evet, bizi bir nevi o yöne yönlendirebilirseniz.

Alison Crowe 06:16

Evet, ve aynı zamanda izleyicilerinize şunu bildirmek için de söylüyorum, çünkü bu benim için önemli bir konu, bu yüzden ben her yıl UC Davis sürekli eğitiminde bir ders veriyorum, bazen buna UC Davis Uzantısı diyorlar, bir dersim var. şarap pazarlama programı. Ve bu yıl, 22 Temmuz'dan itibaren gerçekleşecek. Ve bu, bunu çevrimiçi olarak gerçekleştirebilirsiniz, kişisel olarak hibrit çevrimiçi olarak da alabilirsiniz. Ve her yıl özel markalı markalarla ilgili bir bölüm öğretiyorum, hem de özel tutkudan bahsediyoruz. Yani benim başladığım gibi her ders tanımlıdır. Yani doğru yerdeyiz. Özel etiket genellikle benim de söylediğim gibi, tamamen tek bir perakendecinin sahip olduğu, geliştirdiği ve pazarladığı bir marka olarak tanımlanır. Ve bu fırsat veya ayrıcalıktan alıntı yapmayan bir şarap imalathanesi tarafından üretiliyor. Kirkland Signature markası bunun harika bir örneğidir. Costco'yla. Sağ. Bunun sadece şarap için değil, en iyi bilinen özel markalı ulusal markalardan biri olduğunu düşünüyorum. Birisi Costco müşterisiyse, Kirkland İmzası, kağıt havlular, Kirkland İmzası, Kirkland İmzası votkası olduğunu bilecek. Ve Costco'nun yaptığı şey, dışarı çıkıp mükemmellik için kendi titiz standartlarını karşılayan tedarikçileri bulmak, esasen onlara en yüksek kaliteyi kimin büyük bir değerle sağlayabileceğini görmek için bir rekabete girmek. Kısaca bir tedarikçi olarak Costco'ya bu şekilde girebilirsiniz. Bu dünyadaki diğer birçok perakendeci bunu, biliyorsunuz, değişen derecelerde yapıyor, herkesin bunu farklı bir şekilde yapma yöntemi var. Ancak bu aslında özel bir etikettir, örneğin etiketin neye benzediği, markanın neye benzediği gibi, perakendeci ve tedarikçi, şarap imalathanesi veya bağ veya benim gibi biri, pada gibi biri tarafından çok kontrol edilirse bu özel bir etikettir. , biz şişedekini sağlıyoruz, oysa Costco paket elbisesinin neye benzediğinden sorumlu? Ancak sizlerin duymuş olabileceği başka bir kelime tanımı da, bir tedarikçinin sahip olduğu, geliştirdiği ve ürettiği bir şarap markası olan kontrol markası veya özel markadır. Ve ulusal çapta özel satışlar için Kirkland veya Trader Joe's gibi perakendecilerin mağazalarına sunuluyor. Yani bu, IP'nin, paket elbisenin tamamı şarap imalathanesine ait olan bir şeye benzeyecektir. Daha sonra perakendecilere sadece mağazalarında olabilecek bir şey için teklif ediliyor.

Stacy Briscoe 08:55

Yani böyle bir şey sadece Costco'ya gitmez, Costco'ya da gidebilir, aynı zamanda farklı yerlere de gidebilir, yoksa bu tür şaraplar da gider mi? Özellikle sadece bir perakendeye mi? Tamam, özel etiketle, aslında bu, perakendecilerin kullandığı türden bir şey. Hey, bu benim istediğim tarz. Ve sonra paketi de sağlıyorlar. Yani, gördüğümüz gerçek etikette Kirkland İmzası ya da her ne iseler, bir nevi bu yaratıcıları tasarlıyor ve yönlendiriyorlar, sanırım

Alison Crowe 09:08

Genellikle, özellikle yalnızca bir perakendeciye giderdi. Bu doğru. Veya örneğin bir Otel ve Restoran Grubu. Tamam, iyi bir şey. Evet. Kesinlikle. Ve farklı nüanslar olabilir. Sanırım bu, şarap işinin bu kadar yumuşak bir tarafının konuşulmasının nedenidir, çünkü Plata'da bir terim kullanmak gerekirse, sözleşmeler oluşturulabilir ve bunları pek çok farklı tatta yapılabilir. Markanın IP'sine, web sitesine ve tüm bunlara sahip olabilirim ve sonra bunu tamamen başka bir yere aktarabilirim veya bir markaya ve bir IP'ye sahip olabilirim. Ve diyelim ki sadece Batı Yakası'nda faaliyet gösteren bir perakende zincirim var. Ve bu bana IP'sinin ve web sitesinin sahibi olduğum ürünü ve tabii ki şişedeki suyu satmamı sağlıyor. Daha sonra bunu alıp, bu iki tedarikçinin kesişmediği doğu kıyısındaki daha küçük bir bölgesel zincire pazarlayabilirim. Biliyorsunuz, bu tür şeyler de mümkün. Yani her şey onun, her şey pazarlığa açık, değil mi? Demek istediğim, kişi tüm federal ve eyalet düzenlemelerine uyduğu sürece terim ve iş budur, bilirsiniz ve sonra ve sonra belirli bir hassasiyetin olması gerekir, sanki öyleyse, eğer bir perakendeciniz varsa. birlikte çalıştığınız ve o ürünün yalnızca kendi mağazalarında olmasını istiyorlar, o zaman belki de onlarla yaptığınız anlaşma budur.

