Close
Logo

Hakkımızda

Cubanfoodla - Bu Popüler Şarap Değerlendirmeler Ve Yorumlar, Eşsiz Tarifleri Fikri, Haber Kapsamı Ve Kullanışlı Rehberleri Kombinasyonları Hakkında Bilgiler.

Kültür

Şarap Mahzenleri Ne Zaman Kişisel İfadeler Haline Geldi?

İster yeni başlıyor olun şarap yolculuğu - iş günü dinlenmek için veya arkadaşlarla akşam yemeği için el altında bulundurulacak şişeler satın almak - veya Şarap Meraklısı'nı dini olarak takip eden inatçı bir koleksiyoncu Vintage Grafik 20 yıllık bir zulanın mantarını ne zaman açabileceğinizi öğrenmek için şarabınızı nasıl düzgün bir şekilde saklayacağınızı bilmek, keyif almanız için çok önemlidir. Şarap Meraklısı podcast'inin bu bölümünde İçerikten Sorumlu Başkan Yardımcımız Dara P. Kapoor ve Gelir ve Eğitim Müdürümüz Marshall Tilden III, şarap düşmanları , şarap depolamanın temelleri ve trendlerin nasıl geliştiği.



Ayrıca birkaç şey keşfediyoruz:

  • Birinin şarap deposu onun hakkında ne söylüyor
  • Marshall ekibinin bugüne kadar aldığı en pahalı özel şarap mahzeni talepleri
  • Biri Caymus'u severse sevecektir usta
  • Marshall'ın yastığını en çok getirmek istediği yer

Diğer içeceklerin aksine şarap zamanla gelişerek saklama koşullarını kalitesi açısından kritik hale getirir. Ancak şarap aynı zamanda bir sanattır; koleksiyonunuz ister yemek alanınızda olsun ister yalnızca davetlilerin katılabileceği bir yeraltı ortamında olsun, başkalarına gururla göstermeniz gereken bir sanattır. Herkese ve her bütçeye uygun bir depolama çözümü var. Sizin için neyin doğru olduğunu öğrenmek için bugün bizimle iletişime geçin !

  Apple Podcast Logosu
  Google Podcast Logosu

Hayallerinizdeki Şarap Mahzenini Tasarlayın!

İster birkaç kasa ister birkaç bin şişeniz olsun, profesyonel Şarap Depolama Danışmanlarından oluşan ekibimiz size yardımcı olabilir.



Bugün Bize Ulaşın

Bölüm Transkripti

Transkriptler, konuşma tanıma yazılımı ve insan transkriptörlerin birleşimi kullanılarak oluşturulur ve hatalar içerebilir. Lütfen alıntı yapmadan önce ilgili sesi kontrol edin.

Konuşmacılar: Dara P. Kapoor, Marshall Tilden III, DWS, CSW

Dara P. Kapoor 00:08

Merhaba ve içki kültürü ve onu yönlendiren kişilerle ilgili sunumunuz olan Şarap Meraklısı podcast'ine hoş geldiniz. Ben Dara Kapoor, Şarap Meraklısı'nın İçerik Başkanıyım. Ve bugün Gelirler ve Eğitimden Sorumlu Baş Sorumlumuz Marshall Tilden ile şarap mahzenleri hakkında en çirkin çözümlerden uygun fiyatlı ve pratik çözümlere kadar konuşuyorum. Ayrıca şarap mahzeninin şarap soğutucusundan ne kadar farklı olduğunu ve tam olarak neye ihtiyacınız olduğunu nasıl bileceğinizi de araştırdık. Merhaba, ben Wine Enthusiast'ın içerikten sorumlu başkan yardımcısı Dara Kapoor ve burada Gelir Müdürümüz ve Eğitim Sorumlumuz olan üçüncü Marshall Tilden ile oturuyorum; iki baş unvan çok önemli. Bugün konuşuyoruz çünkü şarap mahzenleri hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorum. Yaklaşık iki buçuk yıl önce Wine Enthusiast'a başladım. Ben nispeten yeniyim, şarap dünyasında henüz bir bebek sayılırım ve bazı sorularım var. WSET Level Two sertifikasını aldım, buradan koçuma çok teşekkür ediyorum.

01:12

Ancak Şarap Tutkunları olarak genel tüketici veya müşteri açısından yaptığımız pek çok şey var, özellikle de yeni zaman müşterileri için, kimin şarap mahzenine ihtiyacı olduğu konusunda açıklığa kavuşturabileceğimiz bazı sorular var. Şarap mahzenini nasıl seçersiniz, ben de bu cuma günü biraz takılıp, bir şişe içer ve burada en iyi yaptığımız şeyi konuşuruz diye düşündüm.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 01:32

Evet, bu konuşmayı muhtemelen birkaç kez yayından kaldırmışız gibi hissediyorum. Ama haydi, evet, işin özüne inelim. Evet, bu çok önemli bir konu ve pek çok nedenden dolayı, eğlenceli bir konu. İlk olarak Şarap Meraklısı olarak bugün Cuma günüyle başlayalım mı, bunu da tek kolumla açtım. Bu yüzden bugünkü tek kollu tuhaflıklarım için özür dilerim. Tahtadaki yamaçlarda oğluma ve yeğenime ayak uydurmaya çalışıyorum ama pek iyi sonuç vermedi. Yani burada yudumladığımız şey 2020 Estate Dominus, Wine Express aracılığıyla sahip olduğumuz bir şarap, çoğunlukla Napa'dan yaptıkları farklı şaraplar. Bu onların Sonoma'sı. Ah, hayır üzgünüm. Bu bir Napa 20 (2019 bir Sonoma idi), yani bunların hepsi Napa meyvesi. 20, ilginç bir vintage insan, bilirsiniz, yangınlardan çıkan duman nedeniyle bazı çağrışımlar var ve çok fazla duman lekesi vardı. Muhteşem olan pek çok 20'li yaşlarım oldu. Ve o kadar da iyi olmayan 20'li yaşlarım da oldu. Bu konuda yargıç olmana izin vereceğim. Şerefe. Şerefe.

Dara P. Kapoor 02:38

Bunlar Cuma esintileri. Evet. Ah evet. Bir hafta oldu ve hemen çıkıyorum.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:46

Biliyor musun, Caymus'a olan aşkın konusunda kediyi çantadan çıkaracağım.

Dara P. Kapoor 02:54

Ve bu konuyu bitirdiğinde gerçekten bir sorumluluk reddi beyanı koymam gerekiyor.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:58

Ama sizin bildiğiniz, insanların bilmediği bir şeyi getirmek istiyorum. Sağ? Bilmiyorum. Bunu bilmiyor musun? Mevcut değil. Ve harika bir şarap. Gerçekten çok kaliteli bir tuval, gerçekten zengin, bilirsiniz, gerçekten yoğun bir meyve. Güzel. Aman Tanrım. Güzel entegrasyon. Evet. Ve bu, bilirsiniz, fiyatın çok küçük bir kısmı gibi.

Dara P. Kapoor 03:20

Genellikle Şarap Tutkunları'nda tükürürüz, bilirsiniz ama bugün Cuma. Sanırım birkaç yudum daha alabilirim. O halde şarap mahzenlerinden bahsetmeye başlayalım. Temel soru, ilkel, şarap mahzeni ve şarap buzdolabı ve şarap soğutucu terimlerini bazen birbirinin yerine kullanırız. Tüm bu terimler arasındaki farkları ortaya koyabilir misiniz?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 03:54

Yani farklılıklar var. Ve mesele şarabın beş büyük düşmanına karşı korunmak. Ve bu, her türlü rüzgar depolama seviyesinin farkıdır, değil mi, iyi, daha iyi, en iyi. Ve terazinin yukarılarına doğru çıktıkça, ilk düşmanınız sıcaklık, nem, ışık, titreşim ve kokulardır. Şarap, uzun süreli depolama açısından tüm bunlardan nefret ediyor. Yani yalnızca bir şarap soğutucunuz veya şarap buzdolabınız olduğunda, doğru zamanda sıcaklık kaçışına karşı gerçekten koruma elde etmiş olursunuz. Doğru, çoğu insan için bu iyi. Yılda birkaç ay boyunca elinizde tuttuğunuz şişeleriniz var, mutfağınızda var, doğru sıcaklıkta çıkarmak istiyorsunuz. Bu tipik şarap buzdolapları neme karşı koruma sağlamaz. Bir miktar UV korumasına sahip olabilirler, titreşim çok kötü olmayabilir ve muhtemelen bir filtreleri veya kokuları gidermeye yardımcı olmak için havayı temiz tutan bir şeyleri olmayabilir. Sağ. Yani mutfağınızda şarap buzdolabınız varsa ve sarımsak ve soğan pişiriyorsanız, bir şişe almak için o kapıyı açarsınız. Bu sarımsak ve soğan kokuları buzdolabına giriyor ve daha uzun süre şarabı etkileyebilir. Şarap mahzenleri, ister bağımsız bir ünite ister sıcaklık kontrollü bir oda olsun, şarabın tüm düşmanlarına karşı koruma sağlar. Yani nem bakımınız veya kontrolünüz var, daha düşük titreşimli kompresörleriniz var, bu yüzden titremiyorlar, kokulara karşı korumanız var ve bu cam kapılarda daha fazla UV ışığı koruması var, bunlar harika cam kaplı mahzenler gibi mi? Ah evet. Şu cam duvarlar gibi değil mi? Toplayıcı olanlar, tam olarak UV korumasına sahipler. Yani bu gerçekten bir fark, bir şarap buzdolabının sadece sıcaklığa karşı koruma sağlaması veya doğru sıcaklığı tutmasıdır. Şarap mahzenleri şarabın tüm düşmanlarını göz önünde bulunduruyor.

Dara P. Kapoor 05:39

Tamam, gerçekten sofistike bir özel soğutma sistemine yatırım yapacaksam, yani daha iyi bir şarap odam var, eğer istersen, gerçek fantezi gibi evimi mahvetmez. Ne kadar süreyle şarap toplamalıyım, neyim? 20 yıl mı saklayacağım? Peki 10 yıl saklayarak mı? Ne kadar zaman – 100 yıl?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 06:05

Yani buna 20 farklı şekilde cevap verebilirim. Kolay cevap, buna bağlı olmasıdır. Ve buna bağlı olmasının nedeni herkesin farklı olmasıdır. Şarabın büyük bir kısmı yıllandırılmıyor, üretilen şarabın büyük bir kısmı tüketime yönelik. Sanki rakamı unutmuşum gibi… Beş %5 şaraplarda Dünyadaki şarapların %10'u aslında yıllandırılıyor. Şimdi genellikle keyif aldığımız şeyler oluyor, örneğin bu şarap gerçekten güzel bir şekilde yıllanacak, ancak kutudan çıktığı haliyle çok güzel içiliyor, değil mi? Yani şarap, şarabın ne olduğuna bağlı olarak beş yıl, 10 yıl, 50 yıl yıllanabilir, o zaman soru şu olur: Ondan keyif alacak mısın? 10 ya da 15 yıl sonra alkol biraz azaldığında ve tanenler yumuşadığında o şarabın tadını çıkarabilecek misiniz? Ve bu meyve taze ve canlı halden kurumaya geçiyor ve o dünyevi notalar ortaya çıkmaya mı başlıyor? Bu yüzden bir bodrumum var. İşte bu yüzden şarap depolama konusunda bu kadar tutkuluyum. Ve bu önemli. Yani sorunuza cevap vermek gerekirse, o şarabı odanızda altı aydan bir yıla kadar tutarsanız, doğru sıcaklıkta olmadığında ne olur, yaşlanma sürecini hızlandırır, değil mi? Yani eğer bu şarap 5-10 yıl kadar yıllanabiliyorsa, ki bence 70-72 derecede yıllandırılabilir, o noktaya 6 aydan 1 yıla kadar sürede ulaşacaktır. Adil, değil mi? Yani şarabınızı mutlaka pişirmiyorsunuz, ancak yaşlanma sürecini hızlandırıyorsunuz ve daha sıcak bir sıcaklıkta daha hızlı gelişecek. Ve sonra sorun şu ki şarap belli bir seviyeye gelir, zirveye ulaşır, değil mi ve bir süre o zirvede kalır, gerçekten optimal içme aralığında kalır. Hızlı yükseldiğinde. Çabuk düşüyor. Ve böylece içme pencereniz gerçekten küçük. Ve eğer onu kaçırırsanız, o zaman bildiğiniz güzel şarap odanızda duran gerçekten güzel bir şişe sirkeniz var.