Stacy Briscoe 10:52

Yani bu şarapları üretmek açısından belki de en baştan bağ kaynağından başlayalım. Bu yüzden, şirketinizin özellikle kendi üzüm bağlarınıza sahip olduğunu ve üzümleri çekip daha sonra bu şarapları çeşitli perakendeciler için ürettiğinizi söylediğinizi biliyorum. Ve ben sadece merak ediyorum, bağcılık ve üzüm yetiştiriciliği açısından, bu hacim veya çiftçilik yöntemleri açısından farklılık gösteriyor mu o zaman, bilirsiniz, sizin gibi, sokakta yürürken basmakalıp şarap imalathanesinden bahsetmiştiniz. Salı ya da Cumartesi günü ziyaret edeceğim yollar değil mi?

Alison Crowe 11:33

Evet, şöyle söyleyeyim, üzümlerimi özel markalı şaraplar için tedarik ediyorum, kelimenin tam anlamıyla aynı bağdan ve bazen de kardeş şirketimiz olan üzümlerle aynı bloktan. Silverado'yu daha sonra derginizin sayfalarında görünen ve reklam veren, tüketicilerin çok aşina olduğu çok iyi bilinen şarap imalathanelerine satıyorlar. Yani biz biraz benzersiziz. Pazara ne tür üzümler sunabileceğimiz konusunda bizim tezgah derinliğimiz ve genişliğimizle, bildiğiniz gibi başka bir özel markalı şirket bilmiyorum. Biliyorsunuz, Central Coast Cabernet'ten Paso ve Monterey'e, çok spesifik alt HBA'lara kadar her şeyden bahsediyoruz. Bir meşe gibi, Oakville Cabernet'i özel markalı alanda özel perakende satış yapan insanlara sunabilirim. Bunun bize çeşitli fiyat kademelerinde özel markalı şaraplar üretme esnekliği sağladığını hayal edebilirsiniz. Yani şarap ortakları, şaraplar, vize anlaşmaları, bilirsiniz, başka birinin Oakville'i, Cabernet'i veya başka birinin evi için kültürel veya çiftçilik açısından akıllıca bir plan dışında yapılan farklı bir şey yok, biz her zaman Cabernet veya Santa Barbara Chardonnay'ız. genel piyasada çoğu insanın fiyat teklifi olmayan, geleneksel şarap imalathanesi olarak düşüneceği bir şeye satış yapmak. Yani gerçekten bunu söylemenin bir yolu yok ve aslında, bu eğlenceli şeylerden biri de çoğu bağ sahibinin çeşitli harika alıcılara sahip olması, bilirsiniz, şarap imalathaneleri, şarap imalatçıları, hasat sırasında gerçekten çok hoş oluyor, siz Muhtemelen bunu birisinin bağında yürürken görmüşsünüzdür. Ve onlara yer kartları dediğimi göreceksiniz. Ah, evet, bağın sıra sonlarında, buraya sadece isimleri atacağımı söyleyen küçük kartlar göreceksiniz. Ve ne burada ne de orada. Ama işte Coppola'nın dönümlük alanı ve işte şarap imalathanesi, ABC blokları ve işte XYZ şarap imalathanesi blokları ve biliyorsunuz, bu gerçekten eğlenceli. Ben de oradayım. Yani şarap ortakları arsası, bizden üzüm satın alan şarap üreticileri varsa bunu dinleyenler var, Plata'yı gördüklerini biliyorum, yer kartlarım oraya, bağ karışımının içine ve arasına yerleştirilmiş kartlar. Yani yine biliyorsunuz, çiftçilikte olup biten farklı bir şey yok ve şunu söyleme fırsatını değerlendirmeliyim, Silverado için sadece küçük bir eklenti, şaraplarımızın vegan olması, şaraplarımızın sertifikalı, sürdürülebilir olması, tüm tesislerimiz sürdürülebilirlik sertifikasına sahiptir. Şaraplar da GDO'suz ve glutensizdir.

Stacy Briscoe 14:06

Bu benim için üretim açısından gerçekten ilginç. Ve belki de burada standardı bir nevi belirlemek için. Belki de yıllık kasa üretiminizin ortalaması nedir? Tabiiki.

Alison Crowe 14:21

Evet. Başlangıçta da belirttiğim gibi, 2005'ten beri gidiyoruz. Ve yaklaşık yarım milyon koli sevk ettik.

Stacy Briscoe 14:30

Tamam aşkım. Ve hiçbir tür hayvansal ürün, hayvansal yağ kullanmıyorsunuz.

Alison Crowe 14:37

Tüm şaraplarımız vegan dostudur, evet, tamam.

Stacy Briscoe 14:40

Tamam harika. Elbette. Üzüm tedarikimiz hakkında konuştuk ve yarım milyon üretiyorsanız, kasa üretiminiz yaklaşık yarım milyon demektir. Ne yapabilirsiniz? Bu tür bir üretim hacmi için şarap yapımı sürecinde bize nazikçe yol göstermenin bir yolu var mı? Demek istediğim, sanırım belki de insanlara o sırada kaç farklı marka ürettiğinizi veya ne kadar farklı marka ürettiğinizi de bildirmeliyiz. hatta ne kadar farklı şeyler var.