Dara P. Kapoor 07:55

Evet, biliyorsunuz, bu beni bir sonraki soruma getiriyor: Sizin bildiğiniz tüm bilgilere kaç tüketici sahip? Ve size göre, bazıları bu sistemleri sadece harika göründükleri için mi koyuyorlar, çünkü birçoğu muhteşem mi? . Ve size bir şeyi 20 yıl nasıl yaşlandıracağımı, ne zaman çıkaracağımı ve ne zaman keyif alacağımı bildiğimi söyleyemem. Ancak bu tasarımlardan bazılarının, özellikle de merdiven altı trendinin çok muhteşem olduğunu söyleyebilirim. Bu benim için bir sanat eseri, bu yüzden onların şarap sanatının ve onun güzelliğinin tadını çıkarmasını isterdim. Evet. Bu sistemleri kurarken tüketicilerin niyetinin ne olduğunu gerçekten biliyor musunuz? Ve önemli değil mi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 08:35

Evet, harika sorular. Ve dürüst olmak gerekirse, sanki bazıları bunu yapıyor, bazıları yapmıyor. Ve bazıları bu hayal kırıklığı yaratan deneyimi yaşadı. İşte bu yüzden soğutma ünitesine geri döndüler. İşte bu yüzden ve bu yüzden ekibimiz yaptığımız şeyi bu yüzden yapıyoruz, değil mi? Bir müşteri arayıp Hey, aşağıya inmem lazım, bir şarap odası inşa edeceğim dediğinde. Şarap mağazalarımızdan herhangi birinin ilk sorusu, danışmanların ağzı harika. O odayı nasıl soğutmayı düşünüyorsun? Sağ? Bina mı yapacağız? İlk ve en önemli soru soğutma olduğundan, tüketicinin, toplayıcının, uygun sıcaklık kontrollü bir sistem veya oda olmadan, sakladığınız tüm o güzel şarabı potansiyel olarak riske atacağınızı anladığından emin olmak için. Sağ? Bazıları umursamıyor. Bazıları sadece estetik istiyor. Sadece o vitrinleri istiyorlar. Yani her şey yolunda ve güzel. Ancak bizim işimiz, arayan her müşteriyi eğitmek ve şunu söylemek: Eğer bu eski Mouton şişeleriniz varsa, evet, bu eski Silver Oak şişeleri veya bu eski şişeler, ne topluyorlarsa, değil mi? İstediğiniz şekilde düzgün bir şekilde yaşlanacaklar. Yani 10 yıl içinde, sadece gerçekten süslü bir pişmiş şarap etiketi açmıyorsunuz, o şaraba uygun şekilde yıllandırılması gereken yere evrilmiş oluyorsunuz. Peki, kaç kişi benim senin bildiğinden daha fazla düşündüğümün, senin düşündüğünden daha fazla düşündüğümün farkında. Ve bence bunun büyük bir kısmı onların bir deneyime sahip olmasından kaynaklanıyor, bu yüzden benimkini paylaşabilirim. Yani 2005'ten beri buradayım, Wine Enthusiast'ta çalışmaya başlamadan önce. İlk küçük küçük 16 şişe şarap buzdolabım, kompresör soğutmalı şarap buzdolabım, şarap mahzeni değil, küçük küçük adam. Özel bir gün için sakladığım bir şişe Barolo'm vardı ve ailemin büyük yıldönümlerinden biri için dışarı çıktık. Ve onu beş ya da altı yıldır bu küçük mahzende tutuyordum ve açmak için sabırsızlanıyordum, değil mi? Beş, altı yıldır yediğim için çok lezzetli olacak. Ve açtım. Ve açtığımda mantarın biraz kuru olduğunu hissedebiliyordum. Tamam, bakalım ne olacak diyordum. Ve vuruldu, mantar kurudu, hava aldı. Ve tamamen gitmişti. Oksitlendi. Ve en hayal kırıklığı yaratan şey buydu. Bunun büyük bir hayal kırıklığı olduğunu düşünerek neredeyse ağlayacaktım. Berbattı. Berbattı. Hayal kırıklığı yaratan duygu. Evet. Ve bunu bir daha asla istemeyeceğimi düşündüğümü hatırlıyorum. Sağ? Ve böylece şarap mahzenime nemi nasıl aktarabileceğimin yollarını aradım. Ve biliyorsun, ıslak bir sünger gibi alıp küçük bir tupperware gibi içine koyabilirsin. Ama geçici olarak yapmanın yolları var, değil mi? Ve kendi kendime şöyle dedim: Bir koleksiyon edindiğimde, onu eskitmeyi istediklerim için gerçekten doğru şekilde sakladığımdan emin olmak istedim. Ve benim tavsiye ettiğim şey de bu, bilirsiniz, ekibimizin tavsiyesi şu, koleksiyonunuzun tamamını düşünmeyin, çünkü koleksiyonunuzun büyük bir kısmı, muhtemelen altı ay veya bir yıl içinde içki içeceksiniz, bu da tükenecek. iyi ol. Peki ya beş ya da 10 yıl boyunca yıllandırmayı planladığınız bir ya da iki şişeye ne dersiniz? Çünkü onlar en iyi korumaya ihtiyaç duyanlardır. Şarap depolama seçeneklerinizi düşünürken düşünmeniz gerekenler bunlar.

Dara P. Kapoor 11:47

Peki ya şarabı takas edip toplarsan?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 11:50

Yani, tabii ki yatırım açısından, evet, eğer şarabınızı satıyorsanız, modeller satıyorsanız ve bunun bir mahzende uygun sıcaklık kontrollü bir ortamda görüntüleri ve videoları var, değer katıyorsunuz, bunun için yüksek bir dolar alıyorsunuz, biliyorsunuz, orada öylece durmak yerine, biliyorsunuz, bu büyük bir fark yaratıyor. İnsanlar bilir.