Alison Crowe 15:09

Evet kesinlikle. Yani yarım milyon vaka tek bir şarap imalathanesinden akmıyor. İşte başka bir şey daha var, bu yüzden Wayback Machine'e biraz geri döneceğim. Bonnie doon'dan Randall Graham'a bir kez daha sesleniyorum. Ben de onun ve Bonnie Doon'un yanında çalışıyordum, onlar çok hızlı bir hacim artışı yaşadılar. Ve onlar satılmadan hemen önceydi ya da Bonnie doon satılmadan hemen önceydi, tıpkı büyük ev, kırmızı büyük ev gibi, 90'ların çocuklarındaki beyaz Kardinaller o günleri hatırlayacak. Ve benim temel sorumluluk alanlarımdan biri de bu büyümeyi birden fazla şarap imalathanesinde yönetmekti, çünkü batı yakasında, Santa Cruz sahilindeki küçük ev şarap imalathanesinden büyümüştük. Üretim kalitesini bilinçli bir şekilde genişletmek için yapmamız gereken şey, mevcut şarap imalathaneleriyle üretimleri için derin ve yakın ortaklıklar oluşturmaktı. Bu yüzden, Bonnie Doon'un sahibi olduğu, Custom Crush denen şeyin dünyasına genişlemek zorundaydık, orada her şeyi şişelediğimiz, eski telgraftaki puro köpüğü gibi birçok küçük ölçekli şeyin üretildiği küçük ev şarap imalathanemiz vardı. Ancak daha sonra aradığımız kapasiteyi karşılayabilecek daha büyük mevcut diğer şarap imalathaneleriyle ilişkiler kurmamız gerekti. Ve işte bu noktada, müşteri odaklı bir şarap üreticisi olmanın faydaları konusunda bir nevi dişimi kestim, siz temelde bunun anlamı, üzümlerinizi başka birinin sahip olduğu bir şarap imalathanesine getiriyorsunuz demektir. Ve istediğiniz doğru ekipmana sahip oldukları sürece, eğer presleri aradığınız şeyse, eğer doğru tank kapasitesine sahiplerse, bilirsiniz, namlu işleme ve satıcılar Ekipler, bilirsiniz, birinci sınıf insanlardır ve aradığınız şey de budur. Ve eğer onlarla, şarap imalatçıları ekibiyle ve onların şarap üreticileriyle iyi bir ilişki kurabilirseniz, kendi ev satıcınız kadar iyi olmasa da, alıntı yapmadan alıntı yaparak, aynı derecede iyi şaraplar üretebilirsiniz. Bu tuhaf görünebilir. Ama olay şu ki, her zaman seyahat etmeye paramın yetebileceğine inanıyorum çünkü üzümlerin seyahat etmek zorunda olmaması gerekiyor. Ve temelde üzüm çok çabuk bozulan bir şeydir. Ve üzümü topladığınız andan itibaren kalitesi bozulmaya başlıyor. Plata'nın mantralarından biri ve bence kalitemizin önemli bir parçası, bağ ile üzümün ezildiği yer arasındaki nakliye mesafesini en aza indirmemizdir. Yani şu anda Plata, sizin bildiğinize, neyi ezdiğimize ve farklı programların ne yaptığına bağlı bir ağ üzerinde çalışıyoruz. Ancak eyalet çapında dokuz ila bir düzine farklı şarap imalathanesi arasında herhangi bir yerde. Vay canına. Tamam, şu anda, biliyorsunuz neredeyse 20 yıl sonra Disney'in arsasını çizin, kendi şarap imalathanemiz yok, tadım odamız yok. Ve iş modeli açısından bakıldığında, bunu bu şekilde tutmayı seviyorum. Bahsetmediğim bir şey de, 2010 yılında UC Davis'e geri döndüm ve MBA derecemi aldım, gidip genel olarak iş konularını daha iyi ele almanın iyi olacağını düşündüm. Dolayısıyla, genel giderlerinizi düşük tutabilirseniz, ürünlerinizi daha rekabetçi bir fiyatla, belirgin bir avantajla sunabilirsiniz ve bu, özel etiket dünyasında sunabileceğimiz fiyatlandırmayı artırmaya yardımcı olur. Ama bu gerçekten uzmanlaşmamı sağlıyor. Yani özel aşk herkes için harika bir araç olabilir. Ve aslında, geleneksel şarap markaları diyebileceğim markalardan kaçının birden fazla tesiste faaliyet gösterdiğini ve aslında müşterilerimiz müşterilerini ezip geçtiğini öğrenince insanların şaşıracağını düşünüyorum. Hepimiz birbirimize rastlıyoruz, hepimiz aynı yerlerdeyiz. Ama bu kötü bir şey değil. Ve bu kontrol eksikliği anlamına gelmiyor. Eğer orada insanlar varsa ve işin üstesinden gelirseniz, bu daha iyi şarap yapımını sağlayabilir çünkü işte Kaliforniya'ya dair küçük bir pratik ipucu ve bunu burada yaşamayan insanlar için göstermeye çalışacağım. Burada. Ama sanırım çoğu insan San Francisco'nun Körfez Bölgesi Silikon Vadisi'nin nerede olduğunu biliyor. Bunun sadece otoyollardan ve trafikten oluşan karışık bir ağ olduğunu biliyorsun değil mi? Yani tahmin edersiniz ki papazımı her zaman Cabernet mi yoksa Santa Barbara Pinot Noir mi seçiyorum, bana yardım etti, Napa'nın altı saat kadar güneyinde olduğunu biliyorsunuz ve eğer şaraphanem bir Napa ise ve ben de tüm gücümü zorluyor gibiyim. üzümlerin bana gelip işleneceği Napa'da yaşadığım yer çünkü bencilce seyahat etmek istemiyorum, bu gerçekten üzümlerinizi trafiğin yoğun olduğu saatlerde bir kamyonun ortasında sıkışıp kalmaya davet ediyor. Evet. Ve burası üzümler için mutlu bir yer değil

Stacy Briscoe 19:44

Burası benim için mutlu bir yer değil. Üzümlerin de pek mutlu olacağını düşünmüyorum. Bu işe gidip gelmeyi yaptım.

Alison Crowe 19:51

Evet, hepimiz haklıyız ve bu yüzden, işimizin harika bir özü olan kırma, depolama ve harmanlama işlemine sahip olarak bunu kalite denkleminden çıkarıyoruz, üzümlerin yetiştiği yere dayalı olarak şarapları üzümlerin yetiştiği yerde yapıyoruz. . Gerçekten sonuç bu. Bu yüzden burada, kuzey kıyısındaki ve Napa ve Sonoma ilçelerindeki şarap imalathaneleriyle çalışıyorum. Paso Robles bölgesindeki Monterey County'deki şarap imalathaneleriyle ortaklık yapıyoruz. Demek istediğim, bu sadece ürünlerimizin karbon ayak izini azaltmakla kalmıyor, aynı zamanda kalite de süper yüksek. Yani özel kırma harika, harika bir araç olabilir. Ve yine, sadece bunun gibi özel etiketli şeyleri görmeye giden insanlar için değil. Gerçekten söylediğim gibi, kaç tane olduğuna şaşıracaksınız, biliyorsunuz, bu pek çok sorunu çözmenin harika bir yolu. Sanırım söyleyebilirim.

Stacy Briscoe 20:44

Hayır, yani bunu bilmek gerçekten güzel, özellikle de bilirsiniz, çünkü bence pek çok geleneksel bakkal dükkanına giden ve belki de şunu gören insanlar, bilirsiniz, ah, bilirsiniz, bu açıkça bir yüksek hacimli üretim, bunun yüksek hacimli bir üretim olduğu anlamına gelmediğini bilmek, biliyorsunuz, eğer üretici bunu bilinçli bir şekilde yaratıyorsa, yüksek miktarın düşük kalite anlamına gelmediği anlamına gelmez. Ve şunu düşünmelisiniz ki, eğer bu kadar çarpıklık yaratıyorlarsa ve bu kadar çok şişeleme yapıyorlarsa, şaraplarını nerede yaptıkları ve nasıl yaptıkları konusunda az önce bahsettiğiniz şeylerin hepsi olmasa da en azından bir kısmını kullanıyorlar. yani üzümlerini tedarik ediyorlar ve şarapları üretiyorlar.

Alison Crowe 21:28

Evet kesinlikle. Demek istediğim, sizin de söylediğiniz gibi her zaman biraz aşağılayıcı boyutlar olmadığının farkında olmalıyız, biliyorsunuz ve sırf büyük olduğunuz için, yani evet, benim şarap yapımcılığımda milyonlarca vaka olabilir, bu eyalet çapında bazen bir düzine kadar farklı şarap imalathanesi geliştirildi ve yayıldı. Ekibim için dengeleyecek çok şey var ama geniş bir müşteri yelpazesi için yaklaşık 130'dan fazla farklı etiket üretiyoruz. Yani tüm bu yarım milyon kasa şarap kulağa çok büyük geliyor, ancak bu sadece iki çarpıklık değil. Yani, biliyorsunuz, çok sayıda küçük bebek projelerim var ve bilirsiniz, yaklaşık 1000 kasa gerçekten yüksek kaliteli malzeme, kafatası dağı, Napa Vadisi Sauvignon Blanc, bazıları çok küçük Oakville Cabernet çarpık. Ve sonra evet, kesinlikle en büyük programlarımızdan biri, tereyağlı Chardonnay adında bir Chardonnay ve tam şarap ve daha fazlasını içeriyor. Ve bunun da onların mağazaları gibi olduğunu öğrendim. En çok satan Chardonnay SKU'su. Vay. Yani vay be, bu çok önemli.

Stacy Briscoe 22:33

Evet bu çok önemli.

Alison Crowe 22:35

Çünkü minik bebek şaraplarımızdan biri büyüdü.

Stacy Briscoe 22:41

Toplam Şarap tanıma. Mükemmel.

Alison Crowe 22:43

Evet, biliyorsunuz, öyle de oldu ve işte o zaman böyle bir SKU'nuz bir mağazada satışa çıkıyor. Bu gerçekten organik bir büyüme, çünkü örneğin tereyağlı krema, Total ile ortaklaşa yaptığımız çok küçük bir SKU olarak başladı ve biz de, evet, hadi bize bir Chardonnay verelim dedik. Ve eğer tattıysanız, mutlaka süper tereyağlı, meşemsi olması gerekmiyor, aslında onu çok dengeli yaptım. İçmeyi sevdiğim bir Chardonnay. Ve insanlar arasında son derece popüler olduğu kanıtlandı,

Stacy Briscoe 23:16

Bilirsiniz, üretici-perakendeci ilişkisine dönersek, büyüme için bir miktar alan var, sanırım ben de böyle söyleyecektim. Evet, SKU bunu yapıyor, yani daha fazla yatırım yapabilirler. Yani, şarabı üretecek en büyük tedarikçinin sen olduğunu varsayıyorum. Yani, sanırım ilişkiyi bir sonraki aşamaya taşıyabilirsiniz...

Alison Crowe 23:41

Ben buna bu şekilde bakıyorum, yeni tatlar denemek, yeni yeni ürünler piyasaya sürmek, yeni bir karışım yapmak için bir fırsat olarak görüyorum, eğer popüler olursa, sadece satan bir şeye sahip olmakla kalmayıp bir şeyler de öğrenmiş olursunuz. Tek bir perakendeci ile bu size ve ekibinize güzel olabileceğiniz ve ülke çapında piyasaya sürebileceğiniz şeyler hakkında bazı ipuçları verebilir. Bu yüzden buna biraz da Ar-Ge fırsatı olarak bakın.

Stacy Briscoe 24:06

Bu hiç düşünmediğim bir şeydi çünkü şunu soracaktım, bilirsin, bir şarap imalathanesinin bu tür bir ilişkiye girmesinin faydası ne olurdu? Ama evet, burayı test ve test alanı olarak kullanacağım.