Dara P. Kapoor 12:08

Dolayısıyla, bir müşteri seçeneklerini araştırmakla ilgileniyorsa ve nereden başlayacağını bilmiyorsa, süreç boyunca bana rehberlik etmeniz yeterli: Şarap Meraklısı'na gitmek istiyorum. Şarap depolama çözümüne ihtiyacım var. Sıcaklık kontrollü olmasını istiyorum. Daha tasarlanmış bir şey istediğimi düşünüyorum. Bu süreç nedir? Tüketici ne yapar?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 12:33

İlk soru, tam olarak bunu yapıyorlar, değil mi? Kataloğumuza bakıyorlar, internete bakıyorlar ve diyorlar ki, saklamam gereken ne kadar çok şişe var. Sana haber vereyim, burada neye ihtiyacımız olduğunu bulalım. Ve biliyorsunuz, her zaman kaç şişeniz olduğunu soracak ilk soru, değil mi? Koleksiyonunuz ne kadar — 20 şişe, 50 şişe, 500 şişe, çünkü her zaman sahip olduğunuzdan biraz daha büyük bir depolama çözümü almak istersiniz. Çünkü her zaman büyüyeceksin, sahip olduğun her şeye sahipsin, eğer 50 şişelik bir mahzen alırsan, bir noktada 100 şişelik bir mahzen alırsan, mahzenin üstünde 10 şişen olur, 30 şişe durur. onun yanında, her zaman hangi hücreyi aşarsanız, mevcut depolama alanınızdan muhtemelen %20 ila %50 daha fazla bir şey almak istersiniz. Kapasitenizi belirlediniz, peki aklınızda bir oda seti var mı? Bir şarap mahzeni inşa etmeyi mi planlıyorsunuz ve planlıyorsanız, bununla ilgili her şeyi tartışmak istiyoruz. Bu bir inşaat projesi olacak, belirli bir tür malzemeyle, belirli bir yalıtım türüyle bir oda inşa etmeniz gerekecek, buhar bariyerlerine ihtiyacımız olacak, doğru şekilde inşa etmemiz gerekecek soğutma ünitesi alanı ve bir kesiti vardır. Yani biliyorsunuz ki evinize bir şey inşa edecekseniz bir inşaat projesine hazır mısınız, değil mi? bazen insanları soğutuyor ama bazen de tam olarak istedikleri şey bu. Bütün bodrumları var, bir köşesini bir kiler inşa etmek istiyorlar, fantastik ki genellikle 500 şişe veya daha fazlası için eğlenmeye başlıyorsunuz çünkü gerçek şu ki, maliyetler çok yüksek, raf tasarımı, şarap mahzeni soğutma sistemi, inşaat, kurulum, tüm bu tür şeyler. Biliyorsunuz, özellikle bugünlerde malzeme ve işçilik maliyeti nedeniyle bunu yapmak hiç de ucuz değil. Yani şişe başına maliyete bakarsanız, evinizde bir kiler inşa etmenin neredeyse minimum düzeyde 20 ila 30 $ olduğunu göreceksiniz. Bu yüzden sadece bu konuşmayı yapmak ve tavşan deliğine girmeden önce insanların önceden bilgilendirildiğinden emin olmak istiyoruz.

Dara P. Kapoor 14:30

Yani onlara gerçekten bilmeleri gerekenleri veriyorsunuz ve bilmediklerinden faydalanmıyorsunuz.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 14:36

Evet. Diğer sebep ise, birkaç yüz şişeniz varsa, 200-400 şişeniz varsa, çok sayıda harika şarap saklama mahzeni, buzdolabı deposu vardır. Bağımsız, biz buna eskiden derdik. Bağımsız şarap dolapları, ama bu gerçekten iyi bir tanımlayıcı, değil mi? Bu, burada baktığımız VW gibi şarabınızı sergileyecek, sıcaklık kontrollü bir şarap dolabı, değil mi? Bu, kusursuz şarabınızı koruyacaktır. Peki ama bu kolay bir süreç, değil mi? Kapasitenizi hesapladınız, 400 şişe, birkaç üniteye ihtiyacınız var, çok güzel görünüyorlar. Eve geliyorlar, getiriyorlar ve bir günde işin bitiyor. Şarap mahzeni inşa etmek bir projedir. Artık evinizde bir odadır, bu bir gurur duygusudur, bu bir zevk duygusudur. Eğlenceli bir alan, tüm bu tür şeyler. Yani biz sadece A Seçeneğinin tüm bunları ne yapacağını ve kaç şişe saklayabileceğinizi açıklamak istiyoruz. Ancak işte B seçeneği, biraz daha ucuza mal olabilir, şarabınız için eşit olmasa da benzer bir depolama ortamı sağlar. Ve bu arada biliyorsunuz üç ay değil bir gün sürecek. Yani asıl amaç bu. Sonra asıl konuya geçiyoruz, koleksiyon nedir? Şaraplarınızı ne kadar süre saklamanız gerekiyor? Biz Elektrik durumunuz nedir, değil mi, özellikle şarap mahzeni soğutma sistemi için, bu belki elektrik prizine kabloyla bağlanacaktır. Dolayısıyla şarap mağazaları danışmanlarımız sadece hangi dolabın mantıklı olduğuna bakmıyor. Tasarım işinin nasıl tasarlanacağını bilmeleri gerekiyor, HVAC'ı bilmeleri gerekiyor, soğutmayı bilmeniz gerekiyor, kanallar ne kadar uzağa gidecek? Elektrik nerede? Sağ? Emme hatları nerede, sıvı hattı nereye gidecek? Yani hem müşteriyle hem de müşterilerle görüşecekleri pek çok ayrıntı var. Genellikle bir koleksiyoncunun müteahhitleri, inşaatçıları ve konferans görüşmesi yapacak kendi HVAC'leri vardır ve baktıkları planların, mimari planların bizim yapmak istediklerimizle eşleştiğinden emin olmak için toplantılar yapar. o kiler bölümü. Yani teknik bir durum.