Alison Crowe 24:18

Kesinlikle ve bu şekilde çalışmaktan ve şarap üreticisi olmaktan gerçekten keyif aldığım şeylerden biri de şu, bilirsiniz, bir nevi oyun oynuyoruz, diyoruz ki, Tamam, peki, haydi gidelim burada bunun 500 örneğini deneyin ve nasıl olduğunu görün. Ve evet, olabilir, bu bir tür denemenin yolu olabilir. Şimdi. İlginç. Bence ABD'deki genel özel etiket pazarına ilişkin bazı istatistikler getirmemiz gerekiyor. ABD şarap pazarındaki şarapların yüzde kaçının özel markalı olduğunu anlamak zor. Bunun %10'un üzerinde olduğundan eminim ama muhtemelen %10 ila %15 arasında olduğunu düşünüyorum. Bu, k ve n'yi bildiğiniz anlamına gelir. Herkes bazı perakendecilerin çok az özel etiket yaptığını da unutmamalıdır. Bazıları çok şey yapıyor. Costco, Kirkland Signature gibi herkes çok şey yaptığını biliyor. Bu ve bunun gibi pek çok şey Nielsen'i etkilemez. İşte bu yüzden kollarımızı etrafına sarmamız gerçekten zor. Bilirsiniz, herkes bundan oldukça emin ve ayrıca, İngiltere'de ve Avrupa'da bunun daha uzun bir mirası ve geçmişi olduğunu düşündüğümden, özel marka doygunluğu ABD'den çok daha yüksek bir yüzdeye sahip. . Yani evet, bu alanda hala bir miktar avantaj var, biliyorsunuz, özel özel markalı özel markalı içecek, bence genel olarak, tüm içecek kategorilerine bakarsanız, sadece neden sadece alkol değil, aynı zamanda herkes gibi ABD pazarında içecekler, su, meyve suyu ve benzeri ürünlerde, 2023'te birim hacminin %11'inin özel markalı olduğunu belirten bir istatistik okudum. Ayrıca ilginç bir şekilde, genç tüketiciler gibi, Gen'in de öyle göründüğünü okudum. Z'ler özel etiketlere çok daha açık, öyle görünüyor ki ben de öyleyim, şunu söylemeliyim ki, neredeyse 20 yıldır bu işi yaptığım için perakendecilerin ve tedarikçiler özel markalı ürünler sunma konusunda çok daha karmaşık hale geldi. Demek istediğim, 50 yıl önce, özel bir etiket, kelimenin tam anlamıyla, muhtemelen üzerinde bira yazan siyah harflerle beyaz bir arka plan gibi olurdu. Ve şimdi özel etiketin olduğu yerin burası olduğunu düşünüyorum, gerçekten inanıyorum ki özel etiket, perakendeciler için fırsatlar, müşterilerini en iyi tanımaları ve raf setlerindeki beyaz alanın nerede olduğunu bilmeleridir. Bölgelerinin ve tüketicilerinin neyi satın almayı sevdiğini bildiklerini biliyorlar. Dolayısıyla, eğer satın alma takımlarında yetenek varsa, dışarı çıkıp o boşluğu dolduracak ürünü bulabilirler. Ve sonra bunu ilgi çekici, çekici ve lezzetli bir şekilde pazara sunun. Demek istediğim, özel bir markanın veya kontrol markasının ve ayrıcalıklı bir markanın yaşayamamasının, nefes almamasının ve faaliyet göstermemesinin hiçbir nedeni yok, hiçbir sebep yok. Tıpkı diğer markalarla olduğu gibi. Bu bir şarap.

Stacy Briscoe 27:06

Bu gerçekten ilginç, çünkü biliyorum ki, perakendecinin bu şekilde katılımını hiç düşünmemiştim. Ama yine de bu harika bir nokta, sadece market alışverişini düşünmek, sanırım, bilirsin, özel etiketlerin aslında benim daha çok hoşuma gidebileceğinin farkında olmak, ya da bilirsin, birisinin hoşuna gidebilir çünkü onlarda bu içgörü var. , bilirsiniz, demografi ve neyin iyi satıldığı. Yani, üretimin müşteriye aktarılması açısından maliyet verimliliğinden bahsettiğiniz gibi, eklenenlerden bahsetmiyorum bile. Biliyorsunuz, tüm olumlu yönlerden bahsettiğimizden beri merak ediyorum, burada biraz iş odaklı bir yaklaşım olur mu, ancak bir şarap imalathanesinin bu tür bir ilişkiye girmesinin herhangi bir sakıncası olur mu? Benim gibi bir perakendeci, belki daha önce düşünmesi gereken şeyler var? bunu mu yapıyorsun?

Alison Crowe 28:06

Evet, envanter için hazır olan bir perakendeci veya Restoran Grubu gibi özel etiketli bir alıcı tedarik etmeyi düşünmeden önce düşünülmesi gereken en önemli, en önemli şeylerden birini söyleyebilirim. Size satın alma emri verecekler mi? Size bir PO veya sözleşme verecekler mi? Bazen yapmazlar, bazen o satıcıyla risk almak zorunda kalırsınız, bu yüzden özel etiketli alıcılara tedarikçi olacaksanız, alıcılarınız, müşterilerinizin gerçekten öyle olduğundan emin olun. , gerçekten iyi, çünkü en kötü şey, birisinin size satın alacağını söylediği bir şeyin 20.000 kasasına takılıp kalmak ve sonra geri dönüp onu satın almamaktır. Yani aslında bu, bunu yapmamanın sebeplerinden biri. Ya da o zaman uygun bir sözleşme şartı alamıyorsanız, ama ben bunu yapmam. Bir diğeri ise pazarlamadan kimin sorumlu olduğudur, genellikle perakendecinin, bu ürünlerin kendi kanallarında akmasını sağlamak için yeterli teşvike sahip olduklarıdır. Çoğu zaman bunların hepsini yapacaklar. Peki tedarikçi olarak sizden isteyecekler mi? Bu marka için bir web sitesi ve marka oluşturmanız gerekiyor mu? sorulacak detay? Ve ayrıca ilginç olan bir şey var, bunun nasıl olacağını düşünün ve bu muhtemelen oldukça nadir, ama olabilir. Gördüm ki, bu kanala yönelik bir şey üretirseniz, bu diğer satışlarınızı ve diğer kanallarınızı baltalayacak mı? Ve bildiğiniz gibi potansiyel riskler neler? Burada kaçıp giden ve süper başarılı olan bir şey yaratırsanız, sonra onu büyütmeniz gerekir ve birdenbire geri çekilirsiniz, bunu yapmak zorunda kalırsınız. DTC kanalınızda olabilecek ve aynı zamanda gerçekten karlı olan bir şeyden bağ tedarikini kaldırın. Yani bu çok incelikli, değil mi? Bunun hakkında biraz düşünmelisin. Tabii, tüm bunlardan, tüm bu açılardan?