Dara P. Kapoor 16:46

Ve bunların hepsi bedava mı? Tavsiyeyi aldın mı?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:49

Elbette öyle.

Dara P. Kapoor 16:51

Yani Wine Meraklısı'nı arayabilir miyim veya web sitesine girebilir miyim, bu temsilcilerle iletişime geçmenin bir yolunu bulabilir miyim?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:58

Hayatında yaptığın en kolay şey bu olsa gerek. Aksi takdirde görevimizi yapmıyoruz.

Dara P. Kapoor 17:04

Bunu kontrol edeceğim. Evet, evet, kesinlikle.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 17:07

Ama evet, yani senin, senin Danışmanlık ücretsizdir. Bir kez tasarıma girdiğimizde, revizyonlar ve bunun gibi şeyler oluyor, sonra biliyorsunuz, bunun için ortaya çıkan belirli masraflar var, ama dürüst olmak gerekirse, bu daha çok harcanan zamanın bedelini ödemek anlamına geliyor. tasarım çalışması, doğru. Ancak danışmanlık almak için, herkesin gerçekten neye ihtiyacı olduğunu bilmediğini veya neye ihtiyacı olduğunu anlamadığını düşünüyorum. Yani birisiyle saatte 30 dakika bu ücretsiz konuşmayı yapabilirsiniz, ancak ihtiyaç duyduğu konuda eğitim alması ne kadar uzun sürerse sürsün. Bu bizim işimiz. Yani aslında bu bizim işimiz. Ve insanlar bunu bazen yıllar sonra yapar, değil mi? Mesela önümüzdeki bir veya iki yıl içinde evimden taşınacağım. Ve biliyorsun, az önce bu evi Zillow'da gördüm. Görünüşe göre oraya bir şarap mahzeni koyabilirim, tasarım sürecine başlıyoruz. Demek istediğim, bazı boyutlara ihtiyacımız var, süreci başlatmak için bazı temel bilgilere ihtiyacınız var. Ama evet, yaptığımız şey bu. Biz istiyoruz, eğitmek istiyoruz ve insanların heyecanlanmasına yardımcı olmak istiyoruz, değil mi? Bizim oturduğumuz yer burası, aslında kimsenin şarap mahzenine ihtiyacı yok. Yani bu bir zorunluluk değil, bu bir lüks. Ve eğlenceli olmalı. Eğitici olmalı ve başından sonuna kadar tüm deneyimden keyif alan biri olmalı. Ve gerçekten yapmaya çalıştığımız şey bu.

Dara P. Kapoor 18:17

Yani burada çalıştığım için önyargılıyım. Ama hepinizin yaptığının bu olduğunu hissediyorum. Medya tarafında çalışıyorum. Ve Marshall'ın ekibiyle her geçen gün daha fazla çalışıyorum. Yani eğitim alıyorum, nasıl satış yaptıklarını öğreniyorum. Ve seninle çalışmanın, bir şeyleri açıklama konusunda ne kadar iyi olduğunu, bir şeyleri açıklamak için ne kadar zaman harcayacağını ve sahip olduğun tutkunun bulaşıcı olduğunu biliyorum. Şarapla ilgili harika bir şey de bu, değil mi? Her seviyeden insanı bir araya getiriyor. Ve yine de farklı nedenlerden dolayı bir şeyden keyif alabiliriz.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 18:46

Evet, çok haklısın. Ve teşekkür ederim ve bunu takdir ediyorum ve bu benim taşıdığım tutkudur, biliyorsunuz karımın bazen iş olduğu için beni öldürmek istemesi, ama bazen de birdenbire bir bardak alıp onu da etkilemesi ona da yansıyor. sanki ah, bu harika. Nedir? Ve sonra ah, gözler açılıyor değil mi? Her şey biraz düzeliyor. Az önce söylediğin gibi birçok açıdan bunu golfle karşılaştırıyorum çünkü bilgimiz ve takdirimizin nasıl olduğu konusunda tamamen farklı seviyelerde olabiliriz ama sen ve ben yine de burada oturup bu şişe şarabın tadını aynı şekilde çıkarabiliriz. golf oynamaya gittiğinizde olduğu gibi. Gidip oynayacağım Rob. Beni öldürüyor. Rob ve ben dışarı çıktığımızda, o beni 15 vuruş farkla yense de harika vakit geçiriyoruz çünkü birlikte aynı oyunu oynayabilir, aynı oyunun tadını çıkarabilir ve farklı seviyelerde bile birbirimizin arkadaşlığından keyif alabiliriz. Koleksiyonlarınızın mümkün olduğu kadar eğlenceli olmasını sağlamak için burada yapmaya çalıştığımız da tam olarak bu. İhtiyacınız ne olursa olsun. Doğru yaptığımızın ya da yaptığımız şeyin tadını çıkarmalıyız.

Dara P. Kapoor 20:01

Şimdi gerçekten eğlenceli şeylere daha fazla gireceğiz. Benim düşünceme göre. Bunu 2005'ten beri yaptığınızı mı söylemiştiniz? Evet. Bu dönemde şarap mahzenlerindeki trendler nasıl değişti?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 20:45