Stacy Briscoe 30:02

Evet, hayır, demek istediğim bu ve bunu bilmek güzel. Çünkü düşünüyordum da, tüm olumlu yönlerden bahsediyoruz. O zaman insanların şöyle düşündüğünü görebilirsiniz: Peki neden her şarap imalathanesi bunu yapmıyor? Yani, demek istediğim, bunların hepsi gerçekten de neden yapamadıklarının iyi sebepleri.

Alison Crowe 30:16

Kesinlikle ve ayrıca şunu da söyleyeyim, bu işi kazanmak için çok çalışmanız gerekiyor, bu projeler üzerinde çalışmak için ana markalarınızdan ayıracak zamanı olan bir şarap yapım ekibine sahip olmanız gerekiyor. Ve hayır, pek çok şirket buna sahip değil. Ve işte bu yüzden olay örgüsünün çok farklı olduğunu biliyorsunuz. Yaptığımız tek şey bu, değil mi?

Stacy Briscoe 30:41

Çünkü öyle görünüyor ki, eğer daha iyi bir kelime bulamadıysanız, örneğin geleneksel bir şarap imalathanesi, bunu gerçekten ikinci bir iş olarak düşünmek zorunda kalacaksınız, kendi tesisiniz tükense bile, hatta kendi asanızda kendi üzümünüzü, kendi şarabınızı kullanıyorsunuz. O ayrı bir şey daha. Yani bunu neredeyse ayrı bir iş olarak düşünmeniz gerekiyor, ayrıca işiniz dışından birine karşı da sorumlu olduğunuzu söylemeye bile gerek yok, ki bu da muhtemelen biliyorsunuz, ilişki bileşenini de işin içine katıyor.

Alison Crowe 31:13

Evet, evet, kesinlikle. Yani, özel etiket dünyası herkese göre değil, biliyorsunuz, öyle de olmamalı ve orada bildiğiniz, birçoğunuzun bildiği bazı şirketler var, dünyadaki müzakereler, onlar Bible Klein'a gidin ve sonra bu tür işleri ve bunun gibi şeyleri kazanmaya çalışın. Ve bu negocio'nun cevabı biraz daha fazla. i Bu oldukça Avrupalı ​​bir terim, biliyorum. Ancak bu tür bir iş modeli bunu yapmaya biraz daha uygundur ve biliyorsunuz, biz, bu komik, biz, biz üzüm bağları olan insanlarız, bilirsiniz, PATA gibi yapabiliriz, biz işi kazanmak için çalışabiliriz ama aynı zamanda işi tekrarlama ve büyütme yeteneğimiz üzerinde de çalışıyoruz. Oysa sadece toplu şarap satın alıyorsanız, bu rastgele bir şekilde mevcut olur. Bir yıl sonra o şarabı tekrar alıp alamayacağınızı bilmiyorsunuz. Bilirsiniz, ve bu da başka bir şey, tipik olarak, perakendeciler bu ürünlerle iş kurmak istediklerinde, birisiyle çalışmaktan çekinecekler ya da tekrarlayamayan biriyle çalışmaktan daha tereddüt edecekler. her yıl aynı şarap.

Stacy Briscoe 32:17

Elbette, eğer sadece spot piyasadan satın alıyorsanız, fazladan meyve suyu ya da Evet, bunun gibi şeyler. Evet. Evet kesinlikle. Yani özel etiketlerinizin üretimi açısından döngüyü kapatıyoruz. Biliyorsunuz, özel şarapların gerçek şarapların üretildiği tesis olduğu hakkında konuşmuştuk, onları da şişeleyip orada saklar mısınız? Yoksa bu ayrı bir tür mü? Mesela, sanırım şarabı kaba nasıl koyacağız, sonra da onu satın alıp içip mutlu olabileceğim mağazaya nasıl getireceğiz?

Alison Crowe 32:49

Evet, kelimenin tam anlamıyla diğer şarap imalathanelerinden farklı değil, bilirsiniz, evet, biz varız, bilirsiniz, yüksek kaliteli şarap üreten ve açıkçası bugünlerde üretmeyen herkesten , biliyorsunuz, son 30 yılda ABD'deki şarabın genel kalitesi dramatik bir şekilde arttı, bildiğiniz gibi, sanitasyon ve raf stabilitesi ve bunun gibi şeyler. Yani evet, özel etiket, etiketleme ve şişeleme, durum farklı değil, bilirsiniz, hepsi aynı kalite endüstri standardı şeyler geçerlidir ve giderek daha az sayıda şarap imalathanesinin kendi yerinde şişeleme hatları vardır, çünkü bunlar son derece çok pahalıdır. aşırı derecede zaman alıcıdır ve çalıştırılması ve bakımı zordur. Uzmanlaşmış mürettebat ekipmanı teknikleri, şişeleme hattını çalıştırma yetenekleri, şarabı lezzet ve kalite için harmanlamaktan, bir fıçı programını yönetmekten müşterinizin Krush ekipmanını çalıştırmaktan çok farklıdır. Yani muhtemelen 1990'ların başlarından itibaren başlayacağımı söyleyebilirim. Pek çok şarap imalathanesi faaliyete geçmeye başladı, muhtemelen Atlas zirvesinde küçük şarap imalathanenizi kurabileceğiniz bu mobil şişeleme hatlarını görmüşsünüzdür. Ve her yıl 10.000 kolinizi şişelemek için bir şişeleme hattı koymak istemediğiniz için Ryan McGee'ye binin ya da üstüne çıkın ya da bu süper yüksek kaliteli mobil şişeleme donanımlarından birini kullanın. Geliyorlar ve küçük kamyonlarıyla bodrumunuzun kapısına yanaşıyorlar ve şarabınızı sizin için şişeleyecekler ve sonra bum, Bob sizin amcanız ve ürününüz elinizde. Ve çoğumuz şu anda bunu yapıyoruz ve bu gerçekten iş yapmanın standart bir yolu haline geldi. Ve bu hikayeyi anlatmak benim için bile komik çünkü bu noktada onlarca yıldır çok standarttı. Bu da var, ayrıca mobil şişeleme ve ayrıca bağımsız. Şişeleme konusunda uzmanlaşmış şarap imalathaneleri bu konuda bilgi sahibidir ve yalnızca özel markalı işletmecileri değil, aynı zamanda büyük, orta ve hatta küçük şarap imalathanelerini de tanırlar. Bitmiş şarap şişelerini kendi evlerindeki mahzenlere koyacaklar, ardından şişeleme konusunda uzmanlaşmış bir şarap imalathanesine gönderecekler ve ardından kutuya koyacaklar. Ve eğer şişeleme şaraphanesinin yanında bir depo varsa orada kalabilir. Ancak çoğu zaman şişeleme şaraphanesinden deponuza, ürünün distribütör tarafından talep edilene kadar saklanacağı sıcaklık kontrollü deponuza ve ardından perakende düzeyine taşınır.

Stacy Briscoe 35:28

Tamam, ve tüm bu hareketler. Yani şişeleme tesisinden gitmek veya şarap imalathanenizden şişeleme tesisine, ardından depolama tesisine veya kendi tesisinize geri dönmek. Şarap için bu bir nevi güvenli yolculuk. Kesinlikle. Evet, her zaman şarap yolculuğunu duyarız ve bilirsiniz, sıcaklık kontrolü, bilirsiniz, finalde rol oynayan tüm bunlar, bilirsiniz, kalite ve istikrar.

Alison Crowe 35:53

Kesinlikle. Sağ. Bu nedenle depolarınızın, şişeleme şaraphanenizin ve şarap taşımacılığınızın her adımında sıcaklık kontrolünün yapıldığından emin olmalısınız. Kesinlikle. Ve bu, ister özel bir etiket yapıyor olun, ister sadece geleneksel geleneksel şarap yapımı yapıyor olun, aynı şeydir.

Stacy Briscoe 36:07

Peki tamam. Neredeyse sorularım tükeniyor gibiyim. Şimdi sanırım bunu size açmak istiyorum. Sormayı unuttuğum bir şey var mı ya da insanların özel marka hakkında bilmesinin önemli olduğunu düşündüğünüz bir şey var mı, üretim sürecinde sormayı unuttuğum herhangi bir şey ya da bilirsiniz, pazara gittiklerinde ve bunları internette gördüklerinde. raflar, düşünülecek şeyler?

Alison Crowe 36:31

Evet, demek istediğim, söylediğim gibi, daha önce de söylediğim gibi, perakendeciler ile şarap imalathanelerindeki üreticiler ve perakendeciler arasındaki karmaşıklığın ve ortaklığın, biliyorsunuz, son dönemde tavan yaptığını düşünüyorum. Son 15 yılda olumlu bir şekilde, özel etiketle bunun yüksek kaliteli üzüm ve şarap için harika bir yol olabileceğini düşünüyorum, eğer biliyorsanız, eğer doğru kaynakla çalışıyorlarsa, pazara girmek için makul bir fiyata tüketicilerin eline geçiyor. Ve sanırım neredeyse 20 yıl sonra hala burada Plata'da olmamın nedeninin bir parçası da bu, çünkü ben Santa Barbara İlçesinden geldim, ailem tarımla uğraşıyor. Ve biliyor musun, benim fantezim asla 300 dolar kazanmak değildi. Napa Valley Cabernet benim, Carneros Pinot Noir'imin Costco'da olduğunu bildiğimde çok heyecanlanıyorum ve Kaliforniya'nın o küçük güneş ışığını pek çok insanla paylaşabiliyorum, çünkü her yıl bu şaraptan 35.000 kasa üretiyoruz. . Bu şarabı çok sayıda insanla gerçekten makul bir fiyata paylaşmanın çok eğlenceli bir yolu. Yani, biliyorsunuz, tüketicileri özel etiketten korkmamaya, buna bakmaya davet ediyorum çünkü bu birçok farklı şeyi denemek için harika bir fırsat. Ayrıca, eğer sevdiğiniz bir şey bulursanız perakendeciye bunun harika olduğunu söyleyin. Kesinlikle onu seviyorum. Ve bu, perakendeci için harika, bu harika bir geri bildirim, umarım daha sonra bu geri bildirimi benimki gibi şarap yapım ekibindeki şaraphaneye nereye gidebiliriz? Evet, o zaman harika. Bundan daha fazlasını yapacağız. Ve eğer PATA'nın sahip olduğu gibi bağ kaynaklarına sahipseniz harika diyebilirsiniz, o zaman gelecek yıl sizi artıracağız, daha çok, daha fazla ton hasat edeceğiz ve büyüyebiliriz bu marka. Yani evet, şarap üreticisi olmanın ve şarabı müşterilerle paylaşmanın biraz farklı bir yolu. Ama biliyorsunuz, günün sonunda biz de bunu yapıyoruz, yaptığımız da bu. Ve evet, umarım bu konuşma, bu alana bakan ve hakkında biraz daha fazla şey öğrenebilen insanlara yardımcı olur. Evet, şarap satın almanın birçok farklı yolu var ve bu nereden gelmeyebilir? Alıntı yapmayın, bilirsiniz, tamamen dikey olarak entegre edilmiş, tadım odası ve tüm bu şeylerle entegre bir geleneksel şarap imalathanesi olarak görebileceğiniz şey. Ancak bakım ve beslemenin hala orada olduğunu ve hala inanılmaz, inanılmaz değer ve kalite elde edebileceğinizi biliyorsunuz. Dolayısıyla şarap tüketicisi olmak için şu andan daha iyi bir zaman olmamıştı.