İlk başladığımızda depolama... şarap mahzenleri güzeldi evet, ama kapasite çok önemliydi: Kaç şişe depolayabilirdiniz? Kapasite kapasitesiydi. Ve belki on yıl kadar önce bir yerde, belki biraz daha az, aniden… Her zaman vitrin rafları, seçenekler vardı, değil mi, güzel görünmek için dolaplardan birinin dışına her zaman bir vitrin koyabilirsiniz. Ama içeride etiketleri pek umursamadılar, şişeleri oraya koymak istediler. Teşhir rafları satılmadı çünkü şöyle oldu: Ah, bir teşhir rafı koyarsan, şişe yukarı doğru eğilecek, oradaki saklama kutusunu kaybedeceksin, unut gitsin, buna ihtiyacım yok. Ve sonra birdenbire bu etiket ileri, bu etiket görünümüne benzer bir şey ortaya çıkmaya başladı. Ve biliyorsunuz, VintageView rafları var ve ardından sergileme rafı biraz çekiş kazanmaya başladı. Ve biliyorsunuz, Şarap Meraklısı kurucu ortağı Adam Strum'a güveniyorum, o da buna dikkat etti ve şunu söyledi: Bu konuda bir şeyler yapmalıyız. Sanki trend bu ve bu oluyor. Ve böylece VinoView doğdu. Ve birdenbire insanlar gösterilerini sergilemek istediler. Etiketlerini göstermek istediler, etiketlerini sergilemek istediler, o cam duvarlı vitrinleri istediler. Ve o zamandan beri gerçekten değişmedi, yani bu, onu kullanmak için yeni isteğinizi söylediğiniz gibi. Buraya geldiğinden beri gördüğün şey bu, değil mi? Ve insanlar etiketlerini görmek istiyor. Ve bence bunun büyük bir kısmı etiketlerin de uzun bir yol kat etmesinden kaynaklanıyor. Şarap imalathaneleri ambalajlarına ve vitrinlerine daha fazlasını koyuyor. Ve kasıtlı olarak doğru, bu bir sanat eseri ve hatta bazen sanatçı işbirlikleri bile yapıyorlar. İlk başladığımda, ünitelerin üstte kırmızı şarap servisi, ortada depolama ve altta beyaz şarap servisinin olduğu çoklu sıcaklık eğilimi vardı. Sağ. Ve hala bazen ticari amaçlı kullanılıyor, ama gerçekten giderek yaşlanmaya doğru gidiyor, hatta ikili bölgeler bile… tüm şarap mağazaları aynı sıcaklıkta, kırmızı şarap, şampanya, porto şarabı, 55 derece 53 ila 57 derece ne olursa olsun. Çift bölgeye ihtiyacınız olan tek şey servistir çünkü beyaz şaraplar kırmızılara göre daha soğuk servis edilir. Yani şarabı yıllandırıyorsanız ve uzun süre saklıyorsanız her şey tek bölge, tek sıcaklıktır. Çoklu bölgelerden uzaklaşma eğilimi, ikili bölgeler hala mevcut, çünkü özellikle mutfağınızda ve yemek odanızda varsa ve beyaz beyaz şarabın servise hazır olmasını istiyorsanız, bu mantıklı olur. Çift bölge harika. Ancak çoğu zaman evlerde çoklu depolama çözümleri göreceğiz. Mesela alt katta yaşlandıkları yer var. Bunlar koleksiyon parçaları. En üstte önümüzdeki birkaç ay içinde içecekleri şey var.

Dara P. Kapoor 24:29

Bu trendlerle ilgili bir soru daha; sizce bunlar o dönemdeki şarap endüstrisi trendlerini de yansıtıyor mu? Adam'ın bizi eğitme konusunda harika olduğunu biliyorum. Şarap Meraklılarının 1979'da neden bir şirket olarak kurulduğunu biliyorsunuz, şarap bugün olduğu kadar popüler değildi, o kadar da erişilebilir değildi. Yani bunları bana söylediğinde, mantıklı geliyor. Tamam, işlevsellikle ilgiliydi. Şimdi, yıllar sonra bunun bir statü sembolü olduğunu düşünüyorum. Yani sadece etiketlerde sanatsal işbirlikleri yok. Peki bunun ne kadarı tüketicilerin gösteriş yapma eğilimine bir yanıt?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 25:09

Bu gerçekten iyi bir nokta. Cevap Evet. Bunun sektördeki trendlerle ilgili olduğunu düşünüyorum. Ve sizin açınızdan bahsetmeyi unuttuğum en büyüklerden biri oturma odasındaki camla kaplı şarap mahzeniydi. Sağ? Evet. Bunu her zaman görüyorsun. Ve bunlar Photoshoplu şarap mahzenleri için değil. Birisinin oturma odasının arka duvarında vitrinler var, büyük camlı kapı ve büyük Fransız kapı. Ve bu şu anda çok büyük bir trend, insanların size göstermek istemelerinin tam nedeni de bu. Koleksiyonlarını göstermek istiyorlar. Bazıları insanları tutkularına dahil etmek ister, şaraplar hayatlarının bir parçasıdır. Akşam yemeğine ya da akşam yemeğinden önce oturduklarında ve kanepelerine oturduklarında bir şişe şarap açarlar. Ve bu onların sürekli olarak şarap kültürüne yerleşmiş gibi hissetmelerinin bir yolu.

Dara P. Kapoor 26:06

Eminim bunu yaptığınız yıllarda ünlüler için çalışmışsınızdır. Endüstri endüstrisindeki ünlüler olabilirler, Hollywood ünlüleri, spor ünlüleri olabilirler… Dışarıdaki tüm röntgenciler için bize insanların talep ettiği en çılgın, en pahalı özelliklerden bazılarını söyleyin yeter mi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 26:32

Gerçekten ilginç olan şey, genellikle en çılgın özellikleri isteyen ünlülerin ve yıldızların olmamasıdır. Kabul edelim, finans sektöründeki insanların birkaç dolar kazandığını, endüstrinin gerçek devlerinin, etrafa saçacakları birkaç doları olduğunu biliyoruz. Yani bunlar genellikle her şeyi dışarıda bırakanlardır, kilerimin pezevenkliği gibi şeyler. Ünlü meselesine değineceğim ve çoğu aslında paylaşılmak istemiyor, ancak New York'ta yaşayan, en sevilen sabah radyo/TV şovu sunucularından biri diyebiliriz. , kilerini yapmamıza izin verecek kadar nazikti. Zamanımızın sinema ikonu boksörlerinden biri de müşterimiz. Bence gerçek şu ki, çılgın tasarımlardaki tüm çılgın sorular arasında, şaraptan çok evleri konusunda süper tutkulu olan bu insanlar. Demek istediğim şu: Müşterilerimden birinin bir mahzeni vardı ve şarap içmiyordu, ancak kişiliği ve yaptığı eğlence nedeniyle evinin bir şarap mahzenine ihtiyacı vardı. Ve en pahalılarından biriydi. Eğlendirmeyi severdi, insanları evinde ağırlamayı ve gösteriş yapmayı severdi. Evi ile o kadar gurur duyuyordu ki şarap mahzeninin her santimetresinin mükemmel olmasını istiyordu. Bu bizim gittiğimiz, çektiğimiz ve videoya çektiğimiz bir şey ve web sitemizde görebileceğiniz bir şey ve tüm ön cepheyi kaplayan cam bir duvarı var. Artık genellikle yarım inç kalınlığında cam kullanıyoruz. Cam iyi yalıtım sağlamaz. Bu nedenle soğutma ünitelerini büyütmeniz gerekiyor. Yaptığımız değerler ve denklemler var ama o üç çeyrek inçlik cam istiyordu. Peki dedim, sadece R değerinin yarısı kadar kazanacaksın. Çok fazla yalıtım değeri katmayacak. Önemli değil, daha zengin görünecek, daha kalın görünecek ve şarap mahzenimde daha iyi görünecek dedi. Yani evet dedim, cam ağır olduğu için buraya girmenin gerçekten zor olacağını söyledim. O gider, merak etme, gidebilecek adamlarım var. Özel ahşaptan yapılmış yükseltilmiş panelli tavan istiyordu… Her bir şeyde sahip olduğu detay inanılmazdı. Ve bunun için harcadı ama istediği de buydu.