Stacy Briscoe 39:03

Ah, %100 %100. Ve yaptığınız işe olan tutkunuzu paylaşmanızı takdir ediyorum. Bence özel etikette gözden kaçan şeylerden biri de, bu tür doğrudan bir telefon oyununun olmamasıdır. Bir tüketici olarak şarap üreticilerinin hikayesiyle veya marka hikayesiyle doğrudan bir bağlantınızın olmadığını biliyor musunuz? Bu yüzden, endüstrinin bu tarafını tüketicilerimize, hey, bilirsiniz, belki bizi göremiyorsunuz ama biz buradayız ve bir sonraki ürün üreten kişi kadar önemsiyoruz demek için gündeme getirdiğiniz için teşekkür ederim. kaliteli şarap.

39:41

Evet kesinlikle. Var, çok fazla sevgi var ve yaptığımız şey, evet,

Stacy Briscoe 39:45

orada ve eğer istemiyorsanız en sevdiğiniz çocuklardan birini seçmek zorunda değilsiniz. Peki şu anda çok heyecanlandığınız bir şarap var mı? Belki yeni bir tane ya da uzun zamandır üzerinde çalıştığın bir şey?

Alison Crowe 39:56

Tanrım. Benimle konuş derdim. Altı ay sonra benimle konuş. Size bir tanesinden bahsedebilirim ama bir tanesinden özellikle bahsedemiyorum çünkü henüz yayınlanmadı. Ama eşim Chris Purdy'nin etiketin geliştirilmesinde bizimle işbirliği yapabileceği bir tane var. Tamam, o bir fotoğrafçı ve web sitesi de oldukça güzel resimler.com elbette P kelimesi. Ve bu hasatta dışarı çıktı, bağlarımıza gitti ve birkaç gününü sadece fotoğraf çekerek ve müşteriye doğru fotoğrafı çekerek geçirdi. Ve ulusal çapta piyasaya sürülecek ve çok önemli bir perakendeci olacak. Temmuz ayında şişeliyoruz. Bu yüzden bu konuda özellikle heyecanlıyım çünkü o bizimle bu konuda işbirliği yapabildi. Ama evet, sanırım gerçekten genel olarak yaptığımız yüksek kaliteli çiftçilik ve şarap yapımıyla gurur duyuyorum. Takımımla gurur duyuyorum. Şarap üreticimiz Stacy Vogel ve en iyi durumdayız, doğrudan şarap yapım ekibimdeki herkes kadın. Bu tasarım gereği değil. Sadece bu şekilde oldu. Ve onlarla gerçekten gurur duyuyorum. Ve eyalet çapındaki şaraphane ortaklarımızla sahip olduğumuz daha geniş ilişkiler ağı. Onlarla çalışmak büyük bir ayrıcalık ve biliyorsunuz, Kaliforniya güneş ışığını her gün insanlara getirmek için yaptığımız şeyi yapmak.

Stacy Briscoe 41:24

Mükemmel. Bize katıldığın için teşekkürler Alison. Ve yine, bu Plata şarap ortaklarından Alison Crowe. Web sitelerine bakabilirsiniz ve tüm yiyecekleri vardır. Utangaç değiller, yaptıkları tüm özel etiketlere bakabilirsiniz.

Alison Crowe 41:40

silverwinepartners.com

Stacy Briscoe 41:45

İşte buyurun. Peki, çok teşekkür ederim.

Alison Crowe 41:48

Elbette. Stacey çok harikaydı, seninle konuşmak çok güzeldi.

Stacy Briscoe 41:56 Konuğumuz Allison Crowe'a Plata şarap ortaklarından şarap yapımı başkan yardımcısı'na teşekkür etmek istiyorum. Sanırım bu konuşmadan sonra hepimiz raflarda gördüğümüz özel markalı markaların içeriğine dair çok daha fazla şey öğrendik. Belki bu bir sonraki satın alma işleminizi etkileyecektir. Özel markalı şaraplar hakkında düşünceleriniz neler? Cevaplanmasını istediğiniz önemli sorular var mı? Görüşmeye katıl. Wine meraklısı.net adresindeki podcast'ten bize e-posta gönderebilirsiniz. Bugünkü podcast'i beğendiniz mi? Bize biraz sevgi gösterir misin? Apple, Google Spotify veya en sevdiğiniz yayınları dinlediğiniz her yerde Şarap Meraklısı podcast'ine abone olun. Daha fazla bölüm ve transkript için wine meraklısı.com ters eğik çizgi podcast'ini ziyaret etmeyi unutmayın. Wi'nin genel yayın yönetmeni Stacy Briscoe oldum