Dara P. Kapoor 26:34

Birisi bir cep telefonuna en çok ne kadar harcadı? Peki bu fiyatlar daha ne kadar yükselebilir?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 29:24

Hücrede yarım milyona yaklaştık, bu da bunun gibi biri için. Şimdilik koleksiyonu büyüdü ve şarap mahzenini aldığından beri aslında şarap içmeye başladı. Ama 3 milyon, 5 milyon, 10 milyon olabilecek bir koleksiyonunuz olduğunda, yüzde olarak baktığınızda…   Bu, 4.000$, 5.000$'lık bir EuroCave'iniz olması ve içinde 20.000-40.000$ değerinde şarabınız olması gibi, denklem bir nevi aynı. 10 milyon dolar değerinde şarabınız olduğunda yarım milyon dolara yakın 2.000-3.000 şişelik bir şarap mahzeni. Bu denklem, evde neden işe yaradığını ve söz konusu koleksiyon için neden bu kadar önemli olduğunu, özellikle de yatırım yapıp sonra satıyorlarsa hala işe yarıyor. Bilmeyenler için EuroCave, Fransa'da üretilen birinci sınıf şarap mahzenidir. El yapımı. 1976'dan beri buralardalar. Wine Enthusiast, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki tek distribütörüdür. Ve şarabın tüm düşmanlarını da hesaba katıyor. Nem tutma özelliğine sahiptir, en düşük titreşime sahiptir, en iyi UV korumasına sahiptir, karbon filtreye sahiptir. Yani dolaplar olan gerçek şarap mahzenlerinden bahsederken, EuroCave gerçekten kremadır.

Dara P. Kapoor 29:50

Harcanabilir gelirim olduğunda bunu bilmek güzel.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 30:50

Evet, diğer her şey gibi şarap mahzeni zincirinde de yukarı çıkıyorsun. Küçük bir şeyle başlayın ve sonra yukarı çıkın ve sonra bildiğiniz bir sonraki şey, alt katınızın tamamen inşa edilmesini sağlayacaksınız.

Dara P. Kapoor 31:04

İlk adımım bu tezgah altı Şarap Tutkunları [Prestige] buzdolabı oldu. Ve şimdi sırada ne olduğunu düşünüyorum?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 31:16

Bu bir ağ geçidi buzdolabı. Başka herhangi bir şey gibi. Golfe geri döndüğünüzde, ilk sopa setinizi alıyorsunuz ve evet, güzel, sorun değil diyorsunuz. Sonsuza kadar bunlara bağlı kalacaksın. Ama aynı zamanda bu böceğe yakalandınız mı? Daha iyi bir sürücüye ihtiyacım var diyorsun. Daha iyi bir atıcıya ve ayrıca yeni sopalara ihtiyacım var. Zevkleriniz daha sofistike hale geliyor. Deneyiminiz de öyle.

Dara P. Kapoor 31:56

Bir kişinin şarabı nasıl sakladığına bakarak onun hakkında ne söyleyebilirsiniz?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 32:06

Üç farklı koleksiyoncu türü vardır. Sizin gibi giriş seviyesi koleksiyoncular var; şarabı seviyor, deneyimi seviyor, içmekten hoşlanıyor ve sadece bu 20-40 şişeyi doğru sıcaklıkta saklayacak bir şeye ihtiyaç duyuyor. O küçük şarap mahzenine sahip olduğunuzda, bu size biraz da olsa gurur verir; hey, oyunumu daha da geliştirdim, bir şarap mahzenine sahip oldum. Mutfakta 8 şişelik raf bulunan herkesle karşılaştırıldığında bir sonraki seviyeye geldiniz. Ve bana göre giriş seviyesi şarap içen kişi, 'hey millet, bu çok eğlenceli' kelimesini yaymaya başlayan kişidir. Ve bu şarabı şarap mahzenine koyduğunuzda, doğru sıcaklıkta tuttuğunuzda ve doğru sıcaklıkta çıkardığınızda, genel deneyim bir nevi değişir, çünkü bu bir fark yaratır. Servis sıcaklığı fark yaratır. Oda sıcaklığı 70-75 derece değil. İnsanlar kırmızı şarabın oda sıcaklığında servis edilmesi gerektiğini söylediğinde bu doğru oda sıcaklığı değildir. Oda sıcaklığı 60-65 derece gibi. Yani insanlar mutfaklarında raf bulundurduğunda, sıcaklık 75 derece olduğunda ve onu dışarı çekip servis yaptıklarında, ortam çok sıcak oluyor. İşte bu yüzden bu şarapların tadı çok yüksek olabilir. Şarap sıcakken alkol daha çok ortaya çıkar. Sonra bir meraklı ya da koleksiyoncu var. Bu insanların 500 ila 1000 arası şişesi olabilir, bir avuç dolusu dolap olabilir, küçük bir şarap odası olabilir, merdiven altı olabilir. Ve artık bir amaç uğruna yaşlandırdıkları bir avuç dolusu şişenin, hatta koleksiyonlarının yarısının bulunduğu bir koleksiyonları var. Bir fırsat için saklıyorlar, belki satmak için saklıyorlar, belki de şaraplarının bir kısmı için yatırım amaçlı uğraşıyorlar. Mahzenlerine koruma açısından önem veriyorlar ama bunun büyük bir gösteriş, vitrin satıcısı olmasına da ihtiyaçları yok. Yani bunlar bodrumlarında 1000 şişelik mahzeni olan insanlar. Sanırım bu duruma düşüyorum. Bir EuroCave'im var ve mutfağımda bir tane daha küçük var. Muhtemelen 250 300 şişem var, çoğunu açıp inceliyorum ama eğer varsa, biliyorsunuz 25-30 şişeyi çocuklarımla açmayı umuyorum. EuroCave'imde her birinin bir rafı var. Bunlar sahip olduğum bazı koleksiyon parçaları. Ve bu bir koleksiyoncunun bir sonraki seviyesi. Ve bu insanlar Napa'ya giden, şarap gezilerine çıkan, şarap kulüplerine katılan, şarap kültürünü evlerine geri getirmek isteyen insanlar, değil mi? Ve sonra gösteriyi yaparsın. Sadece şaraplarını değil, mahzenlerini de gerçekten göstermek ve sergilemek isteyen kişiye sahipsiniz. O cam duvarı istiyorlar, bodrumlarının ne kadar havalı olduğunu göstermek istiyorlar çünkü evleri öyle bir ev ki. Ve Tanrı korusun. Sağ? İnsanların kapalı tenis kortunun yanında şarap mahzeni ve onun yanında da medya odası olacak. Hala yaş ve yatırım amacı falan olabilirler. Ama olmayabilirler. Evin böyle bir bodruma ihtiyacı olduğu için evlerinde o bodrum olabilir. Ve bu onların başka nelerle ilgilendikleriyle de bağlantılıdır; başka hangi hobileri vardır? Çünkü çoğu zaman bu hobileri şarap mahzeninde veya şarap mahzeninin dışında bulacaksınız. İmzalı, imzalı formalar. Futbol formaları ve film yıldızlarının hatıra eşyaları falan. Yani artık hobilerini ediniyorlar ve bunları o şarap mahzeninde iç içe geçiriyorlar. Ve bu bunun bir parçası haline geliyor.

Dara P. Kapoor 37:12

Şarap hayatın dokusudur, evinizin dokusudur.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 37:19

O noktada iş, araç ve mekân meselesine dönüşüyor. Ve bu yaptığımız işin bir parçası, istişarenin bir parçası. Bu evin neresine gidiyor? Peki ne yapmayı düşünüyorsun? Ve bu soruları soracağız. Tüm şarabınızı göstermek ister misiniz? Yoksa sadece işlevsel bir şarap mahzeni ve onu doğru sıcaklıkta saklayacak bir yer mi arıyorsunuz? Ve böylece bu müşterilerin en başından itibaren nerede olduklarını ölçmeye çalışıyoruz, böylece onları bodrum yolculuklarında hangi yöne götüreceğimizi biliyoruz.

Dara P. Kapoor 37:59

Eğlenmek için son bir soru. Kimin koleksiyonuna erişmek için diğer kolunuzu kaybetmeyi göze alırsınız?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 38:10

DRC'nin bodrumuna girmek istiyorum. Burgundy'deki Domaine de la Romanée-Conti, dünyada üretilen en pahalı ve tartışmasız en iyi Burgundy'dir. Ve ben hiç gitmedim, hikayeler duydum, şarap mahzeninin Burgonya'da ilk kez üretime başladıkları 1800'lere kadar uzanan kalıntılara sahip olduğuna dair söylentiler duydum. Demek istediğim, şaraplarından birini bir kez tatmıştım ve sanki diz çökmüş gibiydi, değil mi? Bir şarabın tadının böyle olabileceğine inanamazsınız. Yani bireysel bir satıcı değil ama oraya birkaç günlüğüne bir yastık ve battaniye getirebilseydim sorun olmazdı.

Dara P. Kapoor 39:10

Peki sektörün koleksiyonunda görmeyi merak ettiğiniz bir ünlü ya da biri var mı?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:14

LeBron'un biraz cep telefonu olması lazım. Yaptığı şeyden tahmin edebileceğim gibi ve şu anda bu kadar büyük bir şarap elçisi olduğu için Tanrı onu korusun, gerçekten keyif alıyor. Bunu pek çok farklı şekilde ortaya koyuyor. Evet, onunla bodrumuna gitmeyi çok isterim.

Dara P. Kapoor 39:17

Bitirmeden önce söylemek istediğin başka bir şey var mı?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:18

Bırakacağım şeylerden biri de şarabın gelişmesidir. Sevimsiz bir replik ama ben buna bayıldım, Virginia Madsen'in Sideways'deki şu repliği, şarabı neden sevdiğini biliyorsunuz çünkü her zaman gelişiyor ve tadı farklı. Bilirsiniz, onu herhangi bir gün açarsanız açın, yarın bunun tadı farklı, bir yıl sonra da farklı olacaktır. Bana göre şarap ve şarap depolama konusunda bu kadar tutkulu olmamın nedeni de bu. Yolculuğu seviyorum. Evrimi seviyorum. Şimdi bundan bir şişe, yılda bir şişe içmeyi seviyorum ve bu nasıl değişti ve nasıl farklı? Ve bunu yapan başka hiçbir şey yok. Bu duyguyu uyandıran şarap gibisi yoktur. Bu deneyimi gerçekten geliştirmek için depolama için doğru ortama sahip olmak gibisi yoktur. Ve eğer deneyimlerimizle en iyi hayatımızı yaşamıyorsak o zaman ne yapıyoruz?

Dara P. Kapoor 41:21

Bu çok güzel dostum. Ben kazdım. Çok teşekkür ederim, Marshall. Bu muhteşemdi. Şerefe. Evet. Şerefe. Herkese harika bir hafta sonu dilerim. Teşekkürler